Ideální motorka jak pro zábavné vyjížďky, tak i pro delší cestování.
Navíc co se týče designu velmi povedená.
První dojmy - Crossrunnera jsem si zamiloval hned při prvním seznámení na motosalonu v Brně a ani při prvním svezení se můj názor nezměnil. Motorka se chová kultivovaně a jezdec ihned pozná, že si vybral stroj, na který se může spolehnout.
Recenze
25.5.2012
Zatím jsem moc zkušeností posbírat nestihl (najeto 1500 km), ale už teď mohu říct, že jsem si asi nemohl vybrat lépe.
Stroj je neskutečně pohodlný a i po celodenním ježdění z něho slézám naprosto v pohodě, jako kdybych vůbec neseděl hodiny na motorce.
Kouzelný je systém V-TEC, který při 6500 ot/min zapojí do práce všechny ventily a vás vystřelí do předu jako prak.
Ihned po nákupu mi počítadlo spotřeby ukázalo 7,5 l/100km, ale tato hodnota neustále klesá. Nyní mi to ukazuje 5,9 l/100km a troufám si říct, že ani to ještě nebude konečné číslo.
30.9.2012
Najeto 5000 km a stále naprostá spokojenost.
Spotřeba se drží lehce pod 6 l/100km. Pouze ojediněle se přehoupne na max 6,2.
Jízdní vlastnosti si nemohu vynachválit. Na motorce si člověk vychutná jak pohodovou jízdu, tak i ostřejší "pilu". Pro normálního uživatele je výkonu dostatek, obranost skvělá, vyšší hmotnost člověk ani nevnímá.
Jediné menší zklamání je montáž pro kufry. Ačkoliv v dešti téměř nejezdím (zatím jsem zmoknul asi 2x) začala se na svarech objevovat povrchová koroze. To bych u sady v hodnotě cca 55 000 kč nečekal.
Co by se ještě dalo lehce vytknout je prakticky žádný úložný prostor pod sedlem. Sotva se tam vejde lékárnička a o zbývající povinné výbavě nemůže být vůbec řeč.
To píno:
Ahoj, sorry, ale moc nevim, na co se mě ptáš.
Ahoj, máš kryt na světle zezadu od žárovek ?
Ahoj, nevím co SEIKOS naznačuje, ale já mám 12 tis. km bez závad a jsem spokojen, motorka šlape
Přeji mnoho spokojených km.
Nevědomost je sladká
Já mám s touhle motorkou úplně jiné zkušenosti.