yamaha_demo_tour




Další detaily Triumph Adventure 2011

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
kodlF (1) napsal 16.09.2010 v 08:56

No já doufám, že nezůstane jen u 800... Nechci jezdit po lese, ale přesto chci velké enduro( asi kvůli pavoučím nohám) a chci aby mělo aspoň 120 koní a chci aby to byl Triumph, protože já ten zvuk prostě miluju...

Survivor (0) napsal 14.09.2010 v 07:24

To Lobo6: "...motor z cesťáku" Lubošu a jakej mototr máš asi pod prdelí Ty? Však je taky z cesťáku.

Marty-CM (2) napsal 06.09.2010 v 20:02

řekněte mi že neni podobné Yamaze XT 1200Z SuperTenere..

Kong (2) napsal 05.09.2010 v 20:47

jinak ať to dopadne jak chce, na tu motku se těšim ... čím vetší výběr tím lépe pro nás...

Kong (2) napsal 05.09.2010 v 20:46

''viz Lobo6: mizerná světlá výška'': co z toho co bylo řečeno v tom videu jsi nepochopil? ''2 bikes, one with on-road focus, one with off-road focus'' ... vzhledem k tomu že, na obrázcích je očividně on-road varianta (litá kola), tak je kritika světlé výšky zcela zcestná.

Jediný obrázek kde je ''pravděpodobně'' (ne 100%) off-road verze na drátech je ten prostřední u trojice obrázků, a tam ta světlá výška není nijak špatná ... beztak kdo chce drandit přes velký balvany zvolí ostré enduro...

lobo6 (0) napsal 05.09.2010 v 20:06

Motovylety
Asig jsi na jine vlně, premejslim koncepčně.To že se v anglickem skladu valej 3valce a ocelove trubky jde mimo mě. Mam namysli motor z cestaku(z toho enduro nebude,skus ho otocit kolama vzhuru),zranitelna velka svetla (mimo asfalt. cesty idealní ) , mizerna svetla vyška(jakbysjel) ale hlavní minus bude neseriditelne plexi.Už si představuju ty diskuse na forech clouma mi to od 140 helmou co s tím.

Ale libi se mi to,asi jen do te doby nez spatřím co to bude stat a jak to bude ve skutecnosti prtave, neco ve stylu spíd t(k)rypla.

DMC.motobiker (-23) napsal 05.09.2010 v 17:35

Triumph dělá pěkné stroje , tento k nim ale nepatří...

vrrr (0) napsal 05.09.2010 v 15:29

Asi jsem to nepochopil. Jestli je celková hmotnost 185 kg (užitečná u těchto strojů bývá cca 190 kg), potom by se pohotovostní hmotnost pohybovala okolo -5 kg. Že by v Anglii už vyráběli motorky z antihmoty?
PS:Jestli mi něco uniklo, tak se omlouvám.

Motovylety (0) napsal 05.09.2010 v 12:39

Steve Tvuj nazor je milny ale pořadne nebudu Te přesvědčovat, třeba to někdy poznaš a pochopiš.

Motovylety (0) napsal 05.09.2010 v 12:35

Lobo6 jak tohle mužeš sem napsat, V-Strom made in England, to je ale ... třivalec řadovy nikdy nebude dvouvalec do V, obsah 800 je taky jiny než 650 a vubec Suzuki a Triumph, jseš dobry ...

lobo6 (0) napsal 04.09.2010 v 13:21

V-Strom made in England

steve2 (102) napsal 04.09.2010 v 08:55

No, hoodně věrná kopie Baworáku, skoro jak z Číny ...ale dražší.

Kong (2) napsal 03.09.2010 v 22:51

Pegos: na konci videa je jasně řečeno, že se jedná o dvě verze ... jedna orientovaná on-road a druhá off-road (ta bude mít světlou výšku určitě lepší)... konečně se někdo pochlapil a udělal takovou motorku pro všechny fandy (c)endur, takže si každý bude moct vibrat co je mu bližší ... osobně jsem rád, že je to zrovna Triumph

petao (86) napsal 03.09.2010 v 19:34

tam někdev koutku duše mám slabost pro triumph v jakékoli enduro verzi. dvanáctikilo je na mně fakt moc ale osmikilo kvituju.ale asi stejně všichni padnem na zadek až uvidíme cenovku a z dobrýho bajku se stane jen "lev showroomu"
přesto dávám

Pegos (0) napsal 03.09.2010 v 19:13

motor bude asi fajn, ale jinak to je děsně nízké tudíž pro terén (myslím opravdu terén) je to nepoužitelné ale jako cestovní enduro to bude fajn.

MartasUS (108) napsal 03.09.2010 v 19:03

Moc hezka masina

Kong (2) napsal 03.09.2010 v 18:08

...řeknu Vám, že čím déle na to koukám, tim víc si říkám, že jí musím mít v garáži i za cenu toho, že na ní budu s 209 cm vypadat trošku přerostlej

LadasLadas (0) napsal 03.09.2010 v 15:19

Mám Tigera 955i, až ho budu chtít vyměnit, tak o téhle šelmičce budu vážně přemýšlet !!! Šup s tím na trh, ať si to někde můžu prohlédnout na vlastní oči. Zatím to vypadá nadějně.

Rakosnicek. (14) napsal 03.09.2010 v 14:34

Pro mě zdá se ideální objem, ideální velikost, idealní posez a ideální vzhled, boužel ale jedno ideální určitě nebude a to je cena Hold budu si muset pár let počkat na nějakou slušnou ojetinu

sykyweb (6) napsal 03.09.2010 v 14:16

...ještě mě napadlo, jestli by nebylo lepší uvažovat spíš o 19" předním kole pro běžný použití a 21" pro ten víc Adventure model. Ta 17" je asi málo a skoro to vypadá, že když se Adventure nebude dobře prodávat, tak se s tím modelem stane to co s Tigerem, opatří se postupně litými koly, kapotáží a tak dál a to by bylo dost škoda...

Motovylety (0) napsal 03.09.2010 v 14:02

Neni za co, a oprava byla opravdu bleskova no přiznavam se že jsem vahal dokud jsem nezhlednul video

FilipT (16) napsal 03.09.2010 v 13:41

Diky za upozorneni, opraveno, ani nevim jak se mi tam ten hlinik vloudil.

Motovylety (0) napsal 03.09.2010 v 13:24

Dobry den, dopředu se omluvam za pravopis a chyby pochazym od moře a česky jsem se učil sam, děkuji za pochopeni. Jako majitele a fandu Triumpha mne hodně zaujal članek o Tiger 800 ale po zkouknuti promo videa jsem trochu zmateny, pišete že ram je z Hliníkovyh trubek a v videu řikaji že je z ocele, tak se ptam z zvědavosty, ram je z jakeho materialu ? Předem diky za odpověd či připadnu opravu v članku. Miky

sykyweb (6) napsal 03.09.2010 v 12:52

Dobrej pokus, uvidíme jak to bude vypadat v reálu a taky na cenoffce, v každým případě, když už zkazili Tigera verzí 1050, to alespoň něčím nahradí

YBR (18) napsal 03.09.2010 v 10:34

Parada to bude neco pro me Akorat cenovka bude asi jinde. Libi se mi ze se nehrnou do celkyho objemu. Me bohate staci 600 - 900. Proc musi mit kazdy cestovni enduro 1200 ??? Pro me zbytecnost. Jooo kdyby takovy TDM udelaly treba 600 a o par kilo lehci...to by byla spica...

Petr-RSV (38) napsal 03.09.2010 v 08:45

Jenik: -akorát jsem to chtěl napsat ! Na nákresu je sice silniční verze, ale i tak je strašně nízká, ještě když vezmu v úvahu, že si to s jezdcem (a kufry) sedne... Snad to na drátech a s vyššími zdvihy bude lepší. Kdyby tak radši někdo pokřížil Tenere 660 a KTM 690 enduro, hned bych si to koupil .

Jenik789 (12) napsal 03.09.2010 v 08:40

Je mi divne, ze tlumic vyfuku je pod motorem a olejova vana je taky docela velka, takze snad tu svetlou vysku maji nejak vymyslenou, aby to nebylo nizke

prezi (0) napsal 03.09.2010 v 08:21

...tohle cenduro se mi začíná líbit čím dál tím víc ...uvidíme co se z toho nakonec "vyvrbí"

Piwell (21) napsal 03.09.2010 v 08:06

Konečně se začíná zaplácávat díra po vysloužilejch 750 kách (elefant, afrika, superténérka). Ale stejně to je ne nepodobným mastodontům s obsahem 1200 ccm. Navíc řadovej třívál se do tohoto celku moc nehodí, ale triumph to tak prostě dělá ... Nicméně aspoň něco

Hurdy (0) napsal 03.09.2010 v 08:00

Vypadá skvěle dobrá konkurence pro XTZ 1200 super tenere no a cena buse asi podobná.Každopádně dobrý tah od triuphu,přece jen poslední tiger už moc enduro nebyl.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist