globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
MarioV2 (8) napsal 14.09.2023 v 22:18

Tak už je Guzzi Tutto Terreno doma. Mělo to rychlý spád. Už my nic nepomůže. Je to pro mne dokonalý stroj. I přes pár zajímavých detailů nebo řešení...

guzzi.fox (1) napsal 23.01.2020 v 10:51+1

Zajímavě napsaný a postřehy? holt co člověk to názor. Ale pěkný. Za mne jedině V85TT, lehounká ovladatelná a hlavně malá spotřeba vzduchem chlazený dvouválec a co nejvíc! Kardan. Voda patří do řeky a řetěz na kombajn Zatim od všech majitelů s kterýma jsem mluvil, naprostá spokojenost. A ktomu plexi bych jen dodal opravu každému vyhovuje jiný. Někomu nižší a něku to vyšší. Kolama dolu

Dan66 (74) napsal 23.01.2020 v 00:10+3

Myslím si, že jste popsali motocykly tak jak jste je vnímali. Díky za pěkný test a video .

norbi_sk (2) napsal 22.01.2020 v 23:45

Dakujem za skvely test, vsetko endura, ale kazde je v niecom specificke . Mal by som otazku k tej spotrebe oleja pri Guzine, kedze je mi najsympatickejsia . Po kolko km a ake mnozstvo ste museli dolievat. A je to pri novej moto normalne? Aj ked pri vzduchaci? Big 800 mi po prekruzkovani nebral do vymeny nic... a to je vyhlasena olejnicka. Vdaka Norbi

spike-cz (137) napsal 21.01.2020 v 19:11

Guzzi jen potvrzuje moje očekávání. Jen nechápu strukturu článku, kdy u TT jsou postřehy o hondě atd.

Frankie (731) napsal 21.01.2020 v 18:47

Naprosto skvěle podaný souhrn všech strojů. Výborně, díky a jen tak dál
Ani jednu bych si nekoupil, ale moc rád bych se na nich svezl. Vaše práce bude asi občas (hlavně v létě) pěkně náročná, nejenom jezdit ale hlavně pak něco nafotit, natočit a hlavně napsat. Ale stejně vám trochu závidím tu možnost zkusit si tolik strojů...

KingMarty (6) napsal 21.01.2020 v 18:43

Tohleto zhodnocení jsem čekal dřív, než koncem ledna, ale to je spíš můj problém než redakce. Stejně jako jsem z dlouhodobky čekal víc kraťoučkých článků než několik obřích. Jo a jsem rád za Vláďovu stručnost, tohleto finále bylo fakt obří.

Ještě by se mi líbila douhodobka naháčová, dlouhodobka nízkoobjemová (tak jako do města, pro ty z nás co nechtějí skůtr) a skůtrová (pro úplnost).

Redguy (116) napsal 21.01.2020 v 17:21+3

Moc nemusím moderní stroje, ale tahle Guzzina by se mi jednou dost zamlouvala

Jofré (211) napsal 21.01.2020 v 15:19+1

MG se mi líbí moc, taky v ní vidím umírněného univerzála na každodenní využití, ale pokud něco neudělali s topením od válců a výfukových svodů (oproti Breva 1100), tak si neumím představit použití v létě při okolních teplotách 25plus.

Hofix (34) napsal 21.01.2020 v 14:53-1+1

CB je hezkej strojek

Nalge (31) napsal 21.01.2020 v 13:50-2+1

Pekné. A tie dve fotografie Hondy Afriky Twin - sú tam omylom, alebo to je podprahová reklama? Inak, tá Honda 500X - išiel som na nej a aj na V85TT - je treba povedať, že to je motorka o triedu nižšie, veľkosťou aj výkonovo a s V85TT sa v podstate nedá porovnávať. Na novom BMW som nešiel, ale to bude asi podobné. Skrátka, kupujte len Hondy, sú najlepšie.

1 reakce

Honzis
Honzis 21.01.2020 v 13:56

Stačí si kromě obrázků prohlédnout i písmenka a bude to hned jasné Dokonce i to hodnocení velikosti všech tří strojů je z naší strany celou sezónu stejné a shodné s Vaším...


Gaseeer (6) napsal 21.01.2020 v 13:09

Kolik se tak najede při krátkodobém testu kilometrů, když dlouhodobý je 4000km, z toho 1000km zajíždění?

2 reakce

Honzis
Honzis 21.01.2020 v 13:53

Ty 4000 km není problém najet za týdenní dovolenou a naproti tomu chýně jezdívala léta do práce na malém skútru, od začátku března do konce listopadu, den co den, a za sezónu najela vždy 2500 km. Co je "víc"? Ty testy jsou dlouhoDOBÉ, nikoli dlouhoVZDÁLENOSTNÍ. Neděláme vytrvalostní rekordy, ale běžné soužití, navíc, jak v článku zaznělo hned na začátku, do toho testujeme ještě každý týden několik dalších strojů. Guzzi jezdila výlety, takže nakonec měla najeto asi 13 000 km. Cébéčko jezdilo hlavně po Praze a Bávo v terénu. Zajímavější než kilometry by byly určitě motohodiny a třeba počty studených startů. K otázce - krátkodobé testy bývají na necelý týden (někdy dva dny, někdy pět) a počet najetých kilometrů závisí na mnoha proměnných, ale dá se říct, že je to od cca 100 km na malém městském skútru zpravidla do tisíce u velké cestovní motorky.





TOPlist