PROFIL MOTORKY

MV Agusta Brutale 800 (2014)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Míra3
Vloženo 23.9.2018
Aktualizováno 23.9.2018
Zobrazeno 2011x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Má to vše co si můžu jen přát. Silný motor, silné brzdy, dobrý podvozek a takové fajnovky jako letmé uchycení zadního kola no co vám mám povídat...

Více fotografii

První dojmy - Delikátní stroj a Italský um. Nenašel jsem díl, který by nebyl domyšlený do posledního detailu. Ještě se mi nestalo že bych vlastnil moto a tak moc bych ho po půl roce stále žral.

Motorku bych doporučil pro - pro draky co se nebojí tahat...

Doplňky na motorce - krátký držák SPZ, kryt motoru, mini blinkry

Recenze

Jak už jsem říkal, tak Brutale je unikátní a moc jich v ČR nepotkáte. Tim spíš ji obdivuji. Od roku 2016 se mi bohužel už nové modely tolik nelíbí, tak jsem hledal model do 2015. Dále nové modely zřejmě doznaly nové emisní normy Euro 4 pro motocykly a tak i ubyl výkon (mimo RR).

Motor je fenomenální, do 8k rpm to jede celkem slušně, ale co se děje pak, neskutečné.
V nižších otáčkách když člověk otočí heftem, tak zvuk co se line z nozder sání u nádrže při vzniku podtlaku v důsledku vzduchového deficitu je opravdu nádherný. Zajímavé řešení je umístění vyvažovací hřídele. Je mezi spojkou a motorem. Motor se tedy točí obráceně než je obvyklé. Např. Triumph má vyvažovací hřídel před klikovou hřídelí. Další věc, co potěší na srdíčku je kazetová převodovka.

U ovladatelnosti motocyklu je znát nízká hmotnost (167 kg suchá). Hmotnost je oproti většině podobných motorek více vzadu. Vysvětluje i specifické foukání obou pneu stejně na 2,3 Baru. Proto se pří tahání za heft občas nadlehčuje přední kolo. Jo, jo chtělo by to tlumič řízení, který moto nemělo v základu. Na rozbité silnici při ostré jízdě je tedy tendence dostat vakl na řidítka.
Trubkový rám...? Hmm ohhh yea. I like that!
Kombo podvozku Marzocchi+Sachs se zdá měkké. Ale zdání klame. Pružiny jsou velice progresivní, tedy i když si moto po nasednutí trochu kecne k zemi, tak se chová podvozek velice přesně a čitelně.
Nádherně zpracované letmé uchycení je třešnička na dortu. Radost mazat řetěz :)

Brzdy jsou prostě axiální monobloky Brembo! Předchozí motocykl (Dorsoduro 750) mi přišlo, že dobře brzdí. Nyní co mám Brutale si to už nemyslím :D. Nicméně výrobce dobře ví, proč ke třmenům Brembo dává "jen" axiální pumpu Nissin. Brzdy tak mají plynulý náběh a nekoušou se.

Posez je agresivní v předklonu. Úzké sedlo a vybrání u nádrže dovolí motorku krásně obejmout stehnama. Sedlo je trošku užší a tak dochází k častému natlučení varlat. Dá se to ale vydržet.

Nádrž je dosti veliká a má krásné ostré hrany na bocích. Bohužel pro její velikost má moto značně redukovaný rejd.

Za zmínku stojí i dobrá svítivost předního světla a drobet prostoru pod sedlem. Hurááá už nemusím vozit lékárničku v batohu :).

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Effecte
Effecte napsal 20.12.18 v 22:02

Dne jsem si ji koupil taky. Škoda že je zimaaa

marunma
marunma napsal 17.12.18 v 17:12 10b.

TOPovka ;)

crxjet
crxjet napsal 26.09.18 v 13:33 10b.

Více komentářů



TOPlist