Byla to laska na prvni pohled.
Motorka koupena od Profi-moto.cz (Děčín IV-Podmokly)
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Zatim krom toho ze chodim slintat do garaze dojmy zadne :D Cekam na sezonu jak na smilovani.Kazdopadne co se Italum opravdu musi nechat je smysl pro detail a neskutecne povedeny design uz v zakladu.
Recenze
Jako jezdec mam zkusenosti prevazne s trivalci , tak jsem byl zvedavy az tuhle krasavici vytahnu na silnici a okruh.
Kazdopadne jakmile ji projedu (zajedu) tak doplnim zkusenosti.
12.4.2015
Slibyl jsem trochu neco zazitku z jizdy...
a jednim slovem musim rict ze je to pecka.
Sice si clovek musi ze zacatku zvykat na elektronicky plyn (lanko je lanko) ale neni to nic kvuli cemu bych motorku odepsal :)
Vzhledem k tomu ze mam zatim nalitano pouze 500km tak jsem jeste nemel sanci vyzkouset motorku na max.zatah .
Nicmene ... co zazijete za nirvanu kdyz ji vytocite na rezim Sport na 11 tis a kopete tam pod plynem rychlosti nahoru je neco nezkutecnyho.
Krom uzasny zvukovy kulisy(co rychlost to rana jak od barona Prasila) se pocit z toho ze vam to rve ruce rovna orgasmu :D
Mel jsem strach ze podvozek bude tvrdsi, ale to, co chlapci ve Varese predvedli uz v zakladnim nastaveni jsem zatim na zadny masine nevidel. Clovek si sedi jak ve starym usaku a cim vic zrychluje tim vic motorka funguje. Odezva od predniho kola je vyborna.
Zadek se mozna pocitove lehce pri akceleraci potapi ale to mozna spravi jemne poladeni nastaveni (mam 100Kg takze zadnej drobek jako italove :D )
Jediny co jsem snad nasel jako negativum ze motorka neni delana na pomale pojezdy po meste.Jakmile tocite pod 4 tisice je lehce nervozni.Neni to holt jak sametovej Speed Triple ale nikdo by asi necekal ze v nazvu "Brutale" najde motorku po anglicku :D
Takze je jasno,cim rychleji , tim lepe !
3.7.2015
Tak prinasim drobny update.
Upraven elektronicky plyn (novy SW) a je to o 1000% lepsi. Zaroven pritahnuta pruzina neb sem tezsi nez klasickej špagetožrout takze ted mi to v zatackach tak nehaze pri rychlejsich najezdech do zatacky :)
Okruh Brno:
Neskutecna nirvana.
Motorka se pri 8 tis rozjeci a tahne tak , ze clovek nechape co se mu pod zadkem deje za koncert :D.Nejlepsi filharmonie je kolem 14tis. :)
Kdyz jsem sundal helmu vypadal jsem jak magor z blazince protoze jsem se musel porad tlemit.
Na brzdach je vyborne stabilni a do zatacky se sklada sama.Pri rychlejsich najezdech uz to chce zvednout stupacky (v planu PP tunning nebo Corsa) neb jsem je za par kol zvladnul zbrousit a nohu jsem uz nemel kam schovat takze slider na bote taktez :D )
Quickshifter by to chtelo malinko odladit, mel jsem moznost jet na Turismo Veloce a tam je to pocitove uz odladene tak pockam na dalsi verzi noveho SW.
25.2.2017
Rekl jsem si ze sem dam neco malo zkusenosti po dalsi sezone a hlavne co se tyce servisu.Neb ma dost lidi dotazy :)
Moto prosla drobnym upgradem - zmena tlumice rizeni na Ohlins (o neco lepsi nez v zakladu :) ) , Zadni tlumi TTX36, pruzina na vahu, prepacko MotoCorse,radialni pumpa Accossato (znatelne lepsi cit pri brzdeni nez v axialu) .
Asi vsechny hnedopichy zklamu ,ale motorka zvladla celou sezonu (4tis Silnici, 2 tis okruh) bez ztraty kyticky. Jen pravidelny servis 3x (olej,filtry,kontrola kapalin atd) .
Opet se mi potvrdilo ze motorka jezdi tak jak se o ni clovek stara :)
MV ty naháče umí, krásná kombi
ať to jezdí.
Super. Nadherna masina. Nevis kde se da sehnat tlumic rizeni? Klidne i ten origo. Diky
tohle nelze jinak
Nádherná motorka, prostě v Itálii umí. Svezl jsem se na předváděčce a při mých 62kg to na mě bylo zase dost tvrdý
jinak motor a quickshifter excelentní. Jen mi přijde trochu vtipná zmínka o čekání na nový software, ale holt taková je doba