Moto Morini Seiemmezzo bude ve dvou verzích, X-Cape jde do prodeje
Text: Jan Rameš | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček , Vláďa Novotný | Foto: Moto Morini | Zveřejněno: 26.11.2021 | Zobrazeno: 12 791x
Text: Jan Rameš | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček , Vláďa Novotný | Foto: Moto Morini | Zveřejněno: 26.11.2021 | Zobrazeno: 12 791x
Ten scrambler je fajn.
Design italských motorek je prostě top a Moto Morini Seiemmezzo je toho důkazem . Ale ten display... S tím, že je nějakej díl z Číny jsme se holt už museli všichni smířit... Ale s čím se smířit nechci, to jsou ty pitomý tablety místo budíků a všechny ty kecy o konektivitě a aplikacích. Na mašinu patří ABS a kontrola trakce, nic víc. A klasický budíky jsou krásný, ale samozřejmě dražší než blbej tablet. To platí i pro auta.
Aj ja som z toho zmätený, ale asi tie butikové európske značky nemajú šancu prežiť bez nejakých predaných objemov. A tie asi nie sú ... Objem zabezpečí Čína, logo Európa. K dizajnu: mne to príde ako mix európskeho vkusu a čínskej ekonomiky.
1 reakce
Fakt nevím co si mám myslet o tom když vidím jak italské boutique značky - Morini, Agusta - valí na trh modely s řadovým dvouválem kolem 600, který koupili (nebo rovnou třičtvrtě motorky) v Číně ze zdrojů svých majoritních akcionářů a tak jak ten motor je - kopie Kawy nebo kdovíčeho - se všema neduhama z důvodu čínského kopírování, vibracema a pod. to vrazí do něčeho 200+ kg, co nacení na úrovni japonského mainstreamu. Hlavně že máme (enduro, scrambler) v téhle kategorii. Já měl tyhle značky vždycky za tvůrce, inovátory, průkopníky. Nebo exoti. Něco extra. Vytvořeného. Proto mohly stát ranec a neměl to každej hucul. A v pořádku když je vlastní někdo kdo pod jiným brandem seká 50cc babety jak Baťa cvičky. Přece mi neříkejte, že ty jejich majoritní vlastníci potřebujou honit objem prodeje na miniendurku, kterýho v EU stejně prodají dva tucty. Na to mají jiný budgetovky, tady i doma. Ty značky tím podle mě děsně kurví. Ale třeba tomu jen nerozumím. Jinak design hezkej (biků i děvčat), to je ale asi tak všechno.
1 reakce
Ano. Ale je tu na výběr a to je dobře. Moto Morini nebo Agusta za 200 nebo dnes predstaveny Ducati DesertX počítám tak za 400.
a je to venku přátelé
https://www.ducati.com/ww/en/bikes/desertx/desertx-937
1 reakce
Kompletní info tady: https://www.motorka...e-desertx-46706.html
Líbí se mi ta první v červeným tričku...
2 reakce
naháč 6.5 jako by si vzal predlohu u Tridenta. a to včetně barvy.
Ten scrambler se mi hodně líbí. Chce to více informací a záležet bude na ceně. Blbé je i malé zázemí...servisů a dealerů.
2 reakce
Tak koukam, ze variaci na ten cinskej motor uvidime hodne
Je to hezký, zvlášť Scrambler. Ale na 650 bych opravdu čekal víc koníků. Zvlášť při té váze. 60PS mělo GPZto v pětikilu před třiceti lety. Věta o preferenci průběhu před maximálním výkonem je z nouze ctnost. Čekal jsem tak 80PS. Jako druhou motorku do party ano, jako jedinou ne. Ten výkon by mi chyběl.
Naháč a kafáč mají nižší výkon než cestovní enduro, protože “ pro tenhle druh motocyklů je zajímavější spíše příjemný průběh než maximální hodnoty.” Mohl by mi to někdo z redakce vysvětli? Já bych to viděl spíš obráceně. Děkuji za reakci.
1 reakce
Může. Zapomeň na tu spojku "protože", tu jsem tam nepsal Není tam porovnání "naháč/scrambler než adventure". Příjemný průběh je zajímavější než maximální hodnoty u všech tří, takže ve finále bude jedno, jestli tam je 60 nebo 61 koní v kterémkoli modelu
Ten scrambler je fakt pěknej, spolupráci s čínou ani čínsko/italskou kvalitu nekomentuju, ale motorka je to vážně moc krásná na pohled
Vzhledově PECKA - X Cape i ty nahotinky se mi vážně hodně líbí po stránce designu, ale ta provozní hmotnost a X Cape zdvihy taky slabota
Pěkný holky tam
1 reakce
Jsou to pěkný motorky, ale není to na 650ku těžký?Plus to udělat pořádně vysoký, jak to dělají všechno teď, ať z toho menší člověk nedostane Jako např. KTM 390 adv,Malý kola, nízký zdvihy, ale sedlo dát hlavně co nejvejš?
Vývoj nezastavíš:
Seimmezzo (2021)
650 ccm
44 kW
54 Nm
suchých 200 kg
175 km/h
Suzuki SV 650 (1999)
650 ccm
53 kW
64 Nm
suchých 165 kg
205,9 km/h
Básnik tým nechcel nič povedať, len to, že Čína to riadne kurví...
3 reakce
Myslím,že už brzy bude na trhu( překafíčkováno) ale ta málá zelená je pěkná
3 reakce