má dvě kola, jedno světlo vpředu ajedno vzadu, po stranách blinkry, vpředu a vzadu po dvou, takže celekm 4. Motor má dva válce trčící do strany, na řidítkách jsou páčky, vpravo brzda, vlevo spojka, rukojetí vpravo se dá kroutit a tím se přidává plyn
Recenze
Barvu má černou, není poškrábaná, jen má na nádrži nálepky. Vyrobená byla v Německé spolkové republice, myslím, že v Berlíně, čili bývalé NDR, kde také kdysi vyráběly Emzety, ale tu sem nikdy neměl, jen jsem se jednou na ní vezl a proti Jawe 23 mustang to byl neskutečnej nářez.
Pak jsem ještě měl takovou dětskou asi půlmetru vysokou doma dělanou motorku po bratránkovi, s koly z kolečka, co se na něm vozí materiál (například písek na stavbě) a motorem ze stadiona s řazením otáčením spojky, což je ještě větší nezvyk, než ovládání baworáckých blinkrů, ale ty mi zas tak nevadí, protože mustang žádný blinkry neměl a znamení o změně směru jízdy se muselo dávat upažením paže do strany (doleva levou, doparava pravou, což bylo celkem dost nešikovný, hlavně do kopce, protože v tu chvíli nebylo možné ovládat plyn, zkušení jezdci během dávání znamení o změně směru jídy vpravo přehmatávali a rukojeť plynu ovládali levou rukou, ale k tomu já se nikdy nedopracoval), takže nemám vypěstovaný návyk na standardní ovládání blikačů. Dopředu se na ní jezdí dobře, stačí přidat plyn a jede to jak z praku, pak se musí přeřadit, protože na jedničku to prý celkem dost žere, ale Jawě 23 Mustang to i na tu jedničku ujede, což je dost slušný, myslím. Jinak je dost těžká, bez heveru jí nezvednu, jenže blbý je, že se nevejde pod sedačku, tak ho s sebou nevozím.
Víc nemám, co bych ke své moto dodal, protože jí mám jen krátce.
Začátek září: jezdím prakticky jen víkendy, někdy sám, někdy s batůžkem, někdy s kamarádem, každý na svém stroji... Najeto mám bez pár otoček kolem komína, 5 tis Km. Výlet mimo vozovku žádný, neočekávané přiblížení k zemi taky žádné, ale ze začátku jsem s tou vahou při manipulaci poněkud bojoval. Co se samotného ježdění týče, tak to moc nehoním, ale když jedu s kámošem (velké Varadero), tak jaksi zaostává, dost motorek i předjíždím, ale žádnou palbu fakt nejezdím. Nedávno jsem v zatáčkách Prachatice - Volary, s batůžkem za sebou, ujel klukovi jedoucím na 600 sportu, ale určitě to nebylo o tom, že by on nebo já chtěl závodit a já to tam mám najetý.
Jinak začínám pokukovat po 1200 GS, ten stroj se mi začíná líbit čím dál víc a bojím se, že až si domluvím zkušební jízdu a projedu to, tak jeho kouzlu neodolám a budu rujnovat úspory, R ale snad zůstane...
Tak to je náhoda! Po pěti letech vidět svoji bývalou. Jestli ji ještě vlastníš ozvi se.Rád bych ji viděl naživo.Můžem naplánovat nějakej výlet.čau Mirek.
Dobrá volba vypadá skvěle gratuluji
Moc pěkná motorka .. třeba se někde potkáme.
Sluší jí to. Jo a výbornej popis :) ode mě 10b
pěknej popis motorky ... tak at služi jasnych 10b
PĚKNÝ BÁWO