Krásné povozeníčko na velkém enduro dvouválu.
Motorka koupena od Brozz (Roudnice nad Labem)
Výška jezdce: 184 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Tiger 800 XC: má tři válce
První dojmy - Krásně ovladatelná motorka. Jak se píše hmotnost není znát. Motorově pro mne ideální super dynamika prostě pro pohodové ježdění. Pět hodin bez přestávky v sedle a nechtělo se mi domu :)
Motorku bych doporučil pro - Myslím pro ty co mají rádi enduro a pomalu se projezdili z malých obsahů a hledají bezpečný velký enduro nechtějí si na silnicích nic dokazovat a plánují velké výlety. Někdo napsal pro ty coi mají rádi důchodky a já s tím souhlasím i když je nenosím, ale cítím se na ni bezpečne a je to hodná holka :) Když ji ovšem vezmeš u huby a necháž promluvit i druhý svíčky co jsou na válci tak už je to divoška :D pro mne :)
Doplňky na motorce - montáž GiproX - zde návod kdy by se hodil
Recenze
Tak co sem napsat. Mám najeto cca 600 km. Doma je necelý týden takže se seznamuji.
Motorově mi naprosto vyhovuje. Jezdím mapu vetšinou S a vyhovuje mi.
Spotřeba při prvních jízdách 5,2 a to je naprostá spokojenost.
Podvozek - motorka je ovladatelná a cítím se na ni velice bezpečně.
Podle mne krásně fungují brzdy. Rozkládání brzdného účinku na předek a zadek přispívá ke klidnému chování.
Co můžu už teď napsat - kupoval jsem ojetou a z mého pohledu podceňovaná motorka kde mohu za nejmíň peněz získat velký enduro s rokem výroby po 2010. Na fórech nevěřte, že se se špatně vodí. To musím naprosto popřít !!!
Pokud o ní přemýšlíte jděte do ni. ;)
Zatím takto krátce :)
update březen 2017 :
s motorkou jsem najezdil cca 4 tis a teším se na další cesty. Dodělal jsem si držák plexy ala Touratech a boxík na nářadí, protože po montáži padacího rámu od RD moto nejdebez jeho částečné demontáže se dostat k baterce a nářadí.
V boxíku chci vozot kompresůrek na 12v atd.
Spotřeba je okolo 5l to se super. Nechal jsem udělat přední vidle protože dost bouchaly. Teď mám posit do rukou jako bych jel po zvlněné silnici a tak jako první vyměním přední gumu mohla dostat na prdel od špatný vidle. Pak uvidím.
Plexi - je teď polohovatelný tak uvidím zda první verze se hned povedla.
update červenec 2017:
zjistil jsem že mám lehce bouchlej ráfek - po srovnání a servisu v 40tis v Yamaze i vohlou vidli. Dojezdím sezonu a nechám vyměnit trubky.
Koupil jsem přední gumu Metzeler Tournance Next a začalo mi kmitání řitítek od 50 do 60km. po několika vyvažování jsem u dodovatele pneu, přes kterého jsem ji ale nekupoval protože jsem ji nechal vyměnit po rovnání ráfku, udělal test dali mi jinou a OK. Takže dost dobrá zkušenost. Prodejci pneumoto z Budějek díky ikdyž nebyli cílovými prodejci ale dodavateli věnovali se mi a vyřešili.
update zima 2017/2018
udělal jsem si DLR/FOG světla, zvýšení řidítek pomocí klem na řidítka, rozšížení pohotováku, TMPS hlídání tlaku v pneu.
update 2022 - Je to taková cestovatelka :)
přes zimu jsem vyměnil origo progresivní pružiny v předku za progresivní wilbers a na zadek jsem si nechal udělat lineární pružinu 15kg/mm na zadek. SAG již nastaví :). Dal jsem hliníkový řidítka více rovná, jsou trochu kratší ale vyhovuje.
Ad to "promlouvani druhych svicek" - mam dojem, ze pali vzdy obe najednou.
Zajimavosti u ST12 je, ze sice ma lankovy plyn, ale ten neovlada primo skrtici klapky. Na tele sani je TPS (Throttle Position Sensor) senzor, ktery snima pres lanka pozici plynu a pak je tam servomotorek s dalsim snimacem (APS - Accelerator Position Sensor), kterej otevira a zavira klapky. Ted uz to motorky bezne maji primo v rukojeti plynu (RBW - Ride By Wire), driv to asi neumeli dobre izolovat proti vlhku.
pekne to mas porobene :))
Krásná a vybavená.
Skvělá volba značky.
Tak já nevim, já si to snad pořídim
.