renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CBR 600F Sport (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Syslus
Vloženo 2.11.2009
Aktualizováno 24.11.2014
Zobrazeno 5 306x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Malá, svižná, červeno-černá mrška. Konečně motorka s výkonem přes 100 koní :)

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:EuroCycles (Vítězov) - Pocity smíšené.
Dle slov prodejce: moto nikdy nebouraná a na výměnu jen gumy jinak OK.
Skutečnost: moto bouraná byla a vcelku dobře opravena, na výměnu veškerý spotřebák - brzdové destičky přední i zadní, řetězovka, svíčky, náplně. Nefunkční palivoměr. Motor, rám, atd. v pořádku.
Jednání prodejce sebejisté, ale slušné, do koupi moc netlačil.
Doporučit/nedoporučit? Asi takhle: S dvěma páry očí, které se vyznají možná...

První dojmy - Moje druhá motorka ( první Honda NSR 125R ). Okolím jsem byl zrazován, ať do ní nejdu, že jsem začátečník, ale nenechal jsem se zvyklat a šel si za svým. Neprohloupil jsem, mám samé kladné zkušenosti. A opravdu - pokud člověk není blázen, dá se to. Považuji se za začátečníka, ale užívám si každý kilometr na téhle motorce.

Recenze

Jezdím na ni asi 2 měsíce, najeto kolem 2 000 km, absolutně bez jakéhokoliv problému. Vždy startuje napoprvé, při vytočení nad 10 000 otáček letí na mě až moc ( ale pomalu si zvykám, budem brzo nerozluční kámoši ). Spotřeba tak kolem 6 l, olej nežere vůbec. Pneu diablo corsa, nemůžu si ztěžovat, určitě dovolí víc než můj pud sebezáchovy, jen na mokru nic moc, jel jsem za deště a při cca 80mk/h mi na trojku při přidání plynu začalo hrabat zadní kolo. Těším se na teplé počasí a přibližování se ke krajům pneumatik, teďka je to katastrofa, sjíždím jen protředky. Ale pořád lepší než si na studeným asfaltu rozbít hubu.

Úpravy a doplňky: ( od předchozího majitele ) Podsedlová výplň Ermax, laděný výfuk MIG a jiné plexi.
do Ermaxu zakoupena diodová koncová světla. viditelnost perfektní.
Letos vrácen origo podsedlový plast + zakoupeno diodové koncové světlo ve tvaru originálu.

Jízda ve městě: Na město je výkon motoru až zbytečně velký, nemusí se vůbec točit, spotřeba lehce přes 5l. V kolonách se s ní projíždí jedna báseň, jen se musí počítat s malým rejdem řidítek. Podvozek nastavit radši na měkčí než tvrdší - jízda po dlaždění je potom opravdový zážitek. Ani při jízdě po městě mě žádná část těla nebolí. Nepříjemné je jen teplo od motoru, když stojíte na místě a spustí se větrák, všechno teplo jde jen na vás.

Jízda mimo město: Tady CeBRuška ukazuje své klady. Dá se jet na kochačku na šestý rychlostní stupeň kolem 80km/h a nebo jet naopak jako bezmozek. Vše záleží jen na řidiči. Spotřeba se přímo odráží podle stylu jízdy - od cca 5l do 8l ( větší spotřebu jsem zatím neměl ). Ovládání je krásně snadné, poslouchá na slovo, vhodná pro začátečníky. Jen při svižnějších průjezdech zatáček nemá ráda hrboly, řidítka se mají snahu zavírat, není to nic hrozného, ale když se mi to stalo poprvé, stáhla se mi řiť. Jde o zvyk, teď se nad tím již nepozastavuji. Každá motorka chce to svoje :).
Ochrana jezdce není při poloze sezení " koulema na nádrži " stoprocentní, na hlavu a ramena fouká naplno. Pokud chcete být schovaní musíte mít zadek v zadní části sedla. Poté už ani není potřeba zalehávat, protože už víceméně ležíte. ( Mám asi 180 cm a tyto zkušenosti se NEtýkají sériového plexi - viz foto. !!! )

Jízda se spolujezdcem: S baťůžkem moc nejezdím, ale nikdy si na pohodlí neztěžoval ( asi to bylo délkou trasy, nejvíce asi 100km ). Doporučuji vozit baťůžky štíhlé postavy, protože prudké brždění s metrákovým otcem za zády bych nikomu nepřál... Jízda se spolujezdcem dle mého názoru OK i když to je pohled řidiče.

Dojmy po 6 000 km: Nemůžu si ji vynachválit, všechno funguje, jak má. Spolujezdec, se kterým jezdím čím dál tím častěji, bez úhony vydrží 300km v kuse, jen jde o to najít si polohu. Spotřeba v 1 tak do 6,5l, se spolujezdcem jezdím do 6l.

Dojmy po 12 000 km: Absolutní spolehlivost, ať je teplo nebo zima, sucho nebo mokro, CeBRuška jede vždy. Nakonec jsem obstaral i TOP case.
Začal jsem podstatně více jezdit ve 2. Nejdelší trasa 500km/den - já víceméně OK ( trochu mravenec v pravém zápěstí ), batůžek měl otlačené pozadí.
Ježděno víc a víc cestovně, asi páprdatím :). Důkazem jsou pneu: Pirelli Diablo Corsa zadek vydržel cca 14 000km na dráty a předek měl ještě tak 1mm, ale koupena sada.

Závěr: Umístění řídící jednotky pod sedlo řidiče a nad baterku nepovažuji za nejlepší, při každém vyndání baterie se kabely od ŘJ nepěkně kroutí, snad přežijí. Dále se mi nezamlouvá ochrana před nečistotami zadního centrálu - není žádná, všechen bordel od zadního kola jde přímo na něj + jeho okolí a ohledně mytí taky nic moc, blbej přístup, v budoucnu snad aspoň trošku pomůže blatníček.
Pokud chcete sportovnější šestikilo, na kterém se dá pohodlně jezdit i si zablbnout, jděte do týhle mršky. Za předpokladu, že začátečník neni debil, je vhodná i pro ně.

Provedená údržba + servis:
hned po koupi: olej + filtr, filtr vzduchu, brzdovka, chladící kapalina, řetězovka, brzdové desky, celková kontrola v autorizovaném servisu - verdikt: vše ok ( ufff )
jaro 2010: seřízení ventilů, olej + filtr, výměna svíček, oprava kontrolky rezervy, výměna napínáku, výměna oleje v tlumičích,...
jaro 2011: olej + filtr, výměna chladící kapaliny
podzim 2011: nová brzdovka, přezutí celé sady pneu - nově Pirelli Diablo Rosso Corsa
jaro 2012: olej + filtr
+ co jsem zapomněl napsat :)

Zjistil jsem, že mé choutky jsou více cestovatelské, takže s těžkým srdcem ji budu předávat někomu jinému...

Nakonec zůstala v rodině, nechal si ji otec :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Syslus
Syslus napsal 24.11.14 v 14:25

Díky pánové.
Vrtání nutný bylo. Nic velkého, chtěl jsem bez vrtání, ale prostě nesehnatelné v té době, teď už je to třeba jinak :). Bylo to někde na Praze 6, jsou to možná 4 roky, napíšu Ti zprávu, až pohledám.

extremehany
extremehany napsal 12.11.14 v 21:10

pěkné Fko, kdes sehnal ten držák kufru ? Bylo nutné vrtat kapotáž ?

Magic1603
Magic1603 napsal 20.07.10 v 05:54

Tak spoustu dalších km,10b.

Jarky
Jarky napsal 21.05.10 v 13:14

pěkný Fko hodně km bez nehod a 10b

Více komentářů



TOPlist