Čunče 502/05 deLuxe z roku 1963. Ve zcela původním stavu bez úprav.
Recenze
Čunče 502/02 deLuxe ve zcela původním stavu bez úprav. Při koupi v roce 2009 mělo najeto 13500km. Bohužel předchozí majitel nechal do skutru vytéct baterie, sedřel pravý bok a totálně zlikvidoval původní běloboké pneu . Teď je po vyvaření kastlíku na baterie, nátěru celé spodní části karoserie a časem dostane i nový lak.
Skútr váží 148kg a motor má výkon 9,5k (7kW). Co se týče jízdních vlastností, tak je důležité si uvědomit rok zkonstruování motoru (cca 1955) a podvozku (1960).
Nelze od něj proto očekávat srovnatelné výkony jako od současných strojů. Ve městě nezdržuje provoz, díky blinkrům a starteru je na úrovni současných strojů a navíc má velikou schránku pod sedlem. Mimo město je to už horší. Ideální trvalá rychlost je 50-60km/h a maximální kolem 85km/h.
Základní udržba skútru je poměrně jednoduchá - především je třeba dbát o mazání pouzder kývaček. Řetěz je zcela schovaný v krytu a stačí jej občas namazat. Horší je údržba motoru. Čištění karburátoru a zejména nastavení předstihu je opravdovou lahůdkou ...
Moc hezká. Tohle provedení s přístrojovkou (panelem) jsem taky měl (1980-asi 1994) Předstih jsem dělal na silnici několikrát. Pak jsem místo těch šroubků do závitů na plechu u kladívka dal šrouby a matky a bylo po problému. Baterie se přebíjela normálně a kyselina zvesela cákala do kaslíku. Ještě sehnat jako doplněk původní plexi i s těmi zrcátky. 10. b.
Krásný stroj, máš ho v parádním stavu. Nedá se dát jinak, než 10.
JoJo, seřídit předstih je opravdu pro otrlé. Dávám 10 b.
Prasatko
Musím říct, že ta druhá fotka je pořádná prasárnaaaaaa...