Dlouhodobé testy BMW F 850 GS/Honda CB500X/Moto Guzzi V85 TT – Velké finále
Text: Vláďa Novotný , Jan Rameš , Honza Zajíček | Foto: Honza Zajíček | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 21.1.2020 | Zobrazeno: 31 214x
Text: Vláďa Novotný , Jan Rameš , Honza Zajíček | Foto: Honza Zajíček | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 21.1.2020 | Zobrazeno: 31 214x
Tak už je Guzzi Tutto Terreno doma. Mělo to rychlý spád. Už my nic nepomůže. Je to pro mne dokonalý stroj. I přes pár zajímavých detailů nebo řešení...
Zajímavě napsaný a postřehy? holt co člověk to názor. Ale pěkný. Za mne jedině V85TT, lehounká ovladatelná a hlavně malá spotřeba vzduchem chlazený dvouválec a co nejvíc! Kardan. Voda patří do řeky a řetěz na kombajn Zatim od všech majitelů s kterýma jsem mluvil, naprostá spokojenost. A ktomu plexi bych jen dodal opravu každému vyhovuje jiný. Někomu nižší a něku to vyšší. Kolama dolu
Myslím si, že jste popsali motocykly tak jak jste je vnímali. Díky za pěkný test a video .
Dakujem za skvely test, vsetko endura, ale kazde je v niecom specificke . Mal by som otazku k tej spotrebe oleja pri Guzine, kedze je mi najsympatickejsia . Po kolko km a ake mnozstvo ste museli dolievat. A je to pri novej moto normalne? Aj ked pri vzduchaci? Big 800 mi po prekruzkovani nebral do vymeny nic... a to je vyhlasena olejnicka. Vdaka Norbi
1 reakce
Guzzi jen potvrzuje moje očekávání. Jen nechápu strukturu článku, kdy u TT jsou postřehy o hondě atd.
Naprosto skvěle podaný souhrn všech strojů. Výborně, díky a jen tak dál
Ani jednu bych si nekoupil, ale moc rád bych se na nich svezl. Vaše práce bude asi občas (hlavně v létě) pěkně náročná, nejenom jezdit ale hlavně pak něco nafotit, natočit a hlavně napsat. Ale stejně vám trochu závidím tu možnost zkusit si tolik strojů...
Tohleto zhodnocení jsem čekal dřív, než koncem ledna, ale to je spíš můj problém než redakce. Stejně jako jsem z dlouhodobky čekal víc kraťoučkých článků než několik obřích. Jo a jsem rád za Vláďovu stručnost, tohleto finále bylo fakt obří.
Ještě by se mi líbila douhodobka naháčová, dlouhodobka nízkoobjemová (tak jako do města, pro ty z nás co nechtějí skůtr) a skůtrová (pro úplnost).
Moc nemusím moderní stroje, ale tahle Guzzina by se mi jednou dost zamlouvala
MG se mi líbí moc, taky v ní vidím umírněného univerzála na každodenní využití, ale pokud něco neudělali s topením od válců a výfukových svodů (oproti Breva 1100), tak si neumím představit použití v létě při okolních teplotách 25plus.
4 reakce
CB je hezkej strojek
Pekné. A tie dve fotografie Hondy Afriky Twin - sú tam omylom, alebo to je podprahová reklama? Inak, tá Honda 500X - išiel som na nej a aj na V85TT - je treba povedať, že to je motorka o triedu nižšie, veľkosťou aj výkonovo a s V85TT sa v podstate nedá porovnávať. Na novom BMW som nešiel, ale to bude asi podobné. Skrátka, kupujte len Hondy, sú najlepšie.
1 reakce
Stačí si kromě obrázků prohlédnout i písmenka a bude to hned jasné Dokonce i to hodnocení velikosti všech tří strojů je z naší strany celou sezónu stejné a shodné s Vaším...
Kolik se tak najede při krátkodobém testu kilometrů, když dlouhodobý je 4000km, z toho 1000km zajíždění?
2 reakce
Ty 4000 km není problém najet za týdenní dovolenou a naproti tomu chýně jezdívala léta do práce na malém skútru, od začátku března do konce listopadu, den co den, a za sezónu najela vždy 2500 km. Co je "víc"? Ty testy jsou dlouhoDOBÉ, nikoli dlouhoVZDÁLENOSTNÍ. Neděláme vytrvalostní rekordy, ale běžné soužití, navíc, jak v článku zaznělo hned na začátku, do toho testujeme ještě každý týden několik dalších strojů. Guzzi jezdila výlety, takže nakonec měla najeto asi 13 000 km. Cébéčko jezdilo hlavně po Praze a Bávo v terénu. Zajímavější než kilometry by byly určitě motohodiny a třeba počty studených startů. K otázce - krátkodobé testy bývají na necelý týden (někdy dva dny, někdy pět) a počet najetých kilometrů závisí na mnoha proměnných, ale dá se říct, že je to od cca 100 km na malém městském skútru zpravidla do tisíce u velké cestovní motorky.