yamaha_demo_tour




Jawa nabídne motorku na dobrodružné cestování

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
convoy (10) napsal 05.09.2020 v 13:34

Vzhledem k tomu že jsem ji chtěl vidět naživo a osahat si ji, jsem obvolal pár prodejců a zjistil jsem že ji někteří ani neviděli, Ti co ji měli na prodejně tvrdí že je vyprodáno. Aktualně jde motorka jen objednat, s dodáním v lednu 2021. Ty motorky které jsou na salonech jsou pro potřeby prodejců, aby si je mohli potencionální zákazníci prohlédnout. Dále prodejci tvrdí, že kdo si objedná, má garanci stejné ceny jako je aktualné nyní, kdo si ji ale bude chtít koupit až po novým roku, tak cena bude jiná - vyšší, ale nikdo prý neví o kolik.
No a poznatky z prohlídky motorky jsou veskrze pozitivní. Hodně jsem se zaměřil na kvalitu zpracování a opravdu jsem si nevšimnul nějakého problému. Sváry čisté, pravidelné, hliníkové odlitky začištěné, bez otřepů, plasty lícují. Celkově zpracování velmi dobré. Na živo vypadá motorka líp než na fotkách.
Projet jsem se na ní nemohl, nebyla to prohlídka na prodejně. Dle prodejce ale není problém si zkušební jízdu domluvit.
Přes upozorňování prodejce z jak kvalitních komponent je motorka sestavena si stále myslím že cena je přestřelená, ovšem zájem zákazníků a rychlost prodeje mluví o tom že je dost lidí kteří si to nemyslí. Takže kdo chce slevu, asi bude muset počkat rok - dva, až se trh nasytí, motorky budou stát na prodejnách a prodejci budou chtít podpořit jejich prodej.

EL48 (5) napsal 03.09.2020 v 09:51+5

Okolo roku 1983 jsem měl Jawu 500 ohc, bylo mi tehdy 24 let, jezdili jsme po cele republice a parkováli na ulici. Byl jsem fanda znacky a těšil se na nový ,silny čtyřtakt od Jawy. Sbíral jsem výstřižky z časopisu o tom jak už to bude, jak se na novém modelu pracuje,atd....... dnes mi je 62 let, výstřižky jsem už dávno zahodil a s nimi i iluze o Jawe.





SuperSic58 (1308) napsal 02.09.2020 v 18:59+2

no nevim, konkurenční čína CF Moto nabídne za menší peníze znatelně větší výkon Jinak to nevypadá zle, ale prostě to není renomovaná značka s vybudovaným zázemím a ty diletanty v Týnci bych nepodpořil ani kdyby ta motorka byla za 100 rovnejch

Heki (401) napsal 02.09.2020 v 12:28

Uz ji mame na firme a takhle na prvni dobrou to nevypada vubec zle. K dokonalosti tomu chybi jen kufry a muzes jet kam chces.

9B0017 (15) napsal 01.09.2020 v 14:43+1

zdar,
je celkem obdivuhodné, co dokáže pan Martinéz v garáži v Buenos Aires, jak propaguje Jawu a jaká je to v Argentině silná značka...všem pochybovačům doporučuju se přidat do skupiny Jawa Argentina na Facebooku. Škoda, že tak akční není Jawa v Týnci...

O kvalitě bych ani nepochyboval,... Loncin dělá BMW skútry 400 a motorky 750 a 850, ...lidi za ně platí ranec jako za BMW a o kvalitě nikdo nepochybuje, byt' jezdí na čistě čínské případně indické 310 motorce. Argentinci prohání jawy terénem Argentiny o 106...

maraton (180) napsal 31.08.2020 v 12:48

convoy: Máš pravdu, lidi jsou pro podnikání klíčoví, dobrý (oddaný, šikovný, nezahálčivý) zaměstnanec má cenu zlata. V Týnci se takových pár najde, ale potřebovali by doplnit, určitě o vývojáře, designery, případně markeťáky, kteří by dokázali využít prostor např. s chybějícími náhradními díly na staré Jawy, prosadit do výroby to, co my pak budeme kupovat, atd. Právě u lidí bych se záchranou značky začal, bez nich nesvedeš nic.

Heki (401) napsal 31.08.2020 v 08:55

Mi to tak připadá, že ikdyby Jawa přišla s motorkou, co bude mít parametry jako BMW S 1000 RR, design lepší než Ducati 916 a cenu pod 50 tis. Kč, stejně to tady půlka z Vás sepsuje až na kost...

Twen (-2) napsal 30.08.2020 v 23:17

Velkou neznámou je podvozek, Koho tady okopírovala by Jawa??

convoy (10) napsal 30.08.2020 v 22:26

Já to vidím tak, že napřed se pokusím zjistit, kdy budou ty motorky u prodejců (zatím nejsou), domluvím nějakou zkušební jízdu - láká mě to vyzkoušet, a teprve potom se pokusím ohodnotit, jestli by motorka vyhovovala mým potřebám. Pak bych se pokusil usmlouvat cenu. No a pokud by prodejce nabídl rozumnou cenu, bych i možná byl ochotný si to pořídit. a myslím, že bych nebyl sám. Ono se totíž podle ohlasů z jižní ameriky zdá, že to vůbec není špatný stroj. Jenom bych na to dal jiný plexi, protože to originální je ohavné, ale toto už vypadá líp: v čase 1:06 min https://www.youtube.com/watch?v=ReeMI3UAr5g

a k tomu histerickému ohrnování nosů nad tím, že je to kopie bmw - kdo kopíroval od koho tady? https://www.youtube.com/watch?v=wz5UwURE6wg

HiddenSnake (27) napsal 29.08.2020 v 20:08

Cenovka .... nizsi o 20k a myslim, ze toho muzou prodat celkem dost

Gee1 (2) napsal 29.08.2020 v 19:16+2

PROC... musi vypadat presne jak BMW ???
To mi hlava nebere... Pokud bych do toho mel co mluvit, nikdy bych to nedovolil...je pro vyrobce ostuda, ze neumi prijit se svym designem. ( presto ze trendy jsou samozreme podobne)

Z jakych komponentu je produkt poskladany je jedna vec. Naprosto logicke a bezne skoro v jakemkoliv prumyslu.
V dnesnim svete jsou dodavatele individualnich casti na vysoke urovni a urcite ma smysl je vyuzit. Ale aby konecny vysledek byl nakonec skoro k nerozeznani od BMW ..??? Trapna kopie pripominajici ubrecene stene. .Uz jenom proto si clovek co ma dignitu a o motorky se zajima takovy produkt tezko koupi.

Motorka je krasna, vybava taky...ale zasluhu na tom maju ogari z Muchen. Je mi lito co Jawa udelala.

CRF1000 (91) napsal 29.08.2020 v 15:20-1+3

cena je 154 tisíc, za ty prachy se bude prodávat

v dnešní době nemusí oficiální výrobce vyrobit vůbec nic, na jednom výrobku se může podílet mnoho různých subjektů a jeden - výrobce vše zastřeší, nese práva - je držitelem schválení a má s tím související povinnosti

motory z produkce Loncin dnes používá i výrobek nesoucí logo BMW nebo KTM....a kritici číny, nosíte čínské slipy, píšete z čínské klávesnice a nevidíte si do huby

aniani (7) napsal 29.08.2020 v 12:41

JAWA už prakticky neexistuje. Načali to komouši, dorazila to Čína. Dnes jsou z nich spíše úpravci s právy na logo.

standavfr (96) napsal 29.08.2020 v 12:15+5

Výroba Jaw se pomalu ale jistě smrskává na výrobu samolepek. Plesknou ji na kdeco, pak se poplácají po ramenou, nasadí nesmyslnou cenu, Český zákazník-nostalgik zahýka blahem a je to. S tímhle běžte do propadliště dějin.

K167 (1471) napsal 29.08.2020 v 10:02+1

Tak se mi zdá, že se tu míchají "hrušky s jabkama". Osobně jsem toho názoru, že je rozdíl mezi tím, když si třeba Honda vymyslí vlastní motocykl, vybuduje si někde ve světě svojí fabriku, kde zaměstná místní lidi a pohlídá si kvalitu; dále, když si nějaký výrobce vymyslí vlastní motocykl a nechá si ho udělat ve fabrice jiného výrobce a pohlídá si kvalitu; no a pak mezi tím, když se na nestydatě okopírovaný stroj nějakého výrobce, který vyrábí jiný výrobce, nalepí značka dalšího výrobce.

kawajawa (12) napsal 28.08.2020 v 11:28+1

Mě se to líbí. Každý tady chytrý jak radio..... china blabla,fuj, jawa fuuuuj... ale čína už není co bývávalo, nezažil jsem flexibilnější obchodní partnery....něco se vám nelíbí, řekněte si upravime, opravime , řekněte si jak, šup další várka dle přání a reklamece....rovnou pošlou celou bednu konrétního dílu.

faux4 (34) napsal 28.08.2020 v 10:41+1

Nekdo tu psal, ze Jawa je mrtva. Ano i ne. V Indii nastala reinkarnace, jak vsichni vime, viz. napr. prezentace firmy.. https://www.jawamotorcycles.com. Co delaji v Tynci je jiny pribeh, smutny. Pro me nepochopitelny.. Predpokladam, ze na ind. vyvoj nemeli vubec zadny vliv.. jinak by se prezentovali jinak. Staci srovnani webovych stranek Tynce / Indie.. Naprosto souhlasim s tim, ze to co predvadi Tynec, je dehonestace znacky
Ale diky Indum svyta na lepsi casy.. pokud se dostane Jawa Perak 334ccm na evropsky trh, tak dle ceny bych si ho dokazal predstavit na pohodovy jezdeni..

LAJWEC (380) napsal 26.08.2020 v 21:19+6

Takže,po všech těch dotacích zas nic,ale je jednoduší dovážet něčí výrobu a v klidu na to nalepit logo Jawy a motorka je hotová.A ještě se na ní víc vydělá a co je asi hlavní ti staří ještěři co vedou Jawu se nemusí zabývat výrobou a vše okolo s ní související,Jo,a nemusí zaměstnávat žádný lidi a otravovat se s nimi.
Pro mě je to dehonestace značky Jawa a její historie.

plejtvak (79) napsal 26.08.2020 v 21:13

Koukám ÚPLNĚ STEJNÝ sedlo má můj Banďour 650. A moc pohodlný teda není.

MartinXL650V (172) napsal 26.08.2020 v 19:49+2

Kdo chce novou motorku téhle kategorie, nebude šetřit pár tis. Kč aby koupil velkou neznámou, když může mít Hondu CB-X. Nedává to smysl a je jedno jestli je na tom samolepka Jawa nebo není. Níže v diskusi je napsáno, že problém není vyrobit ale prodat. To je velká pravda a dodal bych k tomu že vybudovat image značky a zajistit poprodejní dlouhodobou a spolehlivou podporu je ještě těžší.

Mamola29 (1054) napsal 26.08.2020 v 17:12+4

Obchodní manažer Jiří Kraft.....A nemohl by vystoupit nějaký výrobní manažer z Jawy ? ( jestli tedy tato pozice u nich existuje....) a říci, kdy vyjede po snad deseti letech slibů, ta slavná Jawa 1000 ? Ale ne, myslím, že to už nikdo soudný ani nečeká. Byl to dobrý tah jak udržet povědomí a brát dotace .... Asi nejlepší strategií by bylo udělat z Týnce jedno velké muzeum kdysi slavné historie, a úspěch by byl zaručen

1 reakce

Jarda
Jarda 26.08.2020 v 17:46

Tady jsou informace o tech Jawach 1000 a 1200: https://www.motorka...k-to-bude-42259.html


VIZI (1420) napsal 25.08.2020 v 23:57

Tak Jawa z Indie se dá již objednat Dodání polovina září. Do konce roku 200ks. Tak pánové, kdo již objednal. Prosím odpověď do ,, reakce pod příspěvek,, popřípadě souhlas

petr1000001 (207) napsal 25.08.2020 v 23:35

Ještě bych doplnil k často zmiňovanému,
koupit a bez práce prodat...
prodat už je dávno to nejtěžší,vyrobit se dá lecos,ale prodat už je složitější,
vzlášť ve světě,kde to huntuje cena číny ... vydat se tímhle směrem je pak asi ve smyslů výrobních nákladů jednodušší,ale...
pro "zavedenou značku" už ale 30 let čekám něco víc,no a to že nedokáží vyrobit to co mrskaj" v bambusovejch chýších",to JAWA je právě ta přidaná hodnota,kvůli které si ji někdo koupí místo chun,Lan,Nee,nebo v tu chvíli i té hondy...

asi mněla jawa prostě smůlu,cagiva koupila čz a byl s ní konec,...
jen nevím,co je lepší... asi bych se snažil raději nakopnout zpátky značku čz ( krachla i cagiva,ale práva na značku asi furt někomu patří..),než dál sledovat tohle zoufalství,no a jestli promarní i 300ku inda,kterej je úžasnej a rozhodně to nejvíc,co mohlo přijít,tak doporučuji v Týnci defenestraci...
mám pocit,že maj mít zastoupení né jen pro čr,ale v rámci homologace pro celou evropu.

na závěr dodám,bůh žehnej volkswagenu,že škodovku dostal/umožnil jí to,bejt tam,kde je... a je mi u prdele,kdo drží její akcie,...
pořád se dělá tady a to je asi pro lidi v M.B. to nejdůležitější...

Simier (142) napsal 25.08.2020 v 21:57+1

Me je celkem jedno jestli tam bude nalepka Jawa nebo RVM. Na to to nejezdi. Spis si myslim, ze by mela byt cena alespon o 10-15k nizsi, i kdyz tam je celkem nadstandardni vybava. Stavajici cenu bych akceptoval pouze v "plne palbe" s tema alu kuframa! CF Moto stoji cca 144k a je to 650tka, a zatim to vypada, ze celkem schopna. Takze tahle 500vka je proste draha. Tak snad budou nasledne testy dostatecne objektivni a treba to bude dobra masina! Vlastne bych byl rad, aby to za ty prachy bylo dobre. Kolik ADV mororek v tomhle objemu je? Ta Honda, Benelka a dal?

VIZI (1420) napsal 25.08.2020 v 19:44+3

Jawa je dávno mrtvá a diskuse je jen proto, že není momentálně o čem diskutovat.
Píše se sem jen proto, že jsou lidi nasraný jak to dopadlo, to je celé

VIZI (1420) napsal 25.08.2020 v 19:41

jinak se ještě vrátím, přirovnávat to k Dacia by Renault je dobrý joke V té Dacii bylo ze začátku 60% komponent ze starého Renaultu. Motory, zavěšení atd. V téhle čínské nevím co není z Jawy ani cedulka na SPZ. Jo sorry já zapomněl ta samolepka Jawa za 30Kč

1 reakce

Jarda
Jarda 25.08.2020 v 20:26

Ano, je to tak. Jinak zítra bude test BMW F 900 XR vs Ducati MTS 950S, tak bude o čem diskutovat


Fill01 (1) napsal 25.08.2020 v 19:34

Vraťte mi 660tku Sportarda , ten byl aspoň svůj ...

petao (86) napsal 25.08.2020 v 18:36+2

Jestli je Jawa mrtvá, tak diskuse kolem ní je vždycky zatraceně živá!!!

sekáčmagor (128) napsal 25.08.2020 v 18:31

Tak jsem se na to dva dny díval a uvažoval co s tím.Jako plus vidím že to má delší rozvor než CB500X (o 5cm jestli ty zveřejňované údaje jsou správné) a to je pro velké lidi fakt hodně velký rozdíl.Má to drátové kola bez duší,má to větší zdvihy než CB500X,výkon je dostačující na cestování a v té černošedé (pokud už nejsem barvoslepý) je to moc pěkné.A co víc ta nálepka JAWA!!!!!Co by si člověk za těch pár peněz mohl více přát že jo?Mi by se to líbilo.Počkám až to někde uvidím v reálu ale tuším že brzy obohatím svůj strojový park.

bledemon (126) napsal 25.08.2020 v 18:22+5

co ještě nezaznělo:
-smontované to sem jde rovnou z číny (v argentině prodávají základní verzi bez "značkových" tlumičů-brzd-pneu)
-značka Tibet summit colove na montáž využívá továrnu Jialing
-s prodejem tam začali již v 2018
-motor loncin by neměl být špatný (když už vyrábí motor 850 pro bmw)
-ale žádný souhlas hondy pravděpodobně nebude (další velké značky cb-motor také okopírovaly, jen s větším objemem např. gaokin 486ccm pro brixton nebo nově zongshen 549ccm) Mimochodem piaggio nechalo na eicma zabavit čínské elektroskútry kopie vespy, ale evropský úřad nyní rozhodl, že jsou v tom plagiátoři nevinně, "že už není co vymýšlet"
-až nebudou za pár let u jawy náhradní díly, dodá něco ten španělský Macbor nebo na stejný motor značka Voge v de?
-brzo přibude další konkurence cendur500 od bmw a ktm (z indie)
-vyšší podvozek by měl papírově zvládat lépe rozbité polňačky, než okresková cb500x, testy ukážou

No pochybností dost, ale kupce si to v čr stejně najde (i když to není Jawa, ale "by Jawa")

3MB technických obrázků:
colovemoto.com/public/uploads/ueditor/file/20181224/1545620046868467.pdf

Předchozí
1 2 3 4 5
Následující



TOPlist