globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Jarda (281) napsal 27.08.2014 v 11:44

Tondatonov > B-king skoncil a pokusi se ho zastoupit Suzuki GSX-S1000:
//www.motorkari...gsx-s1000-29160.html

Tondatonov (0) napsal 08.07.2014 v 00:45

Mam pocit, ze se stale chybne uvadi, ze je to nejsilnejsi nahac na trhu. To uz se neprodava B-king ?

Georgik (76) napsal 29.05.2014 v 08:36

Tak měl jsem to potěšení se na Superdukovi svézt a...
několikrát jsem si při jízdě řval štěstím do přilby a jako sveřepý šakal zavile vyl
jestli se bavíme o funbiku, který se dá využít velice slušně i na sport a i na nějaké ty přesuny, tak jsem nic lepšího nesedlal. Nikomu to nevnucuju, ale je to pohodlná, ovladatelná, mrštná a neskutečně silná mašina.

dejf. (1341) napsal 21.05.2014 v 00:02

luc> pravdepodobne asi mysleli predchozi model monstera s tim srovnavanim designu, nez 15 let starej pekac

Luc_22 (-2) napsal 19.05.2014 v 11:35+3

nesouhlasim s informaci, ze Monster neprosel radikalnejsi vzhledovou upravou ... mam M900 , rok 99. a do novejsi verze bych ani nesla, proste se mi nelibi...povestny trubkovy ram osekali do poloviny, Monster pusobi jaksi "zvednute" a vymodernizovane, za me ztratil monstri kouzlo a originalitu...

KapitanMasakr (-29) napsal 19.05.2014 v 01:25

Natom videu je pouze statečnějši pilot, bmw duka dá...Navíc 280 na nahači je už peklo

seikos (975) napsal 17.05.2014 v 06:51+1

MichalR66: to BMW nejede ani zdaleka v závodním tempu. Jen si s tím Dukem hraje, aby si ho udržel v kameře. Kolik váží Busa a kolik Duke? Busa fakt není okruhový náčiní, tak by to nikoho nepřekvapilo

MichalR66 (10) napsal 17.05.2014 v 05:05

McAntos: Vždyť Duke nakládá i S1000RR :D. Co bys ještě chtěl. Busu by to na okruhu rozneslo na kopytech (se vší úctou k Buse). To ti nestačí?

//www.youtube.com/watch?v=4XSmGebxiG8

McAntos (36) napsal 16.05.2014 v 14:20

Zdravim,

MichalR66: Mas pravdu, jak pubertak jsem se na to tesil a jako pubertak jsem na to sedal, ale jako starej fotr jsem z toho slejzal( proste jsem si pak vsiml jak je trava v okoli zelena a ptaci jak pekne zpivaj ).
Cekal jsem presnost a ostrost a jedine co takove bylo jsou jiz zminene brzdy.
A je mi jasne, ze kdyz lezes z tak Suroveho zeleza jako je RC 8 na tohoto Duka, tak si nemuzes vsimnout vibraci.
Jeste nez prisel Superduke 1290 tak jsem mel moznost od kamose koupit za 150 RC8 a postavit si zlobiveho streeta z toho, ale pak z toho seslo, protoze jsem nikde nesehnal komplet predek ze stareho Duka a koupit vse nove na predek byla neumerna raketa.

seikos: Precetl jsem si i jina vlakna kde se seikos projevoval a musim uznat, ze je premyslivy a zkuseny chlap a asi ho pozadam jestli spolu nepujdeme vyzkouset tu moji druhou variantu BMW S 1000R .
Vybiram motorku podle nejmensiho poctu chyb a ne podle toho co jedine se me na ni libi.

Po par dnech co jsem na Superdukovi jel mi vlastne nejvic vadi ta elektronika.
At udelaji kdekoli na pristrojovce jedno velke tlacitko vypnout vse a nebo at udelaji i klidne nekde hluboko v menu osobni nastaveni, ktere zustane nastavene nezavisle na vypinani motocyklu a at zpresni a zostri rezim RACE.
Predstava, ze pojedu s partou od pumpy a vsichni mi ujedou jen kvili tomu, ze hluboko v menu pokazde nastavuji to co jsem tam jiz nastavene mel me desi uplne nejvic.

Kazdy jsme uplne jiny a kazdy mame od motorky jina ocekavani.
Kamos si nedavno privezl Buella 1200 z USA a at se na tom svezu.
Ja zvykly z Busy na pohodu za ni vzit v 50 km/h na 1800 ot. na sestku ve dvou, 190 na dvojku po zadnim a nebo jet 100 Km/h a spotrebou kolem 5l na sto na kochacku, jsem po dvou kilometrech na Buellovy sundal prilbu a jen se smeju se slovy, " nechapu pro koho tu motorku postavili"
Buel se klepe tak, ze v zrcatkach vidite bud nebe nebo skarpu, zalezi totiz v jake uvrati rozkmitu se do nej podivate. jeden velky kotouc vepredu divne brzdi, benzin v ramu, olej v kyvce a vysledek je ten, ze v nizkych rychlostech to nezataci a ve vyssich se to vlni.
Stary motor z Harleye je dole podtoceny a nahoru se uz neroztoci.
Jeste jednou jsem mu zopakoval, ze nechapu pro koho to postavili a on mi z usmevem odpovi " pro mne, jsem jinej"
a bylo po argumentech .

sirr (55) napsal 15.05.2014 v 21:45

Me osobne promo reklamni videa o Duke doslova uchvatili a vyvolalo veme pocit ze by se mi tenhle stroj taky nekdy libil v garazi!!!Doslova z nich cisi obrovskej vykon a sila s agresi... bomba.Ale jak to tak ctu...
Nesnasim elektricky vymozenosti,nelibi se mi ta buchta neopracovanyho karteru pod svodem vejfuku a hlavne Ktm uz jsem nekde zpracovanim k novodoby Zetce.Coz me usvedcil clanek ve foru,jak se upalil ventil u tehle nadupane novinky a znicil motor jednomu uzivateli...
Takze palec dolu a zusravam u babicek

MichalR66 (10) napsal 15.05.2014 v 14:17

Ono pak vznikají lecjaké fámy (to nemyslim konkrétně). Já jsem například Duka přebíral po chlápkovi, který sleze a povídá: Sakra, je to nějaký divný, na dvojku mi to vůbec nejde nahoru plynem (čumim na něj), tyhle řadový dvouválce prostě nejsou ono (čumim na něj víc), velký vibrace a do tří tisíc to hrozně cuká... Přebírám nastartovanou mašinu a zjišťuju, že vyjma toho, že pán si plete řadový a vidlicový dvouválec si ještě nechal zapnutou veškerou kontrolu trakce, abs mod, atd. Možná to bylo proto, že lehce pršelo (proč kur..a zkoušel jezdit po zadnim kole) a pán přivezl motorku nejen s blátem i pod víčkem nádrže, ale taky nedotankovanou. Když jsem pak zjistil, že motor je hladkej jak samet, už jsem se ani nedivil :D.

MichalR66 (10) napsal 15.05.2014 v 14:07+1

Já se právě snažim přijít na to, jestli jsem takovej začátečník, když se mi reakce plynu na Dukovi líbí :D. A jestli tady jsou takoví borci, který by 180 koní/ 144 Nm naháče nejraději řídili otáčením škrtící klapky :DD.

seikos (975) napsal 15.05.2014 v 13:51

Michal: však já se s tebou nijak nepřu. Vždyť píšu, že ten motor u Duka je kompletně elektronicky omezenej. O RC8 jsem neřekl ani slovo a nemám důvod ti nevěřit

MichalR66 (10) napsal 15.05.2014 v 13:48

dejf.: Chlape, vždyť ti to bliká nahoře v liště :D. Orange days.

Seikos: Čoveče, ty musíš bejt fakt sakra machr :D. Já teda u svojí RC8 s komplet Akrap kitem mám co dělat, abych v otáčkách do 3 tis. nevypadal ve městě a hodně utaženejch vracečkách, jako gymnazista, co poprvé sedlá velkou motorku :D. A kdybych měl průběh těch spodních otáček a reakci na plyn, jako má Duke v race modu, tak si budu rozhodně libovat. U RC8 je plyn ostrej jak břitva, jízda do 50 km/h prakticky nemožná a po hodině jízdy mimo oruh a rychlý okresky je člověk jak po jízdě na zuřivym bejkovi. Jestli tohle je to, co hledáš, tak to u Duka nenajdeš. Zkus se svézt na nějaký ostrý variantě LC8 a uvidíš :). Zkus mi popsat, v čem přesně ti vadí ten plyn a jeho reakce v race modu?

dejf. (1341) napsal 15.05.2014 v 12:39-1

Hele a kam na ty Duky vlastne chodite? PRijde mi, ze na tom jel uz snad kazdej krome me Ja chci taky!

dejf. (1341) napsal 15.05.2014 v 12:38-1+1

Zmulin> Spis pod 1.50

zmulin (371) napsal 15.05.2014 v 11:42-1+3

Si to čtu a uplně se tu cejtim jak mezi týpkama,co daj Most na pohodu pod 2min.

seikos (975) napsal 15.05.2014 v 08:36-1

MichalR66: nebude. Pořád tě bude krotit elektronika. I když ji vypneš štekrem, pořád tě hlídá drive by wire, který má nějaké charakterictiky krouťáku na určitých kvaltech. A to ničím neovlivníš. Ledaže by KTM vydalo nějakou PURE mapu, která ti posílá na kola plný výkon, lineárně na potenciometru plynu. Bez ohledu na kvalt.

MichalR66 (10) napsal 15.05.2014 v 07:45-1+1

Těch vibrací nahoře jsem si ani nevšimnul, spíš jsem se soustředil na ten spodek, kterej mě teda opravdu překvapil. Jinak v porovnání s SF 1098 bude uživatelsky příjemnější právě Duke. Je pravda, že jeho reálný seriový styl neodpovídá marketingovému sloganu o nezkrotné bestii, ale spíše hodně silnému user friendly dvouválci. Ale dát na to klasicky komplet Akrapa, atd., tak si myslím, že by to bylo hodně jinde.

seikos (975) napsal 15.05.2014 v 07:37-2

MichalR66: tak ono v tomto případě nejde ani tak o stroj, ale o skill jezdce.
Co se týče těch vibrací, tak překvapivě motor dost vibruje ve vyšších otáčkách, kde jiné V2 jsou již sametové. Jakoby KTM za účelem co nejvyššího výkonu obětovala nějaký vyvažovák. Nejvíc nepříjemné to bylo kolem dálniční rychlosti (130-140kmh), kdy ten motor strašlivě vibruje do stupaček (nikam jinam ovšem ne). Jet na tom po dálnici někam 300km, tak to bych měl chodidla na kaši.

ducati711 (17) napsal 15.05.2014 v 01:44-1+1

Nemůžu si pomoct, ale není toto srovnávání dvou odlišných kategorii? Superduke by se měl srovnávat se streetfighterem a ne s monsterem. Novýho SF ducati sice nemá, ale srovnání se starým SF1098 by bylo lepší..

MichalR66 (10) napsal 14.05.2014 v 23:40-2+2

McAntos: Ten tvůj koment se mi chlape zdá dost ujetej :D. Jak puberťák, co jde zkusit na dvacet minut motorku a pak šup psát odstavce do rychlýho časopisu. Nic ve zlym samozřejmě :). Tu motorku jsem měl půjčenou taky a rozhodně to je se sériovym výfukem dost hodnej stroj. Vibrace a hlavně spodní otáčky motoru jsou neuvěřitelný (v dobrém slova smyslu). O tom si moje RC8 může nechat zdát. Ale zklamání z výkonu? Děláš si srandu? Znám busu, ZX10R, atd. Leta jsem jezdil tyhle čtyřválce a rozhodně mi ta motorka (Duke) přijde ve spodku o dost silnější. Nelze porovnávat vršek a hlavně zvuk, který při tom ta motorka produkuje. A věřim tomu, že by to podle jezdce prohnalo jakoukoliv busu, apod.

Figi25 (59) napsal 14.05.2014 v 21:52

seikos : zajímavé

seikos (975) napsal 14.05.2014 v 20:45-1+2

Tak jsem dnes na Dukovi najel asi 70km a mám z něho dost nesourodé pocity.
Jasná deviza je, že jede. Nicméně není to až taková hitpáráda jak jsem předpokládal a slézal jsem z něj dost bez pocitu respektu. Spíš než proti Monsteru bych ho pasoval proti Tuonu.
Trojuhelník ruce-nohy-zadek mi přišel dost nešťastný. Řídítka bych dal určitě tak o 2cm níž (dají se natočit) a stupačky ještě alespoň o 5cm dozadu. Sedlo je strašně dlouhé (oproti tomu Monsteru), asi jako u Tuona. Při silné akceleraci je nesnadné se zapřít zadkem o zadní sedlo. Tohle má tedy Monster výrazně vychytanější. Také má kačena, jakkoliv je sedlo dost široké, dost ostré hrany na bocích sedla, takže po i nepříliš dlouhé jízdě mi to začalo být nepříjemné (v kevlarových riflích).
Oproti tomu co psal McAntos mě nepřišlo nijak obtížné zvednout předek. Vingly šly na dvojku na záda poměrně snadno. Ovšem to dávkování plynu je dost mizerné. Odstranili cukání při zavřeném/otevřeném plynu jakýmsi meziplynem, takže když jsem dal (i v režimu sport) z nuly plnej, tak na zlomek vteřiny tam jednotka (drive by wire) pustila jen trochu plynu aby to neškublo a pak teprve to pustila do plných. Ano, odstranili škubání, ale za cenu prodlevy. A je to dost cítit.
Obecně, elektronika je tam dost cítit, i v režimu sport. Pokud to (dost pracně) nepovypínáš, tak zasahuje každou chvíli.
Když se vrátím ke zpracování, tak platí co jsem již psal. Ta motorka se zdá dost nedopracovaná. Buhužel tam je skrze rám vidět dost techniky a kabeláže, což by bylo příjemné kdyby KTM schovalo pod nějaký drobný kryt. Třeba na levé straně vede od řadičky nahoru nějaký kabel (ukazatel zařazená rychlosti?), který je vprostřed své cesty na úrovni začátku zadního válce nesmyslně napojen jakýmsi olbřím molexovým konektorem na centrální kabeláž. Člověk se ptá proč taková zbytečnost.
Ty šrouby co drží přístroje, strašné. Proč má každá sada šroubů jinou barvu a velikost? Jiné šrouby na přístrojovce, jiné na řídítkách, jiné na rámu, jiné na přístrojích po levé a pravé ruce. Odlišné povrchové úpravy. Tuhle jsou černěné, tuhle jakoby pozinkové, jinde zase niklované. Na hvězdičky různých velikostí. Potřebuješ hvězdiček sebou kompletní sadu, pokud chceš vozit nářadí.
Přední blinkry? Mezi nimi je jakási pastička na mouchy v jejíž hloubi jsou šrouby držící přístroje. Proč tam proboha není nějaká krytka? Proč tam je propast? Buhužel takových detailů je tam povícero.
Ale aby to nebylo jen o negativní kritice, tak motorka samozřejmě jede skvěle. Jen těch 180 koní tam není moc cítit. Poměrně snadno se překlápí a dá se dost snadno řídít sedačkou. Brzdí výborně, i když trochu přespříliš agresivně.

Celkový dojem?
"Kluci, postavím nejsilnějšího naháče na světě. A ty Franto, ty se na tom svez"
Franta: "Hele, kluci, fakt to jede, ale nedá se to moc řídit, moc to jede, moc to brzdí, je to moc agresivní, musíme tam dát asistenty alespoň za 100tis korun, aby to uřídil i běžný člověk a prodali jsme toho alespoň 15 tis kusů. Jinak to bude pro veřejnost moc krvelačná bestie a ve výsledku to bude prodělek, protože to novináři pomluví a prodá se toho jen pár kousků"

Bohužel, myšlenka Miguela Angela Galluzziho je v případě této motorky úplně mimo mísu

Pety_MT01 (-1) napsal 14.05.2014 v 15:48-1

Dle mého názoru nádherné a schopné mašiny, jen nevím, proč má naked za více než 400L plastové "kemílky" na kapalinu na řídítkách.To je první věc co mě na naháči praští do očí. Na výstavě jsem seděl na Dukovy, co měl tyto detaily (nádobky, páčky)doladěny podle mých představ, ale to byly asi doplnky za dalších x-tis. navíc.

pylot (27) napsal 14.05.2014 v 11:41+1

vainari> Ty jsi na tý kačeně jezdil, že tu básníš o duši?

Váňa (33) napsal 14.05.2014 v 09:48-1

Předchozí Monster 1100 to byl jinej fešák. A SuperDuke R ? Težko lze hledat lepší medicínu na poruchy sebehodnocení.

vainarj (1) napsal 14.05.2014 v 01:29-4+5

Monster 1200S nechá ortodoxního Ducatistu naprosto chladným, už to bohužel úplně není o původní filozofii značky a stává se to pomalu jen doplňkovou frajeřinou... KTM je určitě skvělá motorka s úžasnými parametry, ale ať se na mě nikdo nezlobí, i kdyby měla o dvacet koní víc, bude to prostě jen dobře fungující, nevkusnej stroj bez duše...

dejf. (1341) napsal 14.05.2014 v 00:59

me ty barvy pripadaj prave docela spravne stylove ulitly. Celej ten bajk je jak koncepcne (180koni ve dvouval. nahaci) tak designove hodne ulitlej a silenej, takze proc tomu davat naky strohy barevny kombinace. Kdyz uz magorina, tak se vsim vsudy . Naproti k designove uhlazeny ducne s dokonalejma tvarovejma linkama tahle silenost nejde. Tam proste musi bejt bolognska ruda s maximalne typickou bilou linkou, nebo cerna. Nic vic, nic min.

seikos (975) napsal 13.05.2014 v 23:19-1

Dzimy: přečti si ten článek ještě jednou...

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist