Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
No já doufám, že nezůstane jen u 800... Nechci jezdit po lese, ale přesto chci velké enduro( asi kvůli pavoučím nohám) a chci aby mělo aspoň 120 koní a chci aby to byl Triumph, protože já ten zvuk prostě miluju...
''viz Lobo6: mizerná světlá výška'': co z toho co bylo řečeno v tom videu jsi nepochopil? ''2 bikes, one with on-road focus, one with off-road focus'' ... vzhledem k tomu že, na obrázcích je očividně on-road varianta (litá kola), tak je kritika světlé výšky zcela zcestná.
Jediný obrázek kde je ''pravděpodobně'' (ne 100%) off-road verze na drátech je ten prostřední u trojice obrázků, a tam ta světlá výška není nijak špatná ... beztak kdo chce drandit přes velký balvany zvolí ostré enduro...
Motovylety
Asig jsi na jine vlně, premejslim koncepčně.To že se v anglickem skladu valej 3valce a ocelove trubky jde mimo mě. Mam namysli motor z cestaku(z toho enduro nebude,skus ho otocit kolama vzhuru),zranitelna velka svetla (mimo asfalt. cesty idealní ) , mizerna svetla vyška(jakbysjel) ale hlavní minus bude neseriditelne plexi.Už si představuju ty diskuse na forech clouma mi to od 140 helmou co s tím.
Ale libi se mi to,asi jen do te doby nez spatřím co to bude stat a jak to bude ve skutecnosti prtave, neco ve stylu spíd t(k)rypla.
Asi jsem to nepochopil. Jestli je celková hmotnost 185 kg (užitečná u těchto strojů bývá cca 190 kg), potom by se pohotovostní hmotnost pohybovala okolo -5 kg. Že by v Anglii už vyráběli motorky z antihmoty?
PS:Jestli mi něco uniklo, tak se omlouvám.
Lobo6 jak tohle mužeš sem napsat, V-Strom made in England, to je ale ... třivalec řadovy nikdy nebude dvouvalec do V, obsah 800 je taky jiny než 650 a vubec Suzuki a Triumph, jseš dobry ...
Pegos: na konci videa je jasně řečeno, že se jedná o dvě verze ... jedna orientovaná on-road a druhá off-road (ta bude mít světlou výšku určitě lepší)... konečně se někdo pochlapil a udělal takovou motorku pro všechny fandy (c)endur, takže si každý bude moct vibrat co je mu bližší ... osobně jsem rád, že je to zrovna Triumph
tam někdev koutku duše mám slabost pro triumph v jakékoli enduro verzi. dvanáctikilo je na mně fakt moc ale osmikilo kvituju.ale asi stejně všichni padnem na zadek až uvidíme cenovku a z dobrýho bajku se stane jen "lev showroomu"
přesto dávám
Mám Tigera 955i, až ho budu chtít vyměnit, tak o téhle šelmičce budu vážně přemýšlet !!! Šup s tím na trh, ať si to někde můžu prohlédnout na vlastní oči. Zatím to vypadá nadějně.
Pro mě zdá se ideální objem, ideální velikost, idealní posez a ideální vzhled, boužel ale jedno ideální určitě nebude a to je cena Hold budu si muset pár let počkat na nějakou slušnou ojetinu
...ještě mě napadlo, jestli by nebylo lepší uvažovat spíš o 19" předním kole pro běžný použití a 21" pro ten víc Adventure model. Ta 17" je asi málo a skoro to vypadá, že když se Adventure nebude dobře prodávat, tak se s tím modelem stane to co s Tigerem, opatří se postupně litými koly, kapotáží a tak dál a to by bylo dost škoda...
Dobry den, dopředu se omluvam za pravopis a chyby pochazym od moře a česky jsem se učil sam, děkuji za pochopeni. Jako majitele a fandu Triumpha mne hodně zaujal članek o Tiger 800 ale po zkouknuti promo videa jsem trochu zmateny, pišete že ram je z Hliníkovyh trubek a v videu řikaji že je z ocele, tak se ptam z zvědavosty, ram je z jakeho materialu ? Předem diky za odpověd či připadnu opravu v članku. Miky
Parada to bude neco pro me Akorat cenovka bude asi jinde. Libi se mi ze se nehrnou do celkyho objemu. Me bohate staci 600 - 900. Proc musi mit kazdy cestovni enduro 1200 ??? Pro me zbytecnost. Jooo kdyby takovy TDM udelaly treba 600 a o par kilo lehci...to by byla spica...
Jenik: -akorát jsem to chtěl napsat ! Na nákresu je sice silniční verze, ale i tak je strašně nízká, ještě když vezmu v úvahu, že si to s jezdcem (a kufry) sedne... Snad to na drátech a s vyššími zdvihy bude lepší. Kdyby tak radši někdo pokřížil Tenere 660 a KTM 690 enduro, hned bych si to koupil .
Je mi divne, ze tlumic vyfuku je pod motorem a olejova vana je taky docela velka, takze snad tu svetlou vysku maji nejak vymyslenou, aby to nebylo nizke
Konečně se začíná zaplácávat díra po vysloužilejch 750 kách (elefant, afrika, superténérka). Ale stejně to je ne nepodobným mastodontům s obsahem 1200 ccm. Navíc řadovej třívál se do tohoto celku moc nehodí, ale triumph to tak prostě dělá ... Nicméně aspoň něco
Vypadá skvěle dobrá konkurence pro XTZ 1200 super tenere no a cena buse asi podobná.Každopádně dobrý tah od triuphu,přece jen poslední tiger už moc enduro nebyl.
No já doufám, že nezůstane jen u 800... Nechci jezdit po lese, ale přesto chci velké enduro( asi kvůli pavoučím nohám) a chci aby mělo aspoň 120 koní a chci aby to byl Triumph, protože já ten zvuk prostě miluju...
To Lobo6: "...motor z cesťáku" Lubošu a jakej mototr máš asi pod prdelí Ty? Však je taky z cesťáku.
řekněte mi že neni podobné Yamaze XT 1200Z SuperTenere..
jinak ať to dopadne jak chce, na tu motku se těšim ... čím vetší výběr tím lépe pro nás...
''viz Lobo6: mizerná světlá výška'': co z toho co bylo řečeno v tom videu jsi nepochopil? ''2 bikes, one with on-road focus, one with off-road focus'' ... vzhledem k tomu že, na obrázcích je očividně on-road varianta (litá kola), tak je kritika světlé výšky zcela zcestná.
Jediný obrázek kde je ''pravděpodobně'' (ne 100%) off-road verze na drátech je ten prostřední u trojice obrázků, a tam ta světlá výška není nijak špatná ... beztak kdo chce drandit přes velký balvany zvolí ostré enduro...
Motovylety
Asig jsi na jine vlně, premejslim koncepčně.To že se v anglickem skladu valej 3valce a ocelove trubky jde mimo mě. Mam namysli motor z cestaku(z toho enduro nebude,skus ho otocit kolama vzhuru),zranitelna velka svetla (mimo asfalt. cesty idealní ) , mizerna svetla vyška(jakbysjel) ale hlavní minus bude neseriditelne plexi.Už si představuju ty diskuse na forech clouma mi to od 140 helmou co s tím.
Ale libi se mi to,asi jen do te doby nez spatřím co to bude stat a jak to bude ve skutecnosti prtave, neco ve stylu spíd t(k)rypla.
Triumph dělá pěkné stroje , tento k nim ale nepatří...
Asi jsem to nepochopil. Jestli je celková hmotnost 185 kg (užitečná u těchto strojů bývá cca 190 kg), potom by se pohotovostní hmotnost pohybovala okolo -5 kg. Že by v Anglii už vyráběli motorky z antihmoty?
PS:Jestli mi něco uniklo, tak se omlouvám.
Steve Tvuj nazor je milny ale pořadne nebudu Te přesvědčovat, třeba to někdy poznaš a pochopiš.
Lobo6 jak tohle mužeš sem napsat, V-Strom made in England, to je ale ... třivalec řadovy nikdy nebude dvouvalec do V, obsah 800 je taky jiny než 650 a vubec Suzuki a Triumph, jseš dobry ...
V-Strom made in England
No, hoodně věrná kopie Baworáku, skoro jak z Číny ...ale dražší.
Pegos: na konci videa je jasně řečeno, že se jedná o dvě verze ... jedna orientovaná on-road a druhá off-road (ta bude mít světlou výšku určitě lepší)... konečně se někdo pochlapil a udělal takovou motorku pro všechny fandy (c)endur, takže si každý bude moct vibrat co je mu bližší ... osobně jsem rád, že je to zrovna Triumph
tam někdev koutku duše mám slabost pro triumph v jakékoli enduro verzi. dvanáctikilo je na mně fakt moc ale osmikilo kvituju.ale asi stejně všichni padnem na zadek až uvidíme cenovku a z dobrýho bajku se stane jen "lev showroomu"
přesto dávám
motor bude asi fajn, ale jinak to je děsně nízké tudíž pro terén (myslím opravdu terén) je to nepoužitelné ale jako cestovní enduro to bude fajn.
Moc hezka masina
...řeknu Vám, že čím déle na to koukám, tim víc si říkám, že jí musím mít v garáži i za cenu toho, že na ní budu s 209 cm vypadat trošku přerostlej
Mám Tigera 955i, až ho budu chtít vyměnit, tak o téhle šelmičce budu vážně přemýšlet !!! Šup s tím na trh, ať si to někde můžu prohlédnout na vlastní oči. Zatím to vypadá nadějně.
Pro mě zdá se ideální objem, ideální velikost, idealní posez a ideální vzhled, boužel ale jedno ideální určitě nebude a to je cena Hold budu si muset pár let počkat na nějakou slušnou ojetinu
...ještě mě napadlo, jestli by nebylo lepší uvažovat spíš o 19" předním kole pro běžný použití a 21" pro ten víc Adventure model. Ta 17" je asi málo a skoro to vypadá, že když se Adventure nebude dobře prodávat, tak se s tím modelem stane to co s Tigerem, opatří se postupně litými koly, kapotáží a tak dál a to by bylo dost škoda...
Neni za co, a oprava byla opravdu bleskova no přiznavam se že jsem vahal dokud jsem nezhlednul video
Diky za upozorneni, opraveno, ani nevim jak se mi tam ten hlinik vloudil.
Dobry den, dopředu se omluvam za pravopis a chyby pochazym od moře a česky jsem se učil sam, děkuji za pochopeni. Jako majitele a fandu Triumpha mne hodně zaujal članek o Tiger 800 ale po zkouknuti promo videa jsem trochu zmateny, pišete že ram je z Hliníkovyh trubek a v videu řikaji že je z ocele, tak se ptam z zvědavosty, ram je z jakeho materialu ? Předem diky za odpověd či připadnu opravu v članku. Miky
Dobrej pokus, uvidíme jak to bude vypadat v reálu a taky na cenoffce, v každým případě, když už zkazili Tigera verzí 1050, to alespoň něčím nahradí
Parada to bude neco pro me Akorat cenovka bude asi jinde. Libi se mi ze se nehrnou do celkyho objemu. Me bohate staci 600 - 900. Proc musi mit kazdy cestovni enduro 1200 ??? Pro me zbytecnost. Jooo kdyby takovy TDM udelaly treba 600 a o par kilo lehci...to by byla spica...
Jenik: -akorát jsem to chtěl napsat ! Na nákresu je sice silniční verze, ale i tak je strašně nízká, ještě když vezmu v úvahu, že si to s jezdcem (a kufry) sedne... Snad to na drátech a s vyššími zdvihy bude lepší. Kdyby tak radši někdo pokřížil Tenere 660 a KTM 690 enduro, hned bych si to koupil .
Je mi divne, ze tlumic vyfuku je pod motorem a olejova vana je taky docela velka, takze snad tu svetlou vysku maji nejak vymyslenou, aby to nebylo nizke
...tohle cenduro se mi začíná líbit čím dál tím víc ...uvidíme co se z toho nakonec "vyvrbí"
Konečně se začíná zaplácávat díra po vysloužilejch 750 kách (elefant, afrika, superténérka). Ale stejně to je ne nepodobným mastodontům s obsahem 1200 ccm. Navíc řadovej třívál se do tohoto celku moc nehodí, ale triumph to tak prostě dělá ... Nicméně aspoň něco
Vypadá skvěle dobrá konkurence pro XTZ 1200 super tenere no a cena buse asi podobná.Každopádně dobrý tah od triuphu,přece jen poslední tiger už moc enduro nebyl.