globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Romanko (1206) napsal 30.03.2015 v 13:17

Tak k tématu poslední info, Horex (spíše ins. správce) našel investora. Je to společnost 3C. Dělají karbonové věci pro kde koho. Jsou dobří a "jede" jim to. Loni mimo jiné vyhráli IDM. Tak asi bude Horex opravdu zachráněn.

IvanDvoutakťák (5074) napsal 12.12.2014 v 09:57+1

Musím se znovu zeptat - je něco nového v Ústí / Orlicí ?
Mám na mysli šestiválec, samozřejmě !

IvanDvoutakťák (5074) napsal 10.12.2014 v 17:47

To asi, JA-NE, bude "ten" rozdíl mezi bajkery, kteří kupují
motocykly na ježdění a těmi, kteří s nimi chtějí jen exhi-
bovat. Svého času jsem slyšel(a později byl i svědkem reali-
zace!) obdobné "filozofie" : než Intruder 1400, tak raději
DVA SavageLS 650 - jeden"leštěnka",druhej do terénu ...
Tak jako raděj Morini + Kawu, než Horex V6 ...

JA-NE (767) napsal 10.12.2014 v 16:09

uz keby sa mam odlisovat silou mocou kupim si MOTO MORINI REBELLO 1200.a este mi ostane aj na kavu.. nie hentaky vymysel. nepride mi to ako nejeka strasna skoda ze im to klaklo.

Romanko (1206) napsal 07.12.2014 v 22:44

Ale Horex je společnost v Německu, ne u nás (nebo v Itálii). Tam platí jiná pravidla jak v právu tak i ve společnosti. A majitelé byli sami z velké části i investoři. Ale to je teď jedno.

zzzmrzlinar (471) napsal 07.12.2014 v 20:00

seikos - tak je to trošku špekulace, ale tím netvrdím, že není možné, že by se to nakonec tak stalo, nicméně většina investorů nejsou dementi, každopádně by to zachránilo hezký motorky.

Jináč je fakt, že design motoru a divných výfuků se podle mého kdovíjak nepovedl, nebylo nikde poznat, že je to šestivál a hlava motoru se mi vyloženě nelíbila, zrovna tak divný výfuk.

seikos (975) napsal 07.12.2014 v 16:57+1

Romanko: a nebo to je úplně jinak. Jedna firma za těžké peníze investorů vyvine technické řešení do konečné fáze, aby to pak nechali padnout. Způsoby jak to udělat jsou dnes notoricky známé.
A za několik měsíců jiná "firma" za desetinu hodnoty odkoupí od insolvenčního správce vybavení, technické výkresy a třeba i registrovanou značku Horex, aby se ten Horex dal začít vyrábět bez dluhové zátěže na pozadí.
Mno, taková malinká spekulace. Ale svět je dnes takovej

muscle_biker (50) napsal 07.12.2014 v 13:01

buell mal byt takisto ta tam.. //www.motorkar...ll-konci--14596.html takze nezufajme...

gresini (4459) napsal 07.12.2014 v 09:05

S předraženým designovým skoronesmyslem se to dalo čekat i když šestivál zajímavej jistě je Tak snad příště a něco dostupnějšího a lepšího

martjan_1098 (283) napsal 06.12.2014 v 23:23

Takže spíše Whorex

Romanko (1206) napsal 06.12.2014 v 22:57

On ten Horex moc na 6tivál nevypadal. Koncepce od VW bo majitelé byli bývalí ředitelé od VW. Kam se to hrabe na CB1000, 750 sei nebo Z1300. Mám na mysli hl. motor. Design je vždy poplatný době. Pro mě žádná škoda. A jak napsal seikos, nesplněné sliby jsou dvojnásobné chyby. Radši ať se udrží MV, Benelli či MotoMorini. A Bimota, i přes tu klasickou "WSBK špagetti blamage", taky.
A Jawa? No, držím palce, ale nevěřím. Dosud nic od ´90tého nepředvedli. Ani motoricky, ani designově, prostě bez nápadu. No, ale třeba jim to vyjde. Pomáhej jim bůh nebo raději dobrý motorář a designer. Jak kdo chce a v co věří.

Marex (2570) napsal 06.12.2014 v 22:01+1

Horex, FGR, Matchless, Jawa, Moto Morini, Benelli...
Tohle je prostě těžký. Trh je plnej a je z čeho vybírat. Nabídka převyšuje poptávku a podle mne byla chyba v koncepci motoru. Vůbec ale není jistý, že by to s jiným motorem byl trhák. Když se dívám na nabídku, tak poměrně dost "exkluzivních" mašin je už v sérii. Rocket, MT-01, B King, Diavel, V-Max... je toho spousta a lidi to nenutí hledat neozkoušené značky bez záruky dílů a servisu.
Prorazit s něčím neokoukaným je těžký a udržet to je další dílek skládačky...

muscle_biker (50) napsal 06.12.2014 v 13:03

konci... to znie ako keby to dobrovolne zabalili, titulok mal zniet: zkrachoval. ale aspon nejake steknutie z nemecka narozdiel napriklad od ceskej eeFGeeeR o ktorej projekte za 80.000 eur uz nieje ani chyru ani slychu. kto chce sestihrnek tak si pocka na odstrojeny (osvedceny) BraMborak sestiWal

t_freedom (153) napsal 06.12.2014 v 09:46

Dnes je to buď lidovka yamaha M něco za směšnejch sotopade ...nebo přeplácaný nesmysly za nehorázný sumy jako novej Matchless...
Tohle evidentně minulo obě skupiny. Drahý pro normální lidi a málo exklusivní pro naboby a lakýrky. Fakt je ten, že kdyby tam vrazili dvoubuch nebo třívál(klidně i stávající-jen pěkně poladěnej), dost možná by se vešli někam k 15t € a prodejní možnosti by byly jinde...ten vývoj je musel dost vysát

Paulo (2561) napsal 06.12.2014 v 08:34

Přesně takhle dopadne JAWA s exkluzivním litrem.

seikos (975) napsal 06.12.2014 v 08:00+1

Tak cekat se to dalo. Slibovali motorku s turbem. 200 koni za 20 tis €. Dodali motorku bez turba, 160 koni za 24tis €. A to jeste o 2 roky pozdeji. Lidi nemaji radi nesplneny sliby. A za tyhle penize leckdo koupi radsi motorku treba od CR&S a to s ni udela mnohem vetsi paradu nez s technicky uhlazenym a nevyraznym Horexem.
Vsak myslim ze Jawa narazi na podobny problem.

Steve-CZ (259) napsal 05.12.2014 v 22:21-1

Tohle je veliká škoda. Chtělo to asi fakt vyrábět ještě i jiný, cenově dostupnější model. Je to další konec jedné z posledních motorek s duší mezi těmi hromadami beztvaré hmoty ať už z Japonska, Itálie, USA nebo kdoví odkud ...Jsem rád, že se aspoň v Indii pravděpodobně bude dalších tři sta let vyrábět Enfield, i když je to samozřejmě něco úplně jiného ... ale duši má !

Petrcx (3) napsal 05.12.2014 v 21:37

Jinak motorka nádherná.škoda

Petrcx (3) napsal 05.12.2014 v 21:34

Nedivim se že to nepřežily.Za ty prachy.Nadruhou stranu se mohly inspirovat.Někteří živnostníci se dotujou pěstírnama a prosperujou báječně

Zbyněček. (7) napsal 05.12.2014 v 19:39

Hmm... a je po dalším výrobci. S tím co chtěli vyrábět se ani nedivím a dalo se to čekat. Chce to vyrábět pěknou lidovku jak cenou, tak i designem, servisem a je úspěch zaručen.

SuperSic58 (1308) napsal 05.12.2014 v 18:29+1

kdo by to chtěl za ty rance

esak (60) napsal 05.12.2014 v 17:35

Midalu uz tym padom nema konkurenciu a objednavky sa len pohrnu

pajapaja (37) napsal 05.12.2014 v 17:24

vidím to takhle-kolik lidí má na motorku 60000 a kolik 600000?

strakon (542) napsal 05.12.2014 v 16:30

Ta motorka je krásná, kdyby do toho vrazili pořádnej dvouvál, tak by udělali lépe a věřil bych i v nějaký prodejní úspěch, ale takhle ne e

IvanDvoutakťák (5074) napsal 05.12.2014 v 15:55

Jj, vývoj + výrobu V6-motocyklu nemůžou finančně zvládnout
ani ti největší nadšenci Snad jedině FGR ???

zzzmrzlinar (471) napsal 05.12.2014 v 14:43+1

škoda zajímavých strojů.

to, že to budou mít těžý se čekat dalo, ale nesouhlasím s tím, že měli začínat s něčím malým jako Honda. Ona je teď jiná doba a malé motorky jsou prostě z výrobně levné Číny apod, s tím Horex neměl šanci uspět, s tímhle zajímavým strojem za hromadu kaček ta šance byla, jenže Evropa na tom prostě díky evropské ekonomicke politice je ekonomicky nic moc.

a Jawa co vím, tak se drží hlavně kvůli vývozům pár stovek kusů 350ek na Kubu, až zdech Kastról tak budou mít asi i po tom posledním zákazníkovi

tomzak (48) napsal 05.12.2014 v 14:32

To takova JAWA je mrtva uz kolik let a drzi se jen kuli dotacim. Radsi dustojne zavrit jako Horex nez rozesilat kazdy rok nove sliby.

ZZR1200 (127) napsal 05.12.2014 v 13:43

Kdo si koupí tak drahou motorku od výrobce, u nějž neví, že přežije rok? A bude bez servisní podpory..
A výrobce nepřežije, když si od něj motorku nikdo nekoupí. Začarovaný kruh, který potvrzuje nutnost postupných začátků (Honda taky nazačínal šestiválcem).
Prostě si vzali velký sousto.

Pjercak (48) napsal 05.12.2014 v 13:08+1

takových restartu a krachu bude vic každy furt neco obnovuje ale stroje za mega atd...

2stroke (63) napsal 05.12.2014 v 10:58-3+3

Njn, to se dalo trochu čekat...




TOPlist