Test A2: Dokáží Benelli 302S, CFMOTO 400NK a Zontes 310R konkurovat zavedené Yamaze MT-03?
Text: Tomáš Procházka , Jan Rameš , Honza Zajíček | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 7.8.2019 | Zobrazeno: 31 944x
Kapitoly článku
Technické údaje
CFMOTO 400NK 2019 | Yamaha MT-03 2019 | Zontes 310 Road 2019 | Benelli BN 302 2019 | |
---|---|---|---|---|
Objem | 400.4 cm3 | 321 cm3 | 312 cm3 | 300 cm3 |
Výkon | 29.5 kW (40.1 koní) | 30.9 kW (42 koní) | 26 kW (35.4 koní) | 28 kW (38.1 koní) |
Výkon při otáčkách | 9500 ot/min | 10750 ot/min | 9500 ot/min | 11000 ot/min |
Točivý moment | 34.4 Nm | 29 Nm | 30 Nm | 25.6 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 7650 ot/min | 9000 ot/min | 7500 ot/min | 9750 ot/min |
Druh motoru | Spalovací | Spalovací | Spalovací | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | 4 | 4 | 4 |
Chlazení | Kapalina | Kapalina | Kapalina | Kapalina |
Uspořádání válců | Řadový | Řadový | Stojatý | Řadový |
Počet válců | 2 | 2 | 1 | 2 |
Rozvod | DOHC | DOHC | DOHC | DOHC |
Ventilů na válec | 4 | 4 | 4 | 4 |
Vrtání | 68.4 mm | 68 mm | 80 mm | 65 mm |
Zdvih | 54.5 mm | 44.1 mm | 62 mm | 45.2 mm |
Kompresní poměr | 11.1 : 1 | 11.2 : 1 | 12.5 : 1 | 12 : 1 |
Příprava paliva | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování |
Startér | Elektrický | Elektrický | Elektrický | Elektrický |
Počet rychlostí | 6 | 6 | 6 | 6 |
Sekundární převod | Řetěz | Řetěz | Řetěz | Řetěz |
Typ rámu | Trubkový | Páteřový | Páteřový | Příhradový |
Materiál rámu | ocel | ocel | ocel | ocel |
Zdvih předního odpr. | - | 130 mm | - | 135 mm |
Zdvih zadního odpr. | - | 125 mm | - | - |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | kotouč | kotouč | 2 kotouč |
Rozměr předního kotouče | - | 298 mm | - | 260 mm |
Přední třmen | - | dvoupístkový | - | čtyřpístkový |
Brzdy vzadu | kotouč | kotouč | kotouč | kotouč |
Přední kolo | 17 " | 17 " | 17 " | 17 " |
Zadní kolo | 17 " | 17 " | 17 " | 17 " |
Rozměr přední pneu | 120/70ZR17 | 110/70 R17 | 110/70R17 | 120/70 R17 |
Rozměr zadní pneu | 160/607R17 | 140/70 R17 | 160/60R17 | 160/60 R17 |
Rozvor | 1415 mm | 1380 mm | 1390 mm | 1410 mm |
Úhel hlavy řízení | - | 25 ° | - | - |
Závlek předního kola | - | 95 mm | - | - |
Světlá výška | - | 160 mm | 167 mm | 175 mm |
Výška sedla | 815 mm | 780 mm | 795 mm | 795 mm |
Suchá hmotnost | - | - | 145 kg | 185 kg |
Pohotovostní hmotnost | 206 kg | 168 kg | 159 kg | 204 kg |
Objem nádrže | 17 l | 14 l | 15 l | 16 l |
Rezerva | - | - | - | 3 l |
Množství oleje | - | 2.4 l | - | - |
Spotřeba | - | 3.62 l/100 km | - | 4.3 l/100 km |
Zrychlení | - | 6.5 0-100 km/h | - | - |
Maximální rychlost | 155 km/h | 180 km/h | - | - |
První cena | 109990 Kč | 129490 Kč | 109900 Kč | 99900 Kč |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | - | - | 99990 Kč |
Poznámka | - | Přední 41mm nenastavitelná KYB vidlice Akční cena 124.990,- | - | Akční cena za žluté provedení Limited |
Výměna motorového oleje | - | 5000 Km | - | - |
Výměna olejového filtru | - | 20000 Km | - | - |
Výměna zapalovací svíčky | - | 20000 Km | - | - |
Výměna brzdové kapaliny | - | 20000 Km | - | - |
Výměna vložky vzduchového filtru | - | 20000 Km | - | - |
Seřízení ventilové vůle | - | 20000 Km | - | - |
Zdroj: Motokatalog.cz
Zdroj: Motokatalog.cz
Poznámka: V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.
Kapitoly článku
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.