PROFIL MOTORKY

MV Agusta Brutale 800 (2013)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník femal
Vloženo 9.1.2014
Aktualizováno 11.10.2016
Zobrazeno 3346x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


klasicky italsky naked, lehka a tociva

Více fotografii

První dojmy - na prvni dojem tvrdsi nez bych chtel, takze jsem asi tyden ladil podvozek… do zrcatek nema moc cenu koukat, rejd je dost spatnej, takze nic moc manipulace. Zatim jsem jel jenom na normalni palivovou mapu, ten sport jsem nezkousel. Rain a Custom zatim bez vyznamu. V planu je prehrat update tech map, ale to umi jen v Decine, takze to ceka na jaro… Jinak vyborna motorka, jak jinak taky :-)

Doplňky na motorce - vyfuk Termignoni slip-on carbon/titan

Recenze

maly update komentare:

prvni sezona v poradi druhe Brutalky se pomalu chyli, motorka dostala vyfuk Termignoni, ktery je jednoznacne lepsi nez originalni (lehci, prijemnejsi zvuk a vypada OK), plus jeste titanove protectory na exponovane casti motoru od Moto Corse. Najeto kolem 4500km, nastaveni podvozku standard, je treba hlidat tlaky v gumach, je to pomerne nachylne na pokles tlaku.

Zatim bez zavad, vse funguje jak ma…

delsi cesty se pro nektera organizacni selhani nekonaly, takze max tak 400km po CR, coz se v pohode da.

Jezdim ted na mapu Custom -C- kde je v podsate vse na normal, jen brzdnou silu motoru mam na sport, coz ji vyrazne snizuje, jezdi se s tim tak prijemneji.

jo… drzak SPZ je naprosta sracka, nechapu, kdo to vymyslel. jednu SPZ jsem ztratil, druhou zafixoval plastovou stahovaci snurkou (tanga by to asi neudrzely…)

dalsi update 2016/06:
prezuto na Bridgestone S21, oproti originalnim Diablo Rosso II ma zadni guma plossi profil, takze je sjeta do kraje hned prvni den, coz na puvodnich slo akorat na okruhu :)

Zjistil jsem, ze kdyz se pred vypnutim motoru oturuje, tak to totalne rozhodi TPC, takze to uz delat nebudu, asi to neni zdravy :)

taky jsem zjistil, ze v podstate nepozoruju rozdily v nastaveni jednotlivych stupnu kontroly trakce (a ze jich tam je hafo !). Respektive je to asi tak, ze od stupne 3 (3 dilky na kolecku) do plnych 8 je rozdil minimalni, rekl bych ze je to protoceni o 1/4 kola na 3 a zadne protoceni (resp asi nejake absolutne minimalni) na stupen 8. S vypnutou jsem jeste nejel, ale zkusim to a uvidime :)

Motorku ceka dlouha cesta (Praha/Garda), tak doufam, ze bude pocasi. Po ceste, jestli se vratim, napisu dojmy :)

takze po odmlce jeste komentar z cesty pres Alpy na Lago di Garda:
kupodivu to neni az takovej hardcore s tim jet delsi cestu, 8 hodin denne tim jde bez zasadni ujmy na fyzicke pohode urazit. Technicke komplikace zadne, motorka zmokla behem jizdy a jednou malinko behem stani pres noc a v pohode nastartovala.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
PYTEL1
PYTEL1 napsal 03.09.15 v 13:39 10b.

femal
femal napsal 03.09.15 v 12:27

podvozek jsem prave nechal tak, jak byl z tovarny. Tu predchozi motorku (uplne stejnou) jsem musel nejak upravovat, protoze byla predvadeci a nekdo (pocitam, ze Pepa Srsen) si s tim hral tak, ze se na tom nedalo jet

Petta
Petta napsal 03.09.15 v 10:15 10b.

Tahle barevná kombinace se mi líbí. Prosím tě, asi jsi dal podvozek na měkko, pamatuješ o kolik kde? A jak se to projevilo na jízdních vlastnostech. RRo je asi ještě tvrdší řekl bych a uvažuju o změkčení také.. díky

Více komentářů



TOPlist