husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
nevo7 (95) napsal 10.12.2021 v 15:55

Ten scrambler je fajn.

poletucha (11) napsal 10.12.2021 v 13:18

Design italských motorek je prostě top a Moto Morini Seiemmezzo je toho důkazem . Ale ten display... S tím, že je nějakej díl z Číny jsme se holt už museli všichni smířit... Ale s čím se smířit nechci, to jsou ty pitomý tablety místo budíků a všechny ty kecy o konektivitě a aplikacích. Na mašinu patří ABS a kontrola trakce, nic víc. A klasický budíky jsou krásný, ale samozřejmě dražší než blbej tablet. To platí i pro auta.

Romoto (48) napsal 09.12.2021 v 17:44

Aj ja som z toho zmätený, ale asi tie butikové európske značky nemajú šancu prežiť bez nejakých predaných objemov. A tie asi nie sú ... Objem zabezpečí Čína, logo Európa. K dizajnu: mne to príde ako mix európskeho vkusu a čínskej ekonomiky.

zlejsek (4) napsal 09.12.2021 v 17:23

Fakt nevím co si mám myslet o tom když vidím jak italské boutique značky - Morini, Agusta - valí na trh modely s řadovým dvouválem kolem 600, který koupili (nebo rovnou třičtvrtě motorky) v Číně ze zdrojů svých majoritních akcionářů a tak jak ten motor je - kopie Kawy nebo kdovíčeho - se všema neduhama z důvodu čínského kopírování, vibracema a pod. to vrazí do něčeho 200+ kg, co nacení na úrovni japonského mainstreamu. Hlavně že máme (enduro, scrambler) v téhle kategorii. Já měl tyhle značky vždycky za tvůrce, inovátory, průkopníky. Nebo exoti. Něco extra. Vytvořeného. Proto mohly stát ranec a neměl to každej hucul. A v pořádku když je vlastní někdo kdo pod jiným brandem seká 50cc babety jak Baťa cvičky. Přece mi neříkejte, že ty jejich majoritní vlastníci potřebujou honit objem prodeje na miniendurku, kterýho v EU stejně prodají dva tucty. Na to mají jiný budgetovky, tady i doma. Ty značky tím podle mě děsně kurví. Ale třeba tomu jen nerozumím. Jinak design hezkej (biků i děvčat), to je ale asi tak všechno.

1 reakce

Jarda
Jarda 09.12.2021 v 19:15

Ano. Ale je tu na výběr a to je dobře. Moto Morini nebo Agusta za 200 nebo dnes predstaveny Ducati DesertX počítám tak za 400.


Mig_35 (345) napsal 09.12.2021 v 17:19

a je to venku přátelé
https://www.ducati.com/ww/en/bikes/desertx/desertx-937

1 reakce

Jarda
Jarda 09.12.2021 v 19:17

Kompletní info tady: https://www.motorka...e-desertx-46706.html


Hofix (34) napsal 09.12.2021 v 16:51

Líbí se mi ta první v červeným tričku...

Dawe323 (8) napsal 09.12.2021 v 14:51

naháč 6.5 jako by si vzal predlohu u Tridenta. a to včetně barvy.

Sir_CHerokee (117) napsal 09.12.2021 v 14:23

Ten scrambler se mi hodně líbí. Chce to více informací a záležet bude na ceně. Blbé je i malé zázemí...servisů a dealerů.

HiddenSnake (27) napsal 09.12.2021 v 13:01

Tak koukam, ze variaci na ten cinskej motor uvidime hodne

jandaxx (191) napsal 09.12.2021 v 11:41+1

Je to hezký, zvlášť Scrambler. Ale na 650 bych opravdu čekal víc koníků. Zvlášť při té váze. 60PS mělo GPZto v pětikilu před třiceti lety. Věta o preferenci průběhu před maximálním výkonem je z nouze ctnost. Čekal jsem tak 80PS. Jako druhou motorku do party ano, jako jedinou ne. Ten výkon by mi chyběl.

rogih (1005) napsal 09.12.2021 v 11:27+1

Naháč a kafáč mají nižší výkon než cestovní enduro, protože “ pro tenhle druh motocyklů je zajímavější spíše příjemný průběh než maximální hodnoty.” Mohl by mi to někdo z redakce vysvětli? Já bych to viděl spíš obráceně. Děkuji za reakci.

1 reakce

Honzis
Honzis 09.12.2021 v 18:13

Může. Zapomeň na tu spojku "protože", tu jsem tam nepsal Není tam porovnání "naháč/scrambler než adventure". Příjemný průběh je zajímavější než maximální hodnoty u všech tří, takže ve finále bude jedno, jestli tam je 60 nebo 61 koní v kterémkoli modelu


Lucasbiker (175) napsal 09.12.2021 v 11:00

Ten scrambler je fakt pěknej, spolupráci s čínou ani čínsko/italskou kvalitu nekomentuju, ale motorka je to vážně moc krásná na pohled

Simier (142) napsal 09.12.2021 v 10:58+1

Vzhledově PECKA - X Cape i ty nahotinky se mi vážně hodně líbí po stránce designu, ale ta provozní hmotnost a X Cape zdvihy taky slabota

Codo (354) napsal 09.12.2021 v 09:47-1+2

Pěkný holky tam

zelinar22 (14) napsal 09.12.2021 v 09:46

Jsou to pěkný motorky, ale není to na 650ku těžký?Plus to udělat pořádně vysoký, jak to dělají všechno teď, ať z toho menší člověk nedostane Jako např. KTM 390 adv,Malý kola, nízký zdvihy, ale sedlo dát hlavně co nejvejš?

papiboy (1260) napsal 09.12.2021 v 09:26+8

Vývoj nezastavíš:

Seimmezzo (2021)
650 ccm
44 kW
54 Nm
suchých 200 kg
175 km/h

Suzuki SV 650 (1999)
650 ccm
53 kW
64 Nm
suchých 165 kg
205,9 km/h

Básnik tým nechcel nič povedať, len to, že Čína to riadne kurví...

31081 (674) napsal 09.12.2021 v 09:10

Myslím,že už brzy bude na trhu( překafíčkováno) ale ta málá zelená je pěkná




TOPlist