Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Přijde mi, že se ti japonci předhánějí v co nejbizarnějších designech a ve výsledku jsou to šílené splácaniny... Ještě, že existuje spousta jiných značek, které si alespoň snaží zachovat tvář a tradici...
Ješteže nechaly na XJRku vzducháč s olejem,a neopičily se po Bandourovy,na kterýho sem zvědavej v Práglu.Ale ten druhej výfuk mi tam bude chybět.Klasika je klasika.Jinak...R1 je super strojovna.
Učitel: Tak tedy, když se kouknu na fotku, na kterou jste odkázal.<br />
1) Přední brzda - chtěl bych vidět ten směšný třmen v nějaké krizovce. Prosím srovnejte //motorkari.cz/multimedia/2006101202/00000013039s.jpg<br />
2) Výfuk - U kterého endura jste viděl výfuk vedený tak, aby skoro lízal silnici?<br />
3) Zpracování - Pokud vím, Blata je v minibikeovém světě celkem úspěšný, za což může do jisté míry i kvalita zpracování. U JAWY si toho moc vědom nejsem, DAKAR jsem sice neviděl, ale pokud se jeho zpracování blíží k vystavovaným exponátům na výstavě MOTOCYKL 2005/2006 (nádherné sváry, opracované plasty), tak potěž pánbůch.<br />
4) MOTOR - O tom by se dalo dost polemizovat, ale přeci jen ten v DAKARU již nepatří mezi nejnovější.<br />
<br />
Nebudu dělat předčasné závěry. Blatu prověří až čas. Ale prosím, netvrďte mi, že JAWA je lepší, když to s ní jde od 10 k 5.
oooh! nejel jsem na ní, ale zpracování a ten pomalu italský dyzajn je špica. Dvě čočky nad sebou navazující na blatník do špičky, to je originálně agresivní, i když něco podobného použil Hypermotard od DucDuc.<br />
Mistru Blatovi a týmu inženýrů taktéž gratuluji, vyvinout nový model po stamilionových "čínských" únicích v relativně malé továrně je výkon. I když nevyšel šestivál pro GP, je vidět, že blaťáci mají našlápnuto slušně. Bravo
Nevím sice kde to je, ale myslím, že jsem pochopil<br />
co "orgovany" myslel. A díly jako brzdy a odpružení to myslím nebyly.Ať už byl poskládanej z čehokoliv, na výstavě rozhodně jinej podobnej stroj nebyl. Podle toho, jakej byl o něj zájem, myslím lidi zaujal a to je jedině dobře, protože <br />
to doufám ve finále dotlačí tento prototyp k výrobní lince.
učitel: člověče,co to tu meleš za nesmysly.Mně už v první třídě učily že "jablka a hrušky" nejdou počítat dohromady.Jawka je historie,zůstala jen hezká vzpomínka.Nic víc.Nic míň.<br />
BLATA-držím
Ještě poznámka k výšce motocyklu - nebojte ona ta mašina není až tak velká, on spíš pan Blata co je na fotkách tady i v CMN je spíš menší/střední postavy
Motor Honda? Jawa Dakar myslím brala motory CPI a později Lifan - možná se mýlím a budu rád za odkaz na přesný informace. <br />
<br />
"Jawa zaměstnává pečlivé dělníky a má velké zkušenosti" - Hmm, to ano, ale z jiné doby, kdo chce vidět, kam ji ty zkušenosti dovedly, ať se zajede podívat jak vypadá fabrika...<br />
<br />
Ostatní se uvidí na jaře, až novinku poprvé osedláme.
No jsem zvědav.....<br />
<br />
Každopádně o tom pochybuji.... jak bylo psáno... Jawa šla jinou cestou a není to moc správná cesta....<br />
<br />
Blata má skvělý design, je to mladá prosperující značka, která se může nyní prosadit v největší japonské konkurenci a myslím, že pan Blata to ví a tak určitě nevyrobí motoykl, který by měl být pod úroveň Jawy (né, že by byla špatná...ale mezi japončíky neobstojí)...<br />
<br />
Jsem hodně zvědavej na první testy
Pan Blata rika, ze chce japoncum konkurovat cenou a cinanum kvalitou.<br />
<br />
Porovnat Blatu Enduro 125 s Jawou Dakar 125 me ale opravdu neprijde na miste.<br />
1) jeste nikdo poradne na nove Blate nejel<br />
2) pouzite komponenty se nedaji srovnavat<br />
<br />
V rozhovoru padlo i na Jawu, ktera dle pana Blaty sla trochu jinou cestou.<br />
<br />
Dle me, budou mit oba stroje zcela odlisne chovani, ale proc je nepostavit treba pristi rok proti sobe na srovnavaci test?
R1 luxus... proč jen zde na serveru uvádíte 178 koní<br />
<br />
na stránkách výrobce sou tato data<br />
<br />
Maximum power without induction :132.4 kW (180 PS) @ 12,500 rpm / with induction : 139.0 kW (189 PS) @ 12,500 rpm <br />
<br />
<br />
vim že je to bez RAMu jen o dva koně méně než zde píšete vy... ale i tak;)))) <br />
<br />
<br />
<br />
Učitel: a v cem by tak mela Blata prohrat? motor i podvozek budou podstatne lepsi, vzhled taky, kvalita zpracovani taky, akorat cena je pro Jawku lepsi Ale to neznamena, ze Dakar je spatna motorka, tak o ni uvazuji...
acoLaco: si myslim ze ta cena neni vubec prehnana... za stejnou cenu mas treba XTcko, a Blata zatim papirove vypada ohodne kvalitneji... a srovnavat to s cinou snad nema ani cenu...
kurva to je naadhera...
jeeee to se prehlid
To HTB: pro ty kdo neumi vycist technicke udaje z clanku (pravda vyska tam chybela), je k clanku prilozena tabulka s technickymi udaji
paráda
Přijde mi, že se ti japonci předhánějí v co nejbizarnějších designech a ve výsledku jsou to šílené splácaniny... Ještě, že existuje spousta jiných značek, které si alespoň snaží zachovat tvář a tradici...
Že by se rodila nová legenda?
chtelo by to sem dat tu fotku s tema parametrama(jak je vedle motorky)zajimaj me veci jako vejska ,vaha ....
pekna ikdyz to predni svetlo se mi moc nelibi ale to je asi otazka zvyku
drtí v designu
moderní
Ješteže nechaly na XJRku vzducháč s olejem,a neopičily se po Bandourovy,na kterýho sem zvědavej v Práglu.Ale ten druhej výfuk mi tam bude chybět.Klasika je klasika.Jinak...R1 je super strojovna.
Učitel: Tak tedy, když se kouknu na fotku, na kterou jste odkázal.<br />
1) Přední brzda - chtěl bych vidět ten směšný třmen v nějaké krizovce. Prosím srovnejte //motorkari.cz/multimedia/2006101202/00000013039s.jpg<br />
2) Výfuk - U kterého endura jste viděl výfuk vedený tak, aby skoro lízal silnici?<br />
3) Zpracování - Pokud vím, Blata je v minibikeovém světě celkem úspěšný, za což může do jisté míry i kvalita zpracování. U JAWY si toho moc vědom nejsem, DAKAR jsem sice neviděl, ale pokud se jeho zpracování blíží k vystavovaným exponátům na výstavě MOTOCYKL 2005/2006 (nádherné sváry, opracované plasty), tak potěž pánbůch.<br />
4) MOTOR - O tom by se dalo dost polemizovat, ale přeci jen ten v DAKARU již nepatří mezi nejnovější.<br />
<br />
Nebudu dělat předčasné závěry. Blatu prověří až čas. Ale prosím, netvrďte mi, že JAWA je lepší, když to s ní jde od 10 k 5.
to Kaczer: jest, jak píšeš.<br />
šotek a má ruka se dotkla špatně kláves.<br />
-bude opraveno
oooh! nejel jsem na ní, ale zpracování a ten pomalu italský dyzajn je špica. Dvě čočky nad sebou navazující na blatník do špičky, to je originálně agresivní, i když něco podobného použil Hypermotard od DucDuc.<br />
Mistru Blatovi a týmu inženýrů taktéž gratuluji, vyvinout nový model po stamilionových "čínských" únicích v relativně malé továrně je výkon. I když nevyšel šestivál pro GP, je vidět, že blaťáci mají našlápnuto slušně. Bravo
Možná honda přetáhla šéfdizajnéra z jiný galaxie...
Nevím sice kde to je, ale myslím, že jsem pochopil<br />
co "orgovany" myslel. A díly jako brzdy a odpružení to myslím nebyly.Ať už byl poskládanej z čehokoliv, na výstavě rozhodně jinej podobnej stroj nebyl. Podle toho, jakej byl o něj zájem, myslím lidi zaujal a to je jedině dobře, protože <br />
to doufám ve finále dotlačí tento prototyp k výrobní lince.
to já: je to o marketingu a ten zvlada Honda na
Doplneny informace o XT660X a fotografie TDM900A a YBR250.
učitel: člověče,co to tu meleš za nesmysly.Mně už v první třídě učily že "jablka a hrušky" nejdou počítat dohromady.Jawka je historie,zůstala jen hezká vzpomínka.Nic víc.Nic míň.<br />
BLATA-držím
Ještě poznámka k výšce motocyklu - nebojte ona ta mašina není až tak velká, on spíš pan Blata co je na fotkách tady i v CMN je spíš menší/střední postavy
Proste krasna motka a ceska!!!!V jednoduchosti je krasa!!!
Motor Honda? Jawa Dakar myslím brala motory CPI a později Lifan - možná se mýlím a budu rád za odkaz na přesný informace. <br />
<br />
"Jawa zaměstnává pečlivé dělníky a má velké zkušenosti" - Hmm, to ano, ale z jiné doby, kdo chce vidět, kam ji ty zkušenosti dovedly, ať se zajede podívat jak vypadá fabrika...<br />
<br />
Ostatní se uvidí na jaře, až novinku poprvé osedláme.
No jsem zvědav.....<br />
<br />
Každopádně o tom pochybuji.... jak bylo psáno... Jawa šla jinou cestou a není to moc správná cesta....<br />
<br />
Blata má skvělý design, je to mladá prosperující značka, která se může nyní prosadit v největší japonské konkurenci a myslím, že pan Blata to ví a tak určitě nevyrobí motoykl, který by měl být pod úroveň Jawy (né, že by byla špatná...ale mezi japončíky neobstojí)...<br />
<br />
Jsem hodně zvědavej na první testy
A proč to takhle nejde u jawy? . Fakt nádherný stroje. Kdyby dělali něco silnějšího tak o tom uvažuju, ale do města a kolem výborný.
Pan Blata rika, ze chce japoncum konkurovat cenou a cinanum kvalitou.<br />
<br />
Porovnat Blatu Enduro 125 s Jawou Dakar 125 me ale opravdu neprijde na miste.<br />
1) jeste nikdo poradne na nove Blate nejel<br />
2) pouzite komponenty se nedaji srovnavat<br />
<br />
V rozhovoru padlo i na Jawu, ktera dle pana Blaty sla trochu jinou cestou.<br />
<br />
Dle me, budou mit oba stroje zcela odlisne chovani, ale proc je nepostavit treba pristi rok proti sobe na srovnavaci test?
R1 luxus... proč jen zde na serveru uvádíte 178 koní<br />
<br />
na stránkách výrobce sou tato data<br />
<br />
Maximum power without induction :132.4 kW (180 PS) @ 12,500 rpm / with induction : 139.0 kW (189 PS) @ 12,500 rpm <br />
<br />
<br />
vim že je to bez RAMu jen o dva koně méně než zde píšete vy... ale i tak;)))) <br />
<br />
<br />
<br />
TDM zůstává při starém - má jen nově tvarovaný sedlo, malinko upravený přístroje (asi jen barva podkladu) a o 6 cm prodloužený výfuky kvůli Euro3.
Učitel: a v cem by tak mela Blata prohrat? motor i podvozek budou podstatne lepsi, vzhled taky, kvalita zpracovani taky, akorat cena je pro Jawku lepsi Ale to neznamena, ze Dakar je spatna motorka, tak o ni uvazuji...
acoLaco: si myslim ze ta cena neni vubec prehnana... za stejnou cenu mas treba XTcko, a Blata zatim papirove vypada ohodne kvalitneji... a srovnavat to s cinou snad nema ani cenu...
mno a je to neco, co by si protirecilo s "...první čtyřtaktní skútr o objemu 50ccm s kterým _Yamaha_ přichází na evropský trh"?