Po třech sezonách na BMW F800GS přišel čas na přesednutí na to pravé GS a to hned model Adventure.
Výška jezdce: 195 cm
První dojmy - Po krátké zkoušce na BMW srazu v GaPa bylo jasno. Adventure půjde do garáže. Motorka okamžitě padla do ruky a během prvního měsíce jsme najeli skoro 5000km a věřím, že ještě mnoho dalších spolu ujedeme.
Doplňky na motorce - Plná výbava (ABS, TCS, ESA, vyhřívané rukojeti, přídavná světla, diodové blinkry, padáky, kryty hlav, tři kufry)
Recenze
O GSA už bylo napsáno mnoho. Jedni ho milují a druzí nenávidí. I přes obrovskou spokojenost s F800GS je adventůra jiný svět. Přes vyšší váhu se po chvilce lehce vodí do zatáček a poslední vzduchem chlazený boxer má díky přívěře ve výfuky úžasný zvuk i výkon. Při mojí výšce (195 cm) byla nutnost montáž nástavce na plexi jelikož bez něj, šly neustále turbolence do helmy. S deflektorem naopak není problém jet 140km/h s otevřenou helmou.
Po půl roce dostal advík nový bačkory (Karoo 3) a zvýšení řídítek.
Tak GSko masina na cestu okolo sveta .Jednoznacne 10 bodov s prianim vela stastnych km.
Krásná , tak gratuluju a přeju jízdy bez trablů
Fešanda!
Gratuluju ta motorka je fakt úžasná.
Konečně máš BMW a né půlBMW...:D
Tak ať jsi dlouho spokojenej...