Tři dvanáctky prosím!: BMW GSA vs. Ducati Multistrada vs. Yamaha SuperTénéré
Text: Martin Hakl , Honza Zajíček | Foto: Jiří Jevický | Zveřejněno: 19.11.2018 | Zobrazeno: 55 610x
Kapitoly článku
Technické údaje
Yamaha XT1200Z Super Tenere 2018 | Ducati Multistrada 1200 Enduro 2018 | BMW R 1200 GS Adventure 2018 | |
---|---|---|---|
Objem | 1199 cm3 | 1198.4 cm3 | 1170 cm3 |
Výkon | 82.4 kW (112.1 koní) | 112 kW (152.3 koní) | 92 kW (125.1 koní) |
Výkon při otáčkách | 7250 ot/min | 9500 ot/min | 7750 ot/min |
Točivý moment | 117 Nm | 128 Nm | 125 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 6000 ot/min | 7500 ot/min | 6500 ot/min |
Druh motoru | Spalovací | Spalovací | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | 4 | 4 |
Chlazení | Kapalina | Kapalina | Kapalina |
Uspořádání válců | Řadový | Vidlicový | Boxer |
Počet válců | 2 | 2 | 2 |
Rozvod | DOHC | desmo | DOHC |
Ventilů na válec | 4 | 4 | 4 |
Vrtání | 98 mm | 106 mm | 101 mm |
Zdvih | 79.5 mm | 67.9 mm | 73 mm |
Kompresní poměr | 11 : 1 | 12.5 : 1 | 12.5 : 1 |
Příprava paliva | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování |
Startér | Elektrický | Elektrický | Elektrický |
Počet rychlostí | 6 | 6 | 6 |
Sekundární převod | Kloubový hřídel | Řetěz | Kloubový hřídel |
Typ rámu | Páteřový | Příhradový | Trubkový |
Materiál rámu | ocel | ocel | ocel |
Zdvih předního odpr. | 190 mm | 200 mm | 210 mm |
Zdvih zadního odpr. | 190 mm | 200 mm | 220 mm |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč |
Rozměr předního kotouče | 310 mm | 320 mm | 305 mm |
Přední třmen | čtyřpístkový | čtyřpístkový | čtyřpístkový |
Brzdy vzadu | kotouč | kotouč | kotouč |
Přední kolo | 19 " | 19 " | 19 " |
Zadní kolo | 17 " | 17 " | 17 " |
Rozměr přední pneu | 110/80-R19 59V | 120/70-ZR19 | 120/70 R 19 |
Rozměr zadní pneu | 150/70-R17 69V | 170/60-ZR17 | 170/60 R 17 |
Rozvor | 1540 mm | 1594 mm | 1496 mm |
Úhel hlavy řízení | 28 ° | - | - |
Výška sedla | 845 mm | 870 mm | 890 mm |
Výška sedla max | 870 mm | - | 910 mm |
Suchá hmotnost | - | 225 kg | - |
Pohotovostní hmotnost | 257 kg | 254 kg | 263 kg |
Objem nádrže | 23 l | 30 l | 30 l |
Rezerva | - | - | 4 l |
Množství oleje | 4.2 l | - | - |
Spotřeba | 5.5 l/100 km | 5.6 l/100 km | 5 l/100 km |
Maximální rychlost | - | - | 200 km/h |
První cena | 339990 Kč | 519000 Kč | 433000 Kč |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | 484990 Kč | - | 558470 Kč |
Poznámka | - | výška sedla: 870 mm (850 nebo 890 mm s příplatkovými sedly) | sedlo, standard = 890/910 mm; délka podsedl. rámu=1 950/1 990 mm vysoké rallye sedlo = 895 mm; 1 970 mm sada na snížení podvozku = 790/810 mm; 1 750/1 790 mm |
Výměna motorového oleje | 10000 Km | 15000 Km | - |
Výměna olejového filtru | 10000 Km | - | - |
Seřízení ventilové vůle | 40000 Km | 30000 Km | - |
Zdroj: Motokatalog.cz
Zdroj: Motokatalog.cz
Poznámka: V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.
Kapitoly článku
Autoři článku obdrželi prémie 90 Kč od 11 uživatelů.
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.
kubas_zn přispěl 9 Kč
šerpa_mirek přispěl 9 Kč
Clint. přispěl 9 Kč
Jiroos přispěl 9 Kč
Petr45 přispěl 9 Kč
pavelbr přispěl 9 Kč
Dan66 přispěl 9 Kč
Rony6 přispěl 9 Kč
Epic přispěl 9 Kč
masi přispěl 9 Kč
Navrc.WR-F přispěl 0 Kč
Jak se Vám líbil tento článek?