Dlouhodobé testy BMW F 850 GS/Honda CB500X/Moto Guzzi V85 TT – Velké finále
Text: Vláďa Novotný , Jan Rameš , Honza Zajíček | Foto: Honza Zajíček | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 21.1.2020 | Zobrazeno: 32 708x
Kapitoly článku
Technické údaje
Moto Guzzi V85 TT 2019 | Honda CB 500X 2019 | BMW F 850 GS 2019 | |
---|---|---|---|
Objem | 853 cm3 | 471 cm3 | 853 cm3 |
Výkon | 59 kW (80.2 koní) | 35 kW (47.6 koní) | 70 kW (95.2 koní) |
Výkon při otáčkách | 7750 ot/min | 8600 ot/min | 8250 ot/min |
Točivý moment | 80 Nm | 43 Nm | 92 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 5000 ot/min | 6500 ot/min | 6250 ot/min |
Druh motoru | Spalovací | Spalovací | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | 4 | 4 |
Chlazení | Vzduch | Kapalina | Kapalina |
Uspořádání válců | Vidlicový | Řadový | Řadový |
Počet válců | 2 | 2 | 2 |
Rozvod | OHV | DOHC | DOHC |
Ventilů na válec | 2 | 4 | 4 |
Vrtání | 84 mm | 67 mm | 84 mm |
Zdvih | 77 mm | 66.8 mm | 77 mm |
Kompresní poměr | 10.5 : 1 | 10.7 : 1 | 12.7 : 1 |
Příprava paliva | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování |
Startér | Elektrický | Elektrický | Elektrický |
Počet rychlostí | 6 | 6 | 6 |
Sekundární převod | Kloubový hřídel | Řetěz | Řetěz |
Typ rámu | Trubkový | - | Mostový |
Materiál rámu | ocel | ocel | ocel |
Zdvih předního odpr. | 170 mm | 150 mm | 204 mm |
Zdvih zadního odpr. | 170 mm | 135 mm | 219 mm |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | kotouč | 2 kotouč |
Rozměr předního kotouče | 320 mm | 310 mm | 305 mm |
Přední třmen | čtyřpístkový | dvoupístkový | dvoupístkový |
Brzdy vzadu | kotouč | kotouč | kotouč |
Přední kolo | 19 " | 19 " | 21 " |
Zadní kolo | 17 " | 17 " | 17 " |
Rozměr přední pneu | 110/80R19 | 110/80 | 90/90 |
Rozměr zadní pneu | 150/70R17 | 160/60 | 150/70 |
Rozvor | 1530 mm | 1445 mm | 1593 mm |
Úhel hlavy řízení | 28 ° | 27.5 ° | 62 ° |
Závlek předního kola | 128 mm | 108 mm | 126 mm |
Světlá výška | 210 mm | 180 mm | - |
Výška sedla | 830 mm | 830 mm | 860 mm |
Výška sedla max | - | - | 890 mm |
Suchá hmotnost | 208 kg | - | - |
Pohotovostní hmotnost | 229 kg | 197 kg | 229 kg |
Objem nádrže | 23 l | 17.7 l | 15 l |
Rezerva | 5 l | - | 3.5 l |
Množství oleje | - | 3.2 l | - |
Spotřeba | 4.9 l/100 km | 3.6 l/100 km | - |
Maximální rychlost | - | - | 200 km/h |
První cena | 335900 Kč | 169900 Kč | 314500 Kč |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | - | 426852 Kč |
Poznámka | Dvoubarevné provedení je o 20 000 Kč dražší. Dostupné také s 35 kW pro řidičské oprávnění A2. | průměr přední teleskopické vidlice 41mm | Vario kufry (3x) – 31 792 Kč Časově omezená akce: 25.000 Kč voucher na příslušenství BMW Motorrad a 25.000 Kč cenové zvýhodnění. |
Zdroj: Motokatalog.cz
Zdroj: Motokatalog.cz
Poznámka: V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.
Kapitoly článku
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.