klasicky italsky naked, lehka a tociva - tak uz je prodana, byla skvela a budu na ni vzpominat...
Výška jezdce: 179 cm
První dojmy - na prvni dojem tvrdsi nez bych chtel, takze jsem asi tyden ladil podvozek… do zrcatek nema moc cenu koukat, rejd je dost spatnej, takze nic moc manipulace. Zatim jsem jel jenom na normalni palivovou mapu, ten sport jsem nezkousel. Rain a Custom zatim bez vyznamu. V planu je prehrat update tech map, ale to umi jen v Decine, takze to ceka na jaro… Jinak vyborna motorka, jak jinak taky :-)
Doplňky na motorce - vyfuk Termignoni slip-on carbon/titan
Recenze
maly update komentare:
prvni sezona v poradi druhe Brutalky se pomalu chyli, motorka dostala vyfuk Termignoni, ktery je jednoznacne lepsi nez originalni (lehci, prijemnejsi zvuk a vypada OK), plus jeste titanove protectory na exponovane casti motoru od Moto Corse. Najeto kolem 4500km, nastaveni podvozku standard, je treba hlidat tlaky v gumach, je to pomerne nachylne na pokles tlaku.
Zatim bez zavad, vse funguje jak ma…
delsi cesty se pro nektera organizacni selhani nekonaly, takze max tak 400km po CR, coz se v pohode da.
Jezdim ted na mapu Custom -C- kde je v podsate vse na normal, jen brzdnou silu motoru mam na sport, coz ji vyrazne snizuje, jezdi se s tim tak prijemneji.
jo… drzak SPZ je naprosta sracka, nechapu, kdo to vymyslel. jednu SPZ jsem ztratil, druhou zafixoval plastovou stahovaci snurkou (tanga by to asi neudrzely…)
dalsi update 2016/06:
prezuto na Bridgestone S21, oproti originalnim Diablo Rosso II ma zadni guma plossi profil, takze je sjeta do kraje hned prvni den, coz na puvodnich slo akorat na okruhu :)
Zjistil jsem, ze kdyz se pred vypnutim motoru oturuje, tak to totalne rozhodi TPC, takze to uz delat nebudu, asi to neni zdravy :)
taky jsem zjistil, ze v podstate nepozoruju rozdily v nastaveni jednotlivych stupnu kontroly trakce (a ze jich tam je hafo !). Respektive je to asi tak, ze od stupne 3 (3 dilky na kolecku) do plnych 8 je rozdil minimalni, rekl bych ze je to protoceni o 1/4 kola na 3 a zadne protoceni (resp asi nejake absolutne minimalni) na stupen 8. S vypnutou jsem jeste nejel, ale zkusim to a uvidime :)
Motorku ceka dlouha cesta (Praha/Garda), tak doufam, ze bude pocasi. Po ceste, jestli se vratim, napisu dojmy :)
takze po odmlce jeste komentar z cesty pres Alpy na Lago di Garda:
kupodivu to neni az takovej hardcore s tim jet delsi cestu, 8 hodin denne tim jde bez zasadni ujmy na fyzicke pohode urazit. Technicke komplikace zadne, motorka zmokla behem jizdy a jednou malinko behem stani pres noc a v pohode nastartovala.
podvozek jsem prave nechal tak, jak byl z tovarny. Tu predchozi motorku (uplne stejnou) jsem musel nejak upravovat, protoze byla predvadeci a nekdo (pocitam, ze Pepa Srsen) si s tim hral tak, ze se na tom nedalo jet
Tahle barevná kombinace se mi líbí. Prosím tě, asi jsi dal podvozek na měkko, pamatuješ o kolik kde? A jak se to projevilo na jízdních vlastnostech. RRo je asi ještě tvrdší řekl bych a uvažuju o změkčení také.. díky
nova Brutale 800 stejne barvy ceka na novou sezonu… takze vse znova, zajizdeni… znova tam jsou originalni gumy, ktere jsou asi OK, ale musim rict, ze po prezuti na Bridgestone jsem mel loni vyrazne lepsi pocit ze stability...
nevim, pres 10-11 jsem jeste nikdy netocil a vykon merit neumim, ani ho asi plnej nevyuziju… nicmene ted ta mrcha ani nestartuje a mechanici ani jeste neprisli na to proc, takze tahle diskuse je toho casu malinko mimo misu