renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX 750 (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník limak75
Vloženo 1.8.2013
Aktualizováno 21.7.2021
Zobrazeno 3 320x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Motocykl, takový, jaký má být, dnes už Tracker

Více fotografii

Výška jezdce: 180 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 750: Nebyla pro mně tak atraktivní, malý výkon.

První dojmy - Překvapivě vlídná. Hned během prvních kilometrů to byla moje stará známá. Výkon motoru dostačující pro klidnou i razantnější jízdu, plně dostačující na rozvlnění , podvozek klasický, trubkový, takový jaký má být, pěkně čitelný. Brzdy odpovídající typu motocyklu. Je to jeden z mých splněných snů. Cinkání při chladnutí motoru , to miluji.

Motorku bych doporučil pro - Pro člověka , co ocení klasický styl, který jen tak nezestárne . I začátečníka, ne pro sport.

Doplňky na motorce - Padáky, sportovní výfuk, štítek, hodiny, polepy, teploměr oleje. Originál maska z GSX 1400, maska powerbronze.

Recenze

Splňuje moji představu o tom jak má motocykl vypadat, dostatečný výkon pro sólo jízdu, velikost.
První registrace 08/2004 (CZ), najeto 11.300 km, mnou koupeno 06/2009, jsem třetí majitel.
Velmi jsem zvažoval jaký kousek si pořídím a nyní můžu říci, že jsem nešlápnul vedle. Inazuma nabízí dle mého soudu to co motorka má, klasický vzhled, který nikdy nezestárne, před krizovou kvalitu zpracování ze země kde ví co je kvalita. Motor má velmi dobrou odezvu na plyn, startování bez problémů. Po zimní přestávce to chce mít dokonale nabitý aku, nebo startovací kabely, pak chytá bez problému.Převodovka řadí tak jak má. Brdy, brzdí, záleží poznat hranici. Jezdím v otevřené přilbě, je mně milejší potkat sem tam nějakého čmeláka, než si nenechat větrem vyleštit pleť. No a vlát za řidítky při 160 u mně nehrozí , vzhledem k mé figuře.
Podvozek čitelný, pěkně se vodí pouze přenášením těžiště, či mírným zatlačením do řidítek. Jízdu na žížale si můžete ve vyšších rychlostech dopřát taky. Až něco našetřím, tak ji koupím setřičku, GSX1400, ať ji není v garáži smutno. Můj kluk, Matyáš, je celý po mně, od malička motorkář,
viz.poslední foto.








Tak nastal čas menších úprav, sehnal jsem si druhé sedlo a to nechal přečalounit. Zajímavá zkušenost, po delším čase jsem jen tak vrátil originální a byl překvapen, jak vypadá proti novému obyčejně, při prví výměně jsem takový rozdíl neviděl.
Proběhla variace pruhů . Moto to výrazně oživilo a hlavně je to vratná operace, folie. V případě zájmu není problém zaslat data pro výrobu folie v jakékoliv reklamce, ale upozornuji, je to hrozná práce ,aby to vypadalo.
Změna názoru na přilbu, po dvou žihadlech během 15 km, i mongol by záviděl, jsem na letošní sezonu přikoupil integrálku a dle počasí a hlavně spěchu budu mixovat.
Sehnal jsem origo masku cafe GSX 1400, je to tak škaredé, až to zaujme a pak se líbí.
Podařilo se
Sestra je doma v garáži, mohla být i sestřenice, ale dopadlo to.
Můžu s klidným srdcem nám majitelům inazum 750 říci, že 750 je dobrá motka, plně dostačující pro užití zážitků a dostatečným výkonem pro radost z jízdy. Jezdím sice sám a bez bagáže, vlastně můj pupek vydá za menší baťůžek, takže až tak sólo to není, rozdíly tam jsou a některé velké, ale zase něco gsx1400 schází. Je to hlavně radost s podřazování, motor iny se chová díky karbecům a menším setrvačným silám měkce ne tak agresivně jako gsx1400. Jízda je jiná , ne lepší nebo horší, prostě jiná.
INAZUMA JE DOBRÁ MOTORKA.

08/2015 – fotky bez masky, schylovalo se k prodeji, homologační vložka výfuku udělala nevědomky svoji práci, před prodejem jsem ji vytáhl z důvodu, ať se ina předvede. Sám jsem bez ní převážně nejezdil a zapomněl na určité neduhy spojené s úplným otevřením výfuku bez úprav karburátoru. Uvědomil jsem si to až velmi pozdě, měl jsem za to, že jsem masírován kupujícím, tak jsem prodej rázně skrečoval. Jsem moc rád, že ina zůstala doma. Oslavil jsem to půlnoční 100km jízdou začínající 31.08. v 23.15 a končící 01.09.2015 v 0.30 v kraťasech a tričku.Letošní teplé noci jsou neuvěřitelné, jasno , po úplňku, úplně volná silnice, potkal / předjel jsem do deseti aut a jedné srny. Dnes si to doufám zopakuji.
Zajímavý poznatek, malé štítky jsou na této motce úplně na hov.. Jsou mnohem horší než nic. Akorát perou vzduch přímo do blembáku. Asi jsem pro některé z Vás neobjevil AMERIKU , pro mě ale jo. Chlapi přeji nám víc takových sezón jako byla ta letošní 2015 a klimatizaci do ložnice každému z nás.
Mám inu už osm let, slouží stále bez problému. Poznal jsem další mnohem modernější a lepší biky a musím tady napsat, miluju ji čím dál víc.

Zima 2017/2018 - tak jsem holku zaříznul. Nebylo to lehké rozhodování, prodej ale nepřipadal v úvahu a svrbění něco zprznit byl silný. Takže vlastně všechno před tímto je už mrtvé a žije něco nového, neoriginálního , vlastního. Vyhrála snaha seberealizace nad ponecháním ve stavu originálním stárnoucím, odkázaný časem na pěkného oldtimera. ...je mrtev, ať žije...TRACKER
STYLE




Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
marafzs600
marafzs600 napsal 12.04.19 v 08:15 10b.

Nádhernej stroj, kterej se mi vždycky líbil (spolu se zephyrem od kawy) a navíc ho máš pěkně s citem ,,vytuněnej''. Palec nahoru, je radost potkávat takový motorky.

KARTIN
KARTIN napsal 21.03.18 v 09:50

Tak to je TOP .

Hříbek
Hříbek napsal 21.03.18 v 09:06 10b.

Dívám se, že jsi ji pěkně poladil ať ti nadále dělá radost... i když vedle 14tky to má holka asi těžký

musak1978
musak1978 napsal 11.11.16 v 08:01 10b.

Jo tenhle styl se neokouka a nezestarne

VFR1200X
VFR1200X napsal 07.12.15 v 18:19 10b.

Mooc pěkné

Více komentářů



TOPlist