yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
PBM2 (114) napsal 11.08.2019 v 17:05

Jsou značky, které na některých trzích jsou zavedené a díky tomu mají i lepší servisní zázemí (díly, dílny, dodávky ND, atd.) a jinde po nich ani pes neštěkne. A jiné, u kterých je to přesně naopak. Vzhled je relativní a naštěstí má každý jiný vkus a "oko", kdyby ne, tak jezdíme na jedné značce a jen na několika barevných mutacích. Takto je svět aspoň veselejší a rozmanitější. To, že o čínské značky u nás není zájem nebo jen minimální, je způsobeno asi hlavně tím, že máme špatnou zkušenost z dřívějška, že určité problémy přetrvaly dodneška a bohužel vzhledem k tomu, že ten náš dvorek je pro totální většinu značek nezajímavý jak rozsahem, tak kupní silou, to přetrvá dál, neboť nikdo pro ubohých 10 mil. obyvatel (případných kupců je samozřejmě méně) žádnou servisní síť stavět nebude, stejně jako centrální sklad a další související položky. A Evropa je navíc dosti konzervativní a třebaže původní značky z ní mizely a dělaly chyby, japonští výrobci v závěsu s těmi evropskými jsou v EU pořád silně chycení drápy, takže zkoušet se tady uchytit i s nízkou cenou bez historie, zázemí a důvěry zákazníka bude i pro čínské výrobce hodně těžké.

Bud (0) napsal 10.08.2019 v 23:55

Fajn srovnávací testík. Byly vyřčeny i zápory a to se cení. I ten rozdílný pohled lidí je velmi užitečný, jde vidět, že každý z nás vyžaduje od motorky ne vždy to samé. A to, co je pro jednoho výhoda, pro druhého to nemusí znamenat vůbec nic. Takže nelze vlastně univerzálně říct, ta jezdí nejlíp a tahle ta nejhůř. Je to důkaz, že i po přečtení všech různých recenzí, je třeba, aby si to vyzkoušel každý sám. Souhlasím s některými příspěvky, že pokud se řeší cena, měla by se řešit kompletně a to i cena servisu. Tak je to fér. Hezké video, takový způsob srovnávacího testu se mi líbí. Víc takových testů! Pokud se nejedná pouze o jízdní vlastnosti motorek, možná by bylo vhodné zvážit, zda jde vůbec srovnávat zavedenou značku s ostatními, které kvalitou nemohou konkurovat. Ale jízdní vlastnosti, charakter motorky, posez a vše co je s jízdou spojené - určitě. Tak snad se vám podaří natočit takových společných videotestů víc.

rybnik (1) napsal 10.08.2019 v 12:33+1

Máme doma Benelku a bohužel musím přiznat, že už bych ji nekoupil. Svezení dobrý, někdy i víc zábavy než na velké, ale ten servis. Na řidítka jsem loni čekal věčnost. Olejový filtr jsem jinde nenašel a origo drahý a než přijde... Vzduchový filtr taky dražší než na Guzzi. Servisní interval jsem že 3tis. natáhnul na 5tis. Většinou že čtyř vyšroubovaných šroubků aspoň jeden v závitu šponu nebo rovnou přes závit. Je to škoda.

Jacob82 (142) napsal 09.08.2019 v 09:22+2

Největší problém u číňanek je servis! Není ani tak drahý, je sice velmi častý (servisní intervaly a občas nějaký ten neduh), ale nejzásadnější je dostupnost servisní sítě, její kvalita a čas čekání na komponenty!! Já mám Benelli TNT 125 a na ztracený šroubek do řadičky (který se vykroutil vibracemi) jsem čekal měsíc! Stál 30 korun Hlavně s tímhle by měl člověk počítat, když si kupuje bejka od komunistů.. Já už to neudělám, ale na druhou stranu je to tak dobrá motorka, že ji neprodám. Nakonec bych za ní stejně nic nedostal a to je další skrytá část "ceny", kterou u číňanů platíte - depreciation!

zmulin (371) napsal 08.08.2019 v 16:53

30tisíc u motorky za kilo není jako u motorky za pětikilo žejo.Tam by to bylo cca 150tisíc.Furt je to v poměru cen procentuálně dost.U mě Benelli,jen škoda,že je to lenoch.Třeba to půjde nějak otevřít.

babynek (17) napsal 08.08.2019 v 12:52

Guzalkara: Přesně tak a cca 30tis rozdíl už taky není o tolik levnější...

Guzalkara (164) napsal 08.08.2019 v 08:38

Až čínske motorky doženú svet,ak vôbec, budú stáť rovnako,ako japonské. Teraz sú síce lacnejšie,ale či ten cenový rozdiel stojí za to riziko...

Guzalkara (164) napsal 08.08.2019 v 08:27

To si fakt pýta každých 3-4 tisíc výmenu oleja,filtra? A čo reťazovka?

moga (60) napsal 08.08.2019 v 08:20-5

Možná jsem méně chápavý, ale co je pozitivního na tom, " ..., že čínské značky za japonskou konkurencí zas o tolik nezaostávají...". Jenom blbec se může radovat nad tím, že Čína dohání svět. Až ho předhoní a celý západní svět půjde do kopru, tak jsem zvědavý o čem budete Vy (motorističtí pisálkové) budete psát.

Vencanator (5) napsal 08.08.2019 v 01:35+4

Jen si myslím, že u srovnávacího testu, kde se hodnotí i to, jestli se vyplatí si připlatit za dražší moto, by měly být zohledněny i náklady na údržbu, tedy minimálně servisní okna. Tady bude mít Yamaha navrch se servisním oknem 10 tisíc km. Kam se na to hrabe třeba Benelli se servisním oknem pouze 3 tisíce km, rovněž pak i Zontes s jen o něco delším servisním oknem 4 tisíce km. Obdobně na tom bude jistě i CFMOTO. To se pak v průběhu záruky motorka prodraží bohužel...

Yukish (0) napsal 08.08.2019 v 00:59

tak tenhle test přišlo jako na zavolanou ... zrovna pokukuju na jakou třístovku přesedlat, super

DoktorMax (2) napsal 07.08.2019 v 20:56

Ač majitel litrové cestovní motorky, tak na srovnávací test objemů kolem 300-400ccm jsem čekal dlouho. Proto moc chválím za počin uskutečnit takový kolektivní test

Jacob82 (142) napsal 07.08.2019 v 18:21

Nevolil jsem, koupil bych si totiž G310R.. Ale kdyby to byl můj jedinej bike, tak spíš Z400..

Lukino_256 (0) napsal 07.08.2019 v 17:54

Super test a děkuji za něj, protože je přesně pro mě. Jediná věc, která mě zarazila je pohotovostní hmotnost Benelli přes 200kg. Všude v oficiálních údajích se jako pohotovostní udává 185kg.

Za dva týdny si projedu Yamahu i Benelli a navíc Hondu CB 300R. Velmi těžké rozhodování a test mi potvrdil dojmy. Snad pomůže ta jízda ;)

SuperSic58 (1313) napsal 07.08.2019 v 17:34+3

Ty bláho ale 206kg??? To maj rámy z olova? Třeba Yamaha MT-07, 700ccm, taky moderní naked a 178kg pohotovostní... Zontes 159kg to už zní líp

kawassak (127) napsal 07.08.2019 v 17:17+1

...tuhle kategóriu už sice dávno neřeším. ...ale oni nejsou na "no name" žádné akce? To se, hoši od značek, kupuje všude za "ceník"? To neumíte v krámě pěkně pozdravit?
Odpovědět na to jakou a proč a proč ne, má každý jen ve své peněžence a ve své hlavě. Plno pubošů stejně skončí s motkou po svezení se v kámošově nabušeném pruhatém oplu kadett rs gti biturbu, tak proč 2x za tu jednu divokou sezónu neprotáhnout pangejtem radši Číňana s tříletou zárukou než Yamahahu... Mamut na ty plastíky stojí pak všechny stejně
A jen za ten výběr dnes ??

RenekD (48) napsal 07.08.2019 v 16:29+1

Člověk to ani nemusí číst a zná odpověď: Nedokáží

gumidek102 (1) napsal 07.08.2019 v 16:09

Pekny srovanavci test diky chlapi tohle se Vam moc povedlo :)))

SuperSic58 (1313) napsal 07.08.2019 v 15:54

parádní hračky Také fandím téhle kategorii "velkých malorážek" a byl by to hodně těžký výběr Ne vždy je zapotřebí 150 koní

Capan (190) napsal 07.08.2019 v 15:28-2+2

Tá čína si s cenami dosť trúfa(na to,akú má zlú povesť). Nepochopím,kto tomu dá prednosť pred japoncom. Tá ušetrená suma nestojí za to.

Johnny83 (228) napsal 07.08.2019 v 14:14+1

Jo Duka je škoda, rád bych si přečetl jak si stojí v týhle konkurenci jinak souhlas že mladí maj dneska luxusní podmínky a slušnou motivaci pro brigády

Jarda (281) napsal 07.08.2019 v 12:23

KingMarty: KTM Duke 390 by se hodil, stejně i CB 300 R, ale nebyly bohužel k dispozici u importéra pro novináře na testování pro letošní sezónu.

Duke 390 máme srovnávák s G 310 R od BMW:
https://www.motorkar...w-g-310-r-38056.html

CB 300 R také vs G 310 R
https://www.motorkar....-dospely-39496.html

Pro porovnání technických údajů lze využít Motokatalog zde:
https://www.motorkar...torek&technika=1

Pesoun (30) napsal 07.08.2019 v 11:05-1+1

Této kategorii fandim! Za test díky. Chybí mi alespoň výčet konkurenčních strojů CB, G310, Duke, ideálně včetně technických parametrů. Aktuálně CB jde sehnat nová pod 110tis kč, jistě se objeví další akční nabídky jiných výrobců. Když tedy zvážím celkem vysokou pravděpodobnost že seženu něco v akci, dealerskou sít, dostupnost ND, prodej ojeté atd, tak mě čína jako výhodná koupě nepříde.

pps2 (38) napsal 07.08.2019 v 10:59-2+3

"Úspora" v nákupní ceně je hodně diskutabilní ..
Pomineme-li kvalitu/ND/servis což se projeví řekněme až někde kolem 15000 najetých km, poměrně zásadní věcí, že tato třída je pro naprostou většinu startovací než půjdou dál.

Až budou chtít za 3-5 let přesedlat pak teprve seznají , že prodejnost čajny je jinde než u zavedených značek a tudíž tenhle "projekt" nejspíš vyjde celkově dráž ...

KingMarty (6) napsal 07.08.2019 v 10:41+2

Škoda, že se neúčastnil i malej Duke. Nicméně povedenej článek

FiZzeR (362) napsal 07.08.2019 v 10:28+1

Už na výstavě jsem se divil, co všechno za novátory se dá dneska pořídit do řekněme stopade. A kolem kila? Ty voe, fakt závidím dnešním puberťákům

Článek super, jako vždycky

callowsick (463) napsal 07.08.2019 v 09:25+1

125cc battle to bude dobrý. Půjčím vám Keeway ke srovnání, jak vypadá motorka koupená z jednoho platu po letech

ale vážně - tyhle srovnáváky jsou něco, proč jsem vždycky žral německej Motorrad (spolu s testama na 50tis km ). V reálným čase přesednout z jedný na druhou, ne psát o rozdílech motorek, který jsem testoval se 14ti denní pauzou.

Jarda (281) napsal 07.08.2019 v 08:57+3

Díky Miro. Jsem rád, že se nám to podařilo dát takhle dohromady. Ještě bych někdy chtěl udělat srovnávak 125ccm YBR, CBF vs Čína (Keeway a další) .

callowsick (463) napsal 07.08.2019 v 08:52

Luxusní srovnávák




TOPlist