renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM 990 Adventure R (2009)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník xavier
Vloženo 29.9.2012
Aktualizováno 29.9.2012
Zobrazeno 4 124x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Po 1150ADV a 12GS jsem potreboval zmenu a neco s cim se bude lip jezdit v lehcim terenu a nez investovat 50 tis.do podvozku 25tis.do predni 21 atd a bat kdy se mi vysype neco v kardanu jsem zvolil 990R

Recenze

Proti GS vyrazne lepsi podvozek, sportovnejsi motor. Mam tam vetsi plexi,sedlo kahedo a pohodli je stejny jako na GS. Po presednuti z GS ma 990R slabsi brzdy(spis pomalejsi nastup) a pri vyssi rychlosti neni tak stabilni. Na brzdy jsem si brzo zvykl a neprijde mi to,brzdi dobre,asi kdybych ted sedl na GS tak budu cucet jak to brzdi...Hur se mi jezdily zatacky,ale za mesic jsem se otrkal a i s KTM se jezdej jedna radost. Co mi vadi je ucukana strikacka, na silnici je to jedno,ale v terenu mi to zatim dela problem a taky v lete jde pomerne dost tepla od svodu pod stehna na prave strane. Ladaky pomohli a uz nehrejou,ale svody jeste topi,v lete az dost.
Jinak ale uz jen sama pozitiva, jestli se rika,ze GS zehli nerovnosti,tak at se svezte na 990 ta teprve opravdu zehli. Motor je sportovne naladen a to mne bavi,na GS je to spis nuda,proste tomu sedi cestovni tempo a nic vic. Spotrebu mam na KTM o 0,5l /100km vyssi nez na GS coz je pohoda a stoji to za to. 990 je asi bohuzel posledni velky cestovni enduro a proto jsem si ho koupil. GS taky zvladne dost i v lehcim terenu,ale neni na to uplne staveny,to KTM ano a je to sakra znat!!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
poubes
poubes napsal 10.09.16 v 10:33

Naprosto souhlasím s Tvou recenzí. Na dvou 950kách jsem nadrandil v terénu asi 170 000 a s 990kou mám zatím 70 000. Nikdy jsem neměl zásadní problém na žádné ccestě a spottřebu jsem měl stejnou jako GS. Se stříkačkkou o půl litru víc, takže to odpovídá tomu, co tady píšeš. Takže

Left
Left napsal 29.10.13 v 18:50

Já byl na LC8-karburátorová verze dost nespokojen se zátahem od spodu, na rozdíl od toho co se píše, spodek zkrátka neměla, několikrát jsem šel na zem jen kvůli podtočení pod 2500ot., myslím že GS je v tom lepší,dokonce i můj 1-vál GS jde od spoda podstatně lépe.Velké GS vítězí i těžištěm. Další zásadní problem vidím v nedostatečném chlazení LC8, v terénu větrák prakticky nevypnul. Nekamenujte mě prosím moc za tato slova, taková je moje zkušenost.

Mr.Petr
Mr.Petr napsal 04.01.13 v 18:18

Sergej1145
Sergej1145 napsal 30.09.12 v 21:11

parada, 990R co k tomu dodat

Petr_TA
Petr_TA napsal 30.09.12 v 10:22

Fakt parádní stroj
10b

Více komentářů



TOPlist