ktm_unor




Honda představila novou Africu Twin. Dostane větší motor, dotykový TFT displej a semiaktivní podvozek

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
vilemx (228) napsal 23.09.2019 v 16:35+1

Honda jde s Afrikou podle očekávání v téhle kategorii směrem k cestovatelskému pohodlí, takže ten Adventure Sport by měl znít spíš jen Exclusive . Evidentně než na vyšší zdvihy teď vsadila na plnou elektronickou kontrolu snad všeho, šest světometů (není to málo, Antone Pavloviči?), dezduše, konektivitu, ...
Jo a k tomu chybějícímu Transalpu. Stačilo by tomu vysmívanému NC-čku dát 21/17" podvozek a ta obrovská díra mezi nekapotovanými CRF 250, 450 a potom až velkou oplastovanou Afrikou by byla rázem zaplněna.

Durand (7) napsal 23.09.2019 v 16:31

Mig_35, asi tak to co napsal Johnny S08. Hmotnost, rozměry pneu...

JohnnyS08 (220) napsal 23.09.2019 v 16:19+4

Mig_35> nevim, jak to vidí Durand, ale za mě je ten hlavní rozdíl v tom, že na Transalpu se dá celkem slušně jezdit v terénu, kdežto na NC moc ne...

překvapuje mě, že se vůbec ptáš - při pohledu do databáze tvojich strojů si říkám, že bys moh mít s nezpevněnym povrchem dost zkušeností, abys odhad, jak se na něm bude vodit mašina 21"/17"/200mm vs 17"/17"/150mm...

Mig_35 (347) napsal 23.09.2019 v 15:30+1

Destroyer: končí kde? v EU skončily už před rokem...
Durand: v čem je rozdíl mezi NCX750 a Transalpem?

Durand (7) napsal 23.09.2019 v 14:49+1

Škoda, že neudělají něco ve smyslu Transalpa xl 650 v...

skoty81 (0) napsal 23.09.2019 v 14:44

Oleje opravdu7.8l? Neni to preklep?

CHIP (1) napsal 23.09.2019 v 14:16-2+1

Mě se líbí .. ale proč sakra tyhle motorky nemaj kardan .. už u CX to tenkrát dokázali a teď je to co .. drahý ?

Destroyer (237) napsal 23.09.2019 v 13:55

...u oficialneho zastupcu KTM mi bolo oznamene ze modely 1090 koncia.

abbany (137) napsal 23.09.2019 v 13:53

Hezkááá jeéééé

JohnnyS08 (220) napsal 23.09.2019 v 13:48

Hm, Honda se celkem vytahla, takhle na "papíře" to vypadá na krok správným směrem

Hlavně se mi líbí nový rozdělení rolí standart a adventure sports modelů, konečně někomu došlo, že kombinace delších zdvihů a větší nádrže je ve výsledku pro většinu uživatelů nesmyslná.

Vaclavkyzek (9) napsal 23.09.2019 v 13:05

Je to krásavica

31081 (682) napsal 23.09.2019 v 12:53

No vypadá už fakt dobře

Mig_35 (347) napsal 23.09.2019 v 12:24

existuje CRF450L Frankie s tím, že když se do něho dá jiná jednotka, má kolem 40 hp...
aby se EU nažrala a koza zůstala celá...

Frankie (734) napsal 23.09.2019 v 12:17+2

Kdyby místo navyšování objemu (což má stejně na svědomí nová euronorma) a dotykových displejů představili raději nový stroj středního objemu na zaplnění obrovské díry mezi CRF250L a CRF1000L...

Ale krásný ty nový modely jsou, o tom žádná

Mig_35 (347) napsal 23.09.2019 v 12:11

Showa EERa - elektronický podvozek...

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist