yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
BadRX (84) napsal 13.10.2006 v 09:12

kurva to je naadhera...

HTB (0) napsal 13.10.2006 v 00:31

jeeee to se prehlid

Jarda (281) napsal 13.10.2006 v 00:15

To HTB: pro ty kdo neumi vycist technicke udaje z clanku (pravda vyska tam chybela), je k clanku prilozena tabulka s technickymi udaji

blade_fzr250 (9) napsal 12.10.2006 v 23:52

paráda

s4r (52) napsal 12.10.2006 v 23:17

Přijde mi, že se ti japonci předhánějí v co nejbizarnějších designech a ve výsledku jsou to šílené splácaniny... Ještě, že existuje spousta jiných značek, které si alespoň snaží zachovat tvář a tradici...

s4r (52) napsal 12.10.2006 v 23:14

Že by se rodila nová legenda?

HTB (0) napsal 12.10.2006 v 23:02

chtelo by to sem dat tu fotku s tema parametrama(jak je vedle motorky)zajimaj me veci jako vejska ,vaha ....

HTB (0) napsal 12.10.2006 v 22:50

pekna ikdyz to predni svetlo se mi moc nelibi ale to je asi otazka zvyku

vladab (0) napsal 12.10.2006 v 22:46

drtí v designu

vladab (0) napsal 12.10.2006 v 22:43

moderní

ferda.66 (38) napsal 12.10.2006 v 22:33

Ješteže nechaly na XJRku vzducháč s olejem,a neopičily se po Bandourovy,na kterýho sem zvědavej v Práglu.Ale ten druhej výfuk mi tam bude chybět.Klasika je klasika.Jinak...R1 je super strojovna.

vladab (0) napsal 12.10.2006 v 22:18

Učitel: Tak tedy, když se kouknu na fotku, na kterou jste odkázal.<br />
1) Přední brzda - chtěl bych vidět ten směšný třmen v nějaké krizovce. Prosím srovnejte //motorkari.cz/multimedia/2006101202/00000013039s.jpg<br />
2) Výfuk - U kterého endura jste viděl výfuk vedený tak, aby skoro lízal silnici?<br />
3) Zpracování - Pokud vím, Blata je v minibikeovém světě celkem úspěšný, za což může do jisté míry i kvalita zpracování. U JAWY si toho moc vědom nejsem, DAKAR jsem sice neviděl, ale pokud se jeho zpracování blíží k vystavovaným exponátům na výstavě MOTOCYKL 2005/2006 (nádherné sváry, opracované plasty), tak potěž pánbůch.<br />
4) MOTOR - O tom by se dalo dost polemizovat, ale přeci jen ten v DAKARU již nepatří mezi nejnovější.<br />
<br />
Nebudu dělat předčasné závěry. Blatu prověří až čas. Ale prosím, netvrďte mi, že JAWA je lepší, když to s ní jde od 10 k 5.

Kuzin (10) napsal 12.10.2006 v 22:04

to Kaczer: jest, jak píšeš.<br />
šotek a má ruka se dotkla špatně kláves.<br />
-bude opraveno

smazany17219 (0) napsal 12.10.2006 v 22:00

oooh! nejel jsem na ní, ale zpracování a ten pomalu italský dyzajn je špica. Dvě čočky nad sebou navazující na blatník do špičky, to je originálně agresivní, i když něco podobného použil Hypermotard od DucDuc.<br />
Mistru Blatovi a týmu inženýrů taktéž gratuluji, vyvinout nový model po stamilionových &quot;čínských&quot; únicích v relativně malé továrně je výkon. I když nevyšel šestivál pro GP, je vidět, že blaťáci mají našlápnuto slušně. Bravo

petao (86) napsal 12.10.2006 v 21:55

Možná honda přetáhla šéfdizajnéra z jiný galaxie...

Kuzin (10) napsal 12.10.2006 v 21:43

Nevím sice kde to je, ale myslím, že jsem pochopil<br />
co &quot;orgovany&quot; myslel. A díly jako brzdy a odpružení to myslím nebyly.Ať už byl poskládanej z čehokoliv, na výstavě rozhodně jinej podobnej stroj nebyl. Podle toho, jakej byl o něj zájem, myslím lidi zaujal a to je jedině dobře, protože <br />
to doufám ve finále dotlačí tento prototyp k výrobní lince.

Jarda (281) napsal 12.10.2006 v 21:42

to já: je to o marketingu a ten zvlada Honda na

Jarda (281) napsal 12.10.2006 v 21:39

Doplneny informace o XT660X a fotografie TDM900A a YBR250.

petao (86) napsal 12.10.2006 v 21:36

učitel: člověče,co to tu meleš za nesmysly.Mně už v první třídě učily že &quot;jablka a hrušky&quot; nejdou počítat dohromady.Jawka je historie,zůstala jen hezká vzpomínka.Nic víc.Nic míň.<br />
BLATA-držím

FilipT (16) napsal 12.10.2006 v 21:09

Ještě poznámka k výšce motocyklu - nebojte ona ta mašina není až tak velká, on spíš pan Blata co je na fotkách tady i v CMN je spíš menší/střední postavy

smazany25115 (0) napsal 12.10.2006 v 21:01

Proste krasna motka a ceska!!!!V jednoduchosti je krasa!!!

FilipT (16) napsal 12.10.2006 v 20:58

Motor Honda? Jawa Dakar myslím brala motory CPI a později Lifan - možná se mýlím a budu rád za odkaz na přesný informace. <br />
<br />
&quot;Jawa zaměstnává pečlivé dělníky a má velké zkušenosti&quot; - Hmm, to ano, ale z jiné doby, kdo chce vidět, kam ji ty zkušenosti dovedly, ať se zajede podívat jak vypadá fabrika...<br />
<br />
Ostatní se uvidí na jaře, až novinku poprvé osedláme.

Hawk (7) napsal 12.10.2006 v 20:40

No jsem zvědav.....<br />
<br />
Každopádně o tom pochybuji.... jak bylo psáno... Jawa šla jinou cestou a není to moc správná cesta....<br />
<br />
Blata má skvělý design, je to mladá prosperující značka, která se může nyní prosadit v největší japonské konkurenci a myslím, že pan Blata to ví a tak určitě nevyrobí motoykl, který by měl být pod úroveň Jawy (né, že by byla špatná...ale mezi japončíky neobstojí)...<br />
<br />
Jsem hodně zvědavej na první testy

smazany20116 (0) napsal 12.10.2006 v 20:27

A proč to takhle nejde u jawy? . Fakt nádherný stroje. Kdyby dělali něco silnějšího tak o tom uvažuju, ale do města a kolem výborný.

Jarda (281) napsal 12.10.2006 v 20:27

Pan Blata rika, ze chce japoncum konkurovat cenou a cinanum kvalitou.<br />
<br />
Porovnat Blatu Enduro 125 s Jawou Dakar 125 me ale opravdu neprijde na miste.<br />
1) jeste nikdo poradne na nove Blate nejel<br />
2) pouzite komponenty se nedaji srovnavat<br />
<br />
V rozhovoru padlo i na Jawu, ktera dle pana Blaty sla trochu jinou cestou.<br />
<br />
Dle me, budou mit oba stroje zcela odlisne chovani, ale proc je nepostavit treba pristi rok proti sobe na srovnavaci test?

kaczer (0) napsal 12.10.2006 v 20:27

R1 luxus... proč jen zde na serveru uvádíte 178 koní<br />
<br />
na stránkách výrobce sou tato data<br />
<br />
Maximum power without induction :132.4 kW (180 PS) @ 12,500 rpm / with induction : 139.0 kW (189 PS) @ 12,500 rpm <br />
<br />
<br />
vim že je to bez RAMu jen o dva koně méně než zde píšete vy... ale i tak;)))) <br />
<br />
<br />
<br />

FilipT (16) napsal 12.10.2006 v 20:21

TDM zůstává při starém - má jen nově tvarovaný sedlo, malinko upravený přístroje (asi jen barva podkladu) a o 6 cm prodloužený výfuky kvůli Euro3.

kotrix (0) napsal 12.10.2006 v 20:21

Učitel: a v cem by tak mela Blata prohrat? motor i podvozek budou podstatne lepsi, vzhled taky, kvalita zpracovani taky, akorat cena je pro Jawku lepsi Ale to neznamena, ze Dakar je spatna motorka, tak o ni uvazuji...

kotrix (0) napsal 12.10.2006 v 20:12

acoLaco: si myslim ze ta cena neni vubec prehnana... za stejnou cenu mas treba XTcko, a Blata zatim papirove vypada ohodne kvalitneji... a srovnavat to s cinou snad nema ani cenu...

Peacemaker (1) napsal 12.10.2006 v 19:20

mno a je to neco, co by si protirecilo s &quot;...první čtyřtaktní skútr o objemu 50ccm s kterým _Yamaha_ přichází na evropský trh&quot;?




TOPlist