Od prvního pohledu na ní jsem byl zamilovaný, poté co jsem si na ní sedl a rozjel jsem se, měl jsem jasno.
Výška jezdce: 171 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
MV Agusta Dragster 800 (RR): moc velký výkon na běžné ježdění
První dojmy - První dojmy byly takové, že jsem se pořád smál v helmě radostí a překvapením. Reakce na plyn, podvozek na zadku prostě paráda. Už věřím lidem, kteří říkají, jednou sedneš na Italku a už nechceš jinou.
Motorku bych doporučil pro - Pro člověka, který nechce lítat 200+ ale chce si užívat jízdu na street biku a občas i sportovní jízdu s kolínkem, určitě né pro začátečníka.
Doplňky na motorce - Sportovní vzduchový filtr Sprint, Hp Corse Exhaust, Andreani Misano cartidge pružiny celý KIT s nastavením na moji váhu režimem street/track, Radialní pumpy Brembo, Padáky RD moto v rámu a přední vidlici, lamací páčky EVOtech, Lakované plasty do jíné barvy než je originál.
Recenze
Stroj byl prostě můj budoucí sen, po kterém jsem jednou toužil
Najeto ještě moc nemám na brutálce, ale zatím maximální spokojenost, co se ovladatelnosti týče a výkonu ikdyž jen 81Kw ale prostě pocitově je tam těch koníků mnohem více. Je pohodlná a lehká, měl jsem pocit že řídím kolo a né motorku. Jedno překvapení vedle druhého. Jen se modlím, abych jí neposlal někdy někam do škarpy, to bych asi obrečel
Co musím upozornit, tak každý kdo nevaží jako běžný Ital kolem 60kg ( v kombě 70Kg ) tak je nutnost výměny pružin a celého cartidge v přední vildici, jelikož předek prostě u jezdce kolem 90-100Kg je moc měkký a netlumí a v zatáčkach v mírném kopci či nerovnostech šíleně plave a je to o zahození na předku.
Spotřeba vysoká, ale na to se nehledí když se užívá jízda. Když chceš pěknou ženskou, taky nehledíš na to kolik jí toho koupíš
Na zadní jde krásně plynem na jedničku a když tomu člověk trochu pomůže i na dvojku
Předek je fakt dost lehký, tudíž někomu kdo má těžké ruky a není uvolněný doporučuji tlumič řízení, jinak mu budou v ruce pořád tancovat. Mě osobně to nevadí a tlumič, tam zatím nemám.
Motorka jde fakt krásně ovládat na rovných krásných cestách, jakmile dostaně ale nerovnosti v zatáčkach není to vůbec prdel a co považuji za nutnost je seřízení SAG na jezdce.
Servis zatím nevím, běžné věci ( olej, kapaliny, řetěz, vidle atd.. ) si dělám sám. Motor budu řešít, až podle servisky což je kolem 20tis km.
Brzdy po předělání na radial 17pístek Brembo brzdí šíleně, spojka má taky plynuješí záběr.
Najeto mám na ní cca 2500km
Kraska moc by ji slušela značka po podsedlovkou …..řešil jsem a už mam namontováno?
Ahoj,mam ten isty stroj, a je to uzasne.
Chcem sa spytat ze kde si kupil tie evotech packy a preco si menil brzdy? Mne funguju vyborne, ale ja mam 70kg...
Skoda ze je tak velky problem s nahradnymi dielmy...
V černé vypadá drsně