Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Tak já opravdu nevim mám z toho smíšený pocity....Je to takový sci-fi ta maska a ty křidýlka na té nádrži....je to jako hvězdný války...ěknu vám že klasická er-5 byl hezčí stroj a to proto že to byl krásnej jednoduchej naháček na naučení...
Caute chlapi,<br />
mam tu pro Vas upresnujici informace z anglickeho casopisu.<br />
<br />
Motor: je novy 650 ccm dvou valec (rada), predelany z ZX-12R, strikacka, chlazena vodou, okolo 70 koni<br />
Pry bude mit kroutaku dost na to aby tahla pekne i od spodku.<br />
Brzdy a kola: jsou z ZX-6R<br />
Pristrojovka: otackomer (klasicky s rucickou), ostatni veci na lcd displeji.<br />
<br />
Pristi tyden vice, budou tuto motorku kompletne testovat. Jako jedini na svete. Takze pak zase napisu vice nebo poslu komlet clanek na email pokud bude nekdo chtit.<br />
<br />
A to nejhlavnejsi na konec cena?<br />
<br />
Okolo 4500-4700 liber,<br />
asi 195.000 - 210.000<br />
Tohle je super pocin. Proc neudelat twin za dostupnou cenu... Treba se jeste dockame vyssiho vykonu nez ma SV650 nebo nizsi ceny. Urcite si nebudou se Suzou konkurovat a snad bude jezdit dobre tak jak vypada. Fandim TDMku a budu fandit i tehle motorce
Tak si myslím, že jestli ta cena bude koem těch 220 000Kč jak za SV tak se bude dobře prodávat! Teď to možná vypadá dost futuristicky, ale už jsem viděl i daleko horší koncepty... Já jí fandím
dost zoufala snaha priblizit se italskemu designu snaha se sice ceni, ale z toho svetla bych blil :-x <br />
snad to opravdu bude aspon pekne svezeni za "malo penez"
Mně se líbí, vypadá fajn a bude to asi velkej konkurent CB 500, i když o pár kubíků větší. Myslim, že u takovýhle motorky nejde o výkon apod., proto si myslim, že je fajn, že je tam kultivovanej paralelní dvouvál. A jestli to bude levný...
Když bude i limetkově zelená, proč ne? V&#255;padá zajímavě, až na ten budík nad světlem...Mám taky Kafe, a doufám, že bude jako vše od Heavy Industry THE BEST -
Ať se mi moc ty futuristické designy nelíbí, tohle vypadá zajímavě..Toho řadovýho dvouválce bych se nebál, spíš bych se bál s jakou vylezou tou "nizkou" cenou..uvidime..
Me se libi, levny dvouval s takhle futuristickym vzhledem (i s bocnima plastama ) neni, snad jen u toho svetla trochu mene extravagance - a kdo rika ze neni pekna tak tomu nerozumi
No mašina je to zajímavá, určitě s fajnovejma vychytáfkama - brzdový kotouče i centrapéro vypadá zajímavě! Boční plasty mi k tomu moc nesedí, vypadá to jako ty hnusný na CB nebo Transalpu - jenže k němu se tak nějak hodějí. Tady mi to trochu bije do očí. Ale co mě nejvíc zhnusilo je to přední světlo. Možná po tuningu na streeta s malým štítkem by se mi líbila daleko víc. Zajímaly by mě výkonový parametry...
Jo jo. Modeeerni design. A dobre ze ma vlastni motor radovej dvouval ze stary gpz 500 byl naprosto super, tak tenhle treba bude taky. Kawa snad zadny silnicni vecko ani nema, co?
Vypadá O.K. Jen mně překvapuje, že dnes ještě někdo investuje do vývoje paralelního dvouválce, obzvlášť v případě, kdy si Kawa v rámci "kamarádských" vztahů se Suzuki mohla vypůjčit zábavnější a kultivovanější Véčko z SV.
Motor je řadový dvouválec se vstřikováním o objemu: 649 ccm<br />
<br />
· Objem: 649 ccm<br />
· Výkon: 72 PS / 8500 ot<br />
· Točivý moment: 66 Nm / 7000 ot<br />
· Vrtání x zdvih: 83 x 60 mm<br />
· Počet válců: 2 v řadě<br />
· Počet rychlostí: 6<br />
· Vidlice: 41 mm<br />
· Pneu: 120/70 ZR17; 160/60 ZR17<br />
· Přední brzdy: f kotouče 300 mm <br />
· Zadní brzdy: f kotouče 220 mm<br />
· Rozvor: 1 405 mm<br />
· Výška sedadla: 785 mm<br />
· Objem nádrže: 15,5 l<br />
· Hmotnost suchá: 174 kg <br />
To Marty: k prodeji bude jeste letos koncem zari, zacatkem rijna. Cituji z ust pana Smoly z Kawasaki ASKO KC: "za vice nez zajimavou cenu".
Pěkná, ale ten motor je nahovno, tam patří čtyřvál z Ninjy 6ky
Moc se mi nelíbí. Hlavně to světlo a budíky
at radsi udelaj uz tak brutalni 10R jeste brutalnejsi,protoze ted kraluje GSX-R1000!
Tak já opravdu nevim mám z toho smíšený pocity....Je to takový sci-fi ta maska a ty křidýlka na té nádrži....je to jako hvězdný války...ěknu vám že klasická er-5 byl hezčí stroj a to proto že to byl krásnej jednoduchej naháček na naučení...
pekna pekna, ale asi by som dokupil inu prednu masku
Caute chlapi,<br />
mam tu pro Vas upresnujici informace z anglickeho casopisu.<br />
<br />
Motor: je novy 650 ccm dvou valec (rada), predelany z ZX-12R, strikacka, chlazena vodou, okolo 70 koni<br />
Pry bude mit kroutaku dost na to aby tahla pekne i od spodku.<br />
Brzdy a kola: jsou z ZX-6R<br />
Pristrojovka: otackomer (klasicky s rucickou), ostatni veci na lcd displeji.<br />
<br />
Pristi tyden vice, budou tuto motorku kompletne testovat. Jako jedini na svete. Takze pak zase napisu vice nebo poslu komlet clanek na email pokud bude nekdo chtit.<br />
<br />
A to nejhlavnejsi na konec cena?<br />
<br />
Okolo 4500-4700 liber,<br />
asi 195.000 - 210.000<br />
Kawa je Kawa a nikdy mě nezklame!!! Necht žije vše do vyjede z výrobní linky Kawasaki! Fandim, fandím, fandím!!!
Tohle je super pocin. Proc neudelat twin za dostupnou cenu... Treba se jeste dockame vyssiho vykonu nez ma SV650 nebo nizsi ceny. Urcite si nebudou se Suzou konkurovat a snad bude jezdit dobre tak jak vypada. Fandim TDMku a budu fandit i tehle motorce
Tak si myslím, že jestli ta cena bude koem těch 220 000Kč jak za SV tak se bude dobře prodávat! Teď to možná vypadá dost futuristicky, ale už jsem viděl i daleko horší koncepty... Já jí fandím
dost zoufala snaha priblizit se italskemu designu snaha se sice ceni, ale z toho svetla bych blil :-x <br />
snad to opravdu bude aspon pekne svezeni za "malo penez"
Mně se líbí, vypadá fajn a bude to asi velkej konkurent CB 500, i když o pár kubíků větší. Myslim, že u takovýhle motorky nejde o výkon apod., proto si myslim, že je fajn, že je tam kultivovanej paralelní dvouvál. A jestli to bude levný...
Nevypadá jako Kawa, ale je to Kawa. A navíc hezká
Když bude i limetkově zelená, proč ne? V&#255;padá zajímavě, až na ten budík nad světlem...Mám taky Kafe, a doufám, že bude jako vše od Heavy Industry THE BEST -
Až na to světlo a ten budík nad ním to nevypadá špatně.
ja teda nevim. Trosku moc extravagantni, a na tu cenu jsem opravdu zvedavy
Ať se mi moc ty futuristické designy nelíbí, tohle vypadá zajímavě..Toho řadovýho dvouválce bych se nebál, spíš bych se bál s jakou vylezou tou "nizkou" cenou..uvidime..
Moooc pěkné a pokud to bude cenově dostupné,může to být trhák
Me se libi, levny dvouval s takhle futuristickym vzhledem (i s bocnima plastama ) neni, snad jen u toho svetla trochu mene extravagance - a kdo rika ze neni pekna tak tomu nerozumi
No mašina je to zajímavá, určitě s fajnovejma vychytáfkama - brzdový kotouče i centrapéro vypadá zajímavě! Boční plasty mi k tomu moc nesedí, vypadá to jako ty hnusný na CB nebo Transalpu - jenže k němu se tak nějak hodějí. Tady mi to trochu bije do očí. Ale co mě nejvíc zhnusilo je to přední světlo. Možná po tuningu na streeta s malým štítkem by se mi líbila daleko víc. Zajímaly by mě výkonový parametry...
libi se mi...moc<br />
na tom bych chtel videt mladou az bude mit svoji masu...
Proč né, vypadá zajímavě!
To je hybrid <br />
Tie bocne plasty ma z Transalpa?
Vypadá to jako Duke a TNT dohromady, ale je to pěkný
Jo jo. Modeeerni design. A dobre ze ma vlastni motor radovej dvouval ze stary gpz 500 byl naprosto super, tak tenhle treba bude taky. Kawa snad zadny silnicni vecko ani nema, co?
Vypadá O.K. Jen mně překvapuje, že dnes ještě někdo investuje do vývoje paralelního dvouválce, obzvlášť v případě, kdy si Kawa v rámci "kamarádských" vztahů se Suzuki mohla vypůjčit zábavnější a kultivovanější Véčko z SV.
Normální cestovní bike se zajímavým vzhledem. Nenadchne, ale možná u něj bude platit "za málo peněz hodně muziky".
řekl bych že zas jedna motorka kterou lze buď milovat nebo nenávidět (viď OTIS a Danyjel
Humus