Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Mám Roadstara alias Wildstara a v Brně mi Chromdragons pujčily tenhle kolos.Je to naprostá lahůdka pro fajnšmekry.A když pominu některý detaily,který nese dnešní doba tak,o proti konkurenčním výrobcům naprostý hrubý diamant,který si najde cestu do srdce každého nezkaženého falešnou agitací HD.Teď už záleží jen na tom jak si ho každý vybrousí.
V reakci na článek o této motorce musím přidat svoji zkušenost. Po 18 letech jsem jsem se nechal unést po zkušební jízdě slabší variantou XVS1300A. Po měsíci drobného pojíždění jsme se vydali na cestu která měla být dlouhá asi 400 km, nakonec z toho bylo 650km v jednom dni, které jsem si náležitě - i se spolujezdkyní (která ještě nikdy na motorce nejela) vychutnal. Je pravdou, že manipulace s touto motorkou, i když je o 50kg lehčí než 1900 dá na místě dost zabrat, ale při jízdě netřeba nic řešit - jen se kochat okolím. Můžu vřele doporučit.
Je to novinka a ta přináší vždy velice rozdílné názory, nás motorkářů. Jistě zde pokročila technika, ale je otázkou zda je to "pravé ořechové" a zda je to vykročení správným směrem. Styl retro jakoby se trošku vytrácel a nastupovala modernizace za každou cenu. Použitím více plastů než u Wild Star XV 1600 je opět krok zpět. Každý kdo upravuje svůj stroj nahrazuje co možná nejvíce poctivou ocelí a chromem. Jak zde již bylo napsáno, jedna koncovka výfuku a ještě dle mého názoru nepovedená je opět krokem zpět a nebo potřebou nahradit laděným výfukem. Můj výsledek: Čekal jsem od nového modelu více designových lahůdek, ale bohužel opak je pravdou. Jsem bez nadšení pro ymamahovské devatenáctikilo.
muselo by se to "vytunit" .. kamos ma wajldstara 1600 upraveny blatniky - rucne vyklepany - do poloviny kola zahaleny, par dalsich retro detajlu + do khaki barvy a je to vypada jako skutecny predvalecny retro .. seriofku nebrat<br />
Mě se tahle Yamaha moc líbí, hlavně ten aerodynamickej styling ala 50. léta. Menší 1300 ho nemá a vypadá vedle 1900 jak chudá příbuzná. Ale asi bude spousta lidí, kterym příde design 1900 dost přehnanej. Oproti tomu Introš 1800 mě za srdce nechyt, je to rozhodně odvážnej krok novym směrem, ale myslim si, že spíš než ty, co jezdili celej život na chopperu/cruiseru, osloví třeba bikera, kterej zamlada jezdil na silnicích a na starý kolena se kouká po něčem míň sportovním.
me se libi jak M1800 i ta dragsterka..a co se tyce HD...no je to spis snobarna..navic kdyz slysim americky motocykl...co je na Harykovy americkeho..brzdy japonci,karburatory porche nebo Bing...a ten novej nema uz vubec nic spolecnyho s amerikou...jen to logo ale kdo to chce proc ne...jen tem americanum tak neverim.
Není to moje káva, ale prosim. Když už někoho tento styl bere, je to lepší volba než H-D. Nebude za toho pravého drsňáka, ale zase to vyváží kvalita stroje z končin motocyklově vyspělejších. Až k tomu začnou dodávat pomocná kolečka, začnu o tomto stroji na sklonku života uvažovat.<br />
Hodnocení:
No desigenově nemam výhrad, prostě super . Ale obávám se, že se ten výkon v tý dinosauří hmotnosti prostě ztratí... <br />
Rozhodně by mě ale nevadila doma v bejváku <br />
U mě ale vede Suzuki Intruder 1800, jeho design je nejen krásný, ale především originální. Něco z cruiseru, něco z dragstera ale i sporťáka...
je to fajn stroj... zaposobil na mna...
pekne info najdete na //www.midnightstar.de/
Tak si pozrite... zmenite nazor na tie zapory...
Okouzlila mě, je to moje budoucí motorka, až se nabažim Laily ...
Mám Roadstara alias Wildstara a v Brně mi Chromdragons pujčily tenhle kolos.Je to naprostá lahůdka pro fajnšmekry.A když pominu některý detaily,který nese dnešní doba tak,o proti konkurenčním výrobcům naprostý hrubý diamant,který si najde cestu do srdce každého nezkaženého falešnou agitací HD.Teď už záleží jen na tom jak si ho každý vybrousí.
V reakci na článek o této motorce musím přidat svoji zkušenost. Po 18 letech jsem jsem se nechal unést po zkušební jízdě slabší variantou XVS1300A. Po měsíci drobného pojíždění jsme se vydali na cestu která měla být dlouhá asi 400 km, nakonec z toho bylo 650km v jednom dni, které jsem si náležitě - i se spolujezdkyní (která ještě nikdy na motorce nejela) vychutnal. Je pravdou, že manipulace s touto motorkou, i když je o 50kg lehčí než 1900 dá na místě dost zabrat, ale při jízdě netřeba nic řešit - jen se kochat okolím. Můžu vřele doporučit.
Je to novinka a ta přináší vždy velice rozdílné názory, nás motorkářů. Jistě zde pokročila technika, ale je otázkou zda je to "pravé ořechové" a zda je to vykročení správným směrem. Styl retro jakoby se trošku vytrácel a nastupovala modernizace za každou cenu. Použitím více plastů než u Wild Star XV 1600 je opět krok zpět. Každý kdo upravuje svůj stroj nahrazuje co možná nejvíce poctivou ocelí a chromem. Jak zde již bylo napsáno, jedna koncovka výfuku a ještě dle mého názoru nepovedená je opět krokem zpět a nebo potřebou nahradit laděným výfukem. Můj výsledek: Čekal jsem od nového modelu více designových lahůdek, ale bohužel opak je pravdou. Jsem bez nadšení pro ymamahovské devatenáctikilo.
Nádherný stroj
muselo by se to "vytunit" .. kamos ma wajldstara 1600 upraveny blatniky - rucne vyklepany - do poloviny kola zahaleny, par dalsich retro detajlu + do khaki barvy a je to vypada jako skutecny predvalecny retro .. seriofku nebrat<br />
Ne, ba ne - některé detaily jsou pěkné, třeba palubka mi přijde úžasná!!!<br />
Sice to není stroj pro mě, ale určitě si majitele najde...
Pěknej vejfuk... <br />
Skoro jako náš okap...
Ten lauf,vypada jak delo na plechovky
Mě se tahle Yamaha moc líbí, hlavně ten aerodynamickej styling ala 50. léta. Menší 1300 ho nemá a vypadá vedle 1900 jak chudá příbuzná. Ale asi bude spousta lidí, kterym příde design 1900 dost přehnanej. Oproti tomu Introš 1800 mě za srdce nechyt, je to rozhodně odvážnej krok novym směrem, ale myslim si, že spíš než ty, co jezdili celej život na chopperu/cruiseru, osloví třeba bikera, kterej zamlada jezdil na silnicích a na starý kolena se kouká po něčem míň sportovním.
Tento vulgární komentář byl smazán redakcí serveru Motorkáři.cz.
me se libi jak M1800 i ta dragsterka..a co se tyce HD...no je to spis snobarna..navic kdyz slysim americky motocykl...co je na Harykovy americkeho..brzdy japonci,karburatory porche nebo Bing...a ten novej nema uz vubec nic spolecnyho s amerikou...jen to logo ale kdo to chce proc ne...jen tem americanum tak neverim.
žádný extra zvuK? podle mě je zvuk u těchto motorek jedna z hlavních věcí...
Není to moje káva, ale prosim. Když už někoho tento styl bere, je to lepší volba než H-D. Nebude za toho pravého drsňáka, ale zase to vyváží kvalita stroje z končin motocyklově vyspělejších. Až k tomu začnou dodávat pomocná kolečka, začnu o tomto stroji na sklonku života uvažovat.<br />
Hodnocení:
to steve:<br />
Bych ani neřek, podle mě je seriová M1800 krásná a lepší než v té úpravě na thundebike.de! Ale je to jen věc vkusu...
jeden z najkrajsich crujserov co som kedy videl
Přesně ! Docela ujde, ale M1800 by mě lákala mnohem víc! Ale radši si to nechám až na důchod...
No desigenově nemam výhrad, prostě super . Ale obávám se, že se ten výkon v tý dinosauří hmotnosti prostě ztratí... <br />
Rozhodně by mě ale nevadila doma v bejváku <br />
U mě ale vede Suzuki Intruder 1800, jeho design je nejen krásný, ale především originální. Něco z cruiseru, něco z dragstera ale i sporťáka...