Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
To: Tatom ... Já to přečetl jedním dechem. Až bude článek o morotce, která Tě zajímá taky to dáš Článek super, já bych taky přivítal nějaký nekonečný seriál o ojetinách.
Left> nechci ti kazit radost, ale poslední převodový stupeň je 6-tka
Jinak souhlas. V terénu to těžiště jde hodně poznat. S BMW se dá daleko lépe manévrovat a jezdit techničtější věci právě díky těžišti. Ale i tak se dalo s Tigerem v offu dobře projet. Jen člověk musel vědět jak a hlavně se musel přitvrdit podvozek
Na svou zelenou 955i moc rád vzpomínám, motor byl zkrátka neskutečný, tahal, tahal, tahal,...na jakýkoliv rychlostní stupeň z jakékoliv rychlosti. Jak jsem s oblibou říkával - na nejvyšší ryclost, tj, 5 od 25 - 225 km/h bez jediného zacukání, z 50 zrychloval stejně jak ze 140km/h. Nejvyšší spotřeby jsem dosáhl když jsem cestou do práce nestíhal a posledních 100km nešel pod 160km/h a to sice 5,2 L. Rozvody ozub.koly jsou nesmrtelné, ve dvou jede stejně jak v jednom. Velkým problémem je opravdu HODNĚ vysoké těžiště, zvlášť když jsem zvedl podvozek. To jej velmi deklasuje v terenu a proto jsem ho prodal. Nepomohly ani snížené stupačky Touratech Jinak s turist plexi velmi pohodlný, celkově velice kvalitně provedený stroj a ta krásná a přehledná přístrojovka namísto dnešních tabletů. Výborný bezporuchový cestovní stroj s obrovskou životností za pár korun.
Je pravda, že 900 a 955i mají celkem originální design. Mě osobně se líbí. Třeba Explorer má podle mě už hranu na hranu a je v tomto hodně podobnej GS, ostatně mi tak příde i model Trophy/RT. Vítám, že si svojí originalitu drží alespoň Speed.
Naprostý souhlas, jak už tu někdo psal. Také bych uvítal pravidelný seriál o ojetých motorkách. Jak jsou spolehlivé po ujetí určitého množství km, vývoj ceny u jednotlivých ročníků, různé zajímavosti a vychytávky.
Ta motorka se spise mela jmenovat Mamut.
Takhle na fotkach vypada opravdu masivne ,pro silne chlapy
Jinak vizualne moc pekna a originalni ,to se jim vazne povedlo.
Konečně něco o ojetinách. Bylo by super, kdyby jste začali testovat ojetiny. Všichni si nové motorky nekupují a říct, jak motorka jede napři. po 50000km je informace, která by spoustu lidí zajímala. Informace typu, v 20tis je potřeba udělat tohle, v 50tis odchází tohle a tohle je pro nás chudší lid, kteří nemají na novou mašinu informace, kterou oceníme a rádi si ji přečteme.
Slyšel jsem od olomouckeho dealera, ze Tiger Sport uz nejde objednat a letos konci. Jestli bude nastupce, nevedel. Bylo by skoda, kdyby nebyl, takhle byl aspon nejaky konkurent Tracera 900 .
Tieto clanky o jazdenkach su fakt super??
Zajímavý počtení o tigrech.1050 se mi hodně zamlouvá.Jen víc článků o starších motorkách
Dominator: delas mechose jo?
Zrovna mam na opravu 900 a napřiklad vyměna vzduchoveho filtru tak to je věč
Supr článek, a taky souhlasím, že články o ojetinách by byli na místě...Jen tak dál...
Také se přimlouvám za testy ojetin
Kdysi jsem o 955i přemýšlel ale nakonec to vyhrálo Varadero
To: Tatom ... Já to přečetl jedním dechem. Až bude článek o morotce, která Tě zajímá taky to dáš Článek super, já bych taky přivítal nějaký nekonečný seriál o ojetinách.
Left> nechci ti kazit radost, ale poslední převodový stupeň je 6-tka
Jinak souhlas. V terénu to těžiště jde hodně poznat. S BMW se dá daleko lépe manévrovat a jezdit techničtější věci právě díky těžišti. Ale i tak se dalo s Tigerem v offu dobře projet. Jen člověk musel vědět jak a hlavně se musel přitvrdit podvozek
Na svou zelenou 955i moc rád vzpomínám, motor byl zkrátka neskutečný, tahal, tahal, tahal,...na jakýkoliv rychlostní stupeň z jakékoliv rychlosti. Jak jsem s oblibou říkával - na nejvyšší ryclost, tj, 5 od 25 - 225 km/h bez jediného zacukání, z 50 zrychloval stejně jak ze 140km/h. Nejvyšší spotřeby jsem dosáhl když jsem cestou do práce nestíhal a posledních 100km nešel pod 160km/h a to sice 5,2 L. Rozvody ozub.koly jsou nesmrtelné, ve dvou jede stejně jak v jednom. Velkým problémem je opravdu HODNĚ vysoké těžiště, zvlášť když jsem zvedl podvozek. To jej velmi deklasuje v terenu a proto jsem ho prodal. Nepomohly ani snížené stupačky Touratech Jinak s turist plexi velmi pohodlný, celkově velice kvalitně provedený stroj a ta krásná a přehledná přístrojovka namísto dnešních tabletů. Výborný bezporuchový cestovní stroj s obrovskou životností za pár korun.
Je pravda, že 900 a 955i mají celkem originální design. Mě osobně se líbí. Třeba Explorer má podle mě už hranu na hranu a je v tomto hodně podobnej GS, ostatně mi tak příde i model Trophy/RT. Vítám, že si svojí originalitu drží alespoň Speed.
Kovové i plastové rychlospojky na:
https://www.dex.cz/produkt/hadicove-rychlospojky-pro-motocykly/#totab4
Když vidim ty lajky, tak budem muset testy ojetin vymyslet.
Naprostý souhlas, jak už tu někdo psal. Také bych uvítal pravidelný seriál o ojetých motorkách. Jak jsou spolehlivé po ujetí určitého množství km, vývoj ceny u jednotlivých ročníků, různé zajímavosti a vychytávky.
Ta motorka se spise mela jmenovat Mamut.
Takhle na fotkach vypada opravdu masivne ,pro silne chlapy
Jinak vizualne moc pekna a originalni ,to se jim vazne povedlo.
To by mě zajímalo, kdo ten román přečetl celý:), já to nedal ani do třetiny.
Konečně něco o ojetinách. Bylo by super, kdyby jste začali testovat ojetiny. Všichni si nové motorky nekupují a říct, jak motorka jede napři. po 50000km je informace, která by spoustu lidí zajímala. Informace typu, v 20tis je potřeba udělat tohle, v 50tis odchází tohle a tohle je pro nás chudší lid, kteří nemají na novou mašinu informace, kterou oceníme a rádi si ji přečteme.
Slyšel jsem od olomouckeho dealera, ze Tiger Sport uz nejde objednat a letos konci. Jestli bude nastupce, nevedel. Bylo by skoda, kdyby nebyl, takhle byl aspon nejaky konkurent Tracera 900 .