renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CBR 600F Sport (2002)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Devil007
Vloženo 12.5.2012
Aktualizováno 21.6.2012
Zobrazeno 3 467x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Honda CBR 600f sport, jedná se o USA verzi. Vyměněna originální zadní lampa (nová koupena přímo v USA). Na zakázku dělaný držák značky. Originální laďák vyměněn za micron. Gripy v barvě moto. Nové kouřové plexy.

Více fotografii

Recenze

Moje první silnější motorka. Váhal jsem mezi klasickým efkem a sportem. Nakonec díky příznivé ceně, dobrému stavu a férovému jednání majitele, jsem šáhl pro sportu. Moto je dotažené z USA. A i po 10 letech je ve velmi pěkném stavu, je jasné, že oděrky od kamínků, malinké škrábance se na moto najdou, ale není to nic hrozného, všechno odpovídá stáří moto.

Motorka se nádherně ovládá a díky tomu, že se jedná o verzi sport, jde i pěkně od spodu. Laďák MICRON má úžasný zvuk už po nastartování, při otáčkách nad 5K se rozezní úplně famózně.

Více informací, zážitků a zkušeností s moto přidám časem, až spolu najedeme více km.

Po několika kilometrech
Ihned, jak se udělalo pěkné počasí musel jsem moto pořádně protáhnout. První výlet měl něco málo přes 300km. Krásné počasí a super cesty z Trhových Svinů na Lipno, Frymburk, Kvildu a pak zpět přes Vimperk, České Budějovice, dělalo z 300km pohádku. Každý řekne, že se na sportu více jak 300km nedá vydržet. Já si troufám říci, že by se na motorce dalo vydržet ještě o 100km víc. Všechno jistě závisí na podmínkách a silnicích. Ale zas takový záhul, jak vám každý majitel cesťáku řekne to není. Zatím samé kladné zkušenosti.

Malé úpravy
I když jsem do motorky nechtěl vrážet již žádné peníze. Tedy co se týče nějakých doplňků. Nakonec jsem neodolal a pár úprav (mini) jsem udělal. Nemohl jsem se již totiž dívat na ty hrozné originální blinkry (přední). A proto jsem je nahradil mini LED čiré/duhové, na motorce vypadají velice dobře. Dále jsem pro zvýraznění motorky přidal reflexní polep kol disků červené barvy. a na víčko nádrže jsem koupil karbon polep. úpravy lze vidět ve fotkách.




TANKVAK
Jelikož řada kamarádů vlastní cestovní motorky a i já si rád vyrazím na delší cestu nebo na vícedenní výlet pořídil jsem si TANKVAK. Dlouhou dobu jsem přemýšlel, jakou značku zvolit, jakou velikost, zda magnetický nebo na popruhy, levný či drahý, atd... Tak po několika dnech pročítání internetu, shlédnutí několik videií na youtube jsem zvolil tankvak od KAPPA. Jedná se přímo o model Kappa TK 746. Video o tomto produktu je na youtube: . A když už jsem věděl jaký model chci, tak jsem koukal po nejlepší ceně. Tankvak jsem včetně magnetů pořídil za 1390Kč vč. Což je na tankvak s magnety velice příznivá cena. Kapacita je maximálně 24l. Zkoušel jsem tedy tankvak plně naložit věcmi a jen tak jsem se projel kolem baráku. Musím říci, že při plné zátěži lze stále dobře vidět na budíky a nijak mi nebrání při výhledu nebo při manévrování s motorkou. Vak jsem testoval i v rychlosti tedy ne v plně naloženém 24l provedení ale v zmenšeném tj 14l provedení a musím říci, že magnety jej suprově udrží i v 230km rychlosti, vak se ani nehnul.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
fronislav
fronislav napsal 19.03.13 v 18:47 10b.

pěkná

Jarky
Jarky napsal 12.05.12 v 16:23

fatk moc pěkný FKo 10b hodně km bez nehod

jannyjohn112
jannyjohn112 napsal 12.05.12 v 13:42

Více komentářů



TOPlist