Z druhé ruky Triumph Tiger 900 – 1050
Text: Tomáš Procházka | Zveřejněno: 26.3.2019 | Zobrazeno: 40 841x
Kapitoly článku
Technické údaje
Triumph Tiger 900/885i 1998 | Triumph Tiger 955i 2006 | Triumph Tiger 1050 2008 | Triumph Tiger 1050 Sport 2016 | |
---|---|---|---|---|
Objem | 885 cm3 | 955 cm3 | 1050 cm3 | 1050 cm3 |
Výkon | 62.6 kW | 80 kW | 85 kW | 91.2 kW |
Výkon při otáčkách | 8200 ot/min | 8900 ot/min | 9400 ot/min | 9400 ot/min |
Točivý moment | 82 Nm | 92 Nm | 100 Nm | 104 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 6000 ot/min | 4400 ot/min | 6250 ot/min | 4300 ot/min |
Druh motoru | Spalovací | Spalovací | Spalovací | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | 4 | 4 | 4 |
Chlazení | Kapalina | Kapalina | Kapalina | Kapalina |
Uspořádání válců | Řadový | Řadový | Řadový | Řadový |
Počet válců | 3 | 3 | 3 | 3 |
Rozvod | DOHC | DOHC | 2xOHC | DOHC |
Ventilů na válec | 4 | 4 | 4 | 4 |
Vrtání | 76 mm | 79 mm | 79 mm | 79 mm |
Zdvih | 65 mm | 65 mm | 71.4 mm | 71.4 mm |
Kompresní poměr | 10.6 : 1 | 11.6 : 1 | 12 : 1 | 12 : 1 |
Příprava paliva | Karburátor | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování |
Startér | Elektrický | Elektrický | - | Elektrický |
Počet rychlostí | 6 | 6 | 6 | 6 |
Sekundární převod | Řetěz | Řetěz | Řetěz | Řetěz |
Typ rámu | Páteřový | Trubkový | Páteřový | - |
Materiál rámu | ocel | ocel | lehká slitina | - |
Zdvih předního odpr. | 235 mm | 200 mm | 150 mm | - |
Zdvih zadního odpr. | 200 mm | 200 mm | 150 mm | - |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč |
Rozměr předního kotouče | 276 mm | 310 mm | - | 320 mm |
Přední třmen | dvoupístkový | dvoupístkový | - | - |
Brzdy vzadu | kotouč | kotouč | kotouč | kotouč |
Přední kolo | 19 " | 19 " | 17 " | - |
Zadní kolo | 17 " | 17 " | 17 " | - |
Rozměr přední pneu | 110/80 | 110/80 19 | - | 120/70-ZR17 |
Rozměr zadní pneu | 140/80 | 150/70 17 | - | 180/55-ZR17 |
Rozvor | 1550 mm | 1550 mm | 1510 mm | 1540 mm |
Úhel hlavy řízení | 27 ° | 28 ° | 66.8 ° | 22.8 ° |
Závlek předního kola | 96 mm | 92 mm | 87.7 mm | - |
Výška sedla | 850 mm | 840 mm | 835 mm | 830 mm |
Výška sedla max | 860 mm | 860 mm | - | - |
Suchá hmotnost | 209 kg | 227 kg | 198 kg | 216 kg |
Pohotovostní hmotnost | 259 kg | 251 kg | - | - |
Užitečná hmotnost | 181 kg | 207 kg | - | - |
Objem nádrže | 25 l | 23 l | 20 l | 20 l |
Rezerva | 5 l | 3.5 l | - | - |
Množství oleje | 4 l | 4 l | - | 3.5 l |
Spotřeba | - | - | - | 3.54 l/100 km |
Maximální rychlost | 201 km/h | 215 km/h | 240 km/h | - |
První cena | - | 359000 Kč | - | - |
Poznámka | karb. Keihin | - | - | - |
Zdroj: Motokatalog.cz
Zdroj: Motokatalog.cz
Poznámka: V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.
Kapitoly článku
Autor článku obdržel prémii 60 Kč od 20 uživatelů.
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.
Sali750 přispěl 3 Kč
Irsaioliver přispěl 3 Kč
marafzs600 přispěl 3 Kč
turek přispěl 3 Kč
Brumbaal přispěl 3 Kč
Milan1963 přispěl 3 Kč
penous přispěl 3 Kč
ZdenalH přispěl 3 Kč
Rozzi75 přispěl 3 Kč
masi přispěl 3 Kč
Seppin přispěl 3 Kč
romla411 přispěl 3 Kč
Petr7474 přispěl 3 Kč
Fenome753 přispěl 3 Kč
pernik92 přispěl 3 Kč
standamz přispěl 3 Kč
Pesoun přispěl 3 Kč
Davcoun přispěl 3 Kč
vopák přispěl 3 Kč
nick6 přispěl 3 Kč
Jak se Vám líbil tento článek?