Další detaily Triumph Adventure 2011
Text: Filip Tichý | Foto: TZ | Zveřejněno: 3.9.2010 | Zobrazeno: 15 737x
Britský výrobce zveřejnil další video s detaily nové osmistovky Adventure. Na co se můžeme na podzimních výstavách těšit?
Konkurence pro německé cestovní enduro F800GS příští rok vyrazí na cesty v silniční a enduro verzi. První poznáte podle sedmnáctkového kola vepředu, tužšího odpružení a silničního obutí. Mnohem zajímavější ale bude druhá verze - cestovní enduro ve stylu adventure. To by mělo mít vepředu jednadvacetipalcové kolo, samozřejmě obuté do hrubšího vzorku a podpořené delšími zdvihy. Výfuk je klasicky nahoře na boku, jinak jsou boky mašiny jen minimálně zakrytované. Oproti zmíněné F800GS by měl mít Triumph výhodu ve vyšším výkonu kolem 100 koní a o dva litry větší nádrži při údajně shodném údaji o celkové hmotnosti 185 kg.
Ocelový trubkový rám bude pro silniční i enduro verzi shodný, to samé platí o kyvce, obrácené přední vidli, doplňkovému ABS a tříválci s objemem 800 ccm, který vznikl navýšením objemu pohonné jednotky z modelu Triumph Daytona 675. Podle neoficiálních informací se přitom objem nenavyšoval vrtáním, ale naopak prodloužením zdvihu pístu, takže výsledný charakter motoru by měl nabídnout plošší křivku krouťáku v nízkých otáčkách a využitelnější průběh.
Video zmiňuje také integrovaný nosič kufrů a je zde vidět mohutný plexištít, takže výsledná kombinace bude nahrávat i dlouhým adventure cestám. Postupné zveřejňování technických údajů a upoutávek je marketingový tah, který má udržet diváky v napětí a prodloužit zveřejnění na několik měsíců. Osobně si ale myslím, že odkázat čtenáře na nekvalitní snímky vyřezané z videa s nízkým rozlišením většinu lidí moc nenadchne. Proto vám přinášíme alespoň technickou kresbu celého stroje, ze které asi vyčtete maximum směrodatných informací.
Ocelový trubkový rám bude pro silniční i enduro verzi shodný, to samé platí o kyvce, obrácené přední vidli, doplňkovému ABS a tříválci s objemem 800 ccm, který vznikl navýšením objemu pohonné jednotky z modelu Triumph Daytona 675. Podle neoficiálních informací se přitom objem nenavyšoval vrtáním, ale naopak prodloužením zdvihu pístu, takže výsledný charakter motoru by měl nabídnout plošší křivku krouťáku v nízkých otáčkách a využitelnější průběh.
Video
Video zmiňuje také integrovaný nosič kufrů a je zde vidět mohutný plexištít, takže výsledná kombinace bude nahrávat i dlouhým adventure cestám. Postupné zveřejňování technických údajů a upoutávek je marketingový tah, který má udržet diváky v napětí a prodloužit zveřejnění na několik měsíců. Osobně si ale myslím, že odkázat čtenáře na nekvalitní snímky vyřezané z videa s nízkým rozlišením většinu lidí moc nenadchne. Proto vám přinášíme alespoň technickou kresbu celého stroje, ze které asi vyčtete maximum směrodatných informací.
Informace o redaktorovi
Filip Tichý - (Odebírat články autora)
TZ - (Odebírat články autora)
Jak se Vám líbil tento článek?