Honda představila novou Africu Twin. Dostane větší motor, dotykový TFT displej a semiaktivní podvozek
Text: Jan Rameš | Foto: Honda | Video: Honda | Zveřejněno: 23.9.2019 | Zobrazeno: 44 570x
Text: Jan Rameš | Foto: Honda | Video: Honda | Zveřejněno: 23.9.2019 | Zobrazeno: 44 570x
Honda jde s Afrikou podle očekávání v téhle kategorii směrem k cestovatelskému pohodlí, takže ten Adventure Sport by měl znít spíš jen Exclusive . Evidentně než na vyšší zdvihy teď vsadila na plnou elektronickou kontrolu snad všeho, šest světometů (není to málo, Antone Pavloviči?), dezduše, konektivitu, ...
Jo a k tomu chybějícímu Transalpu. Stačilo by tomu vysmívanému NC-čku dát 21/17" podvozek a ta obrovská díra mezi nekapotovanými CRF 250, 450 a potom až velkou oplastovanou Afrikou by byla rázem zaplněna.
Mig_35, asi tak to co napsal Johnny S08. Hmotnost, rozměry pneu...
Mig_35> nevim, jak to vidí Durand, ale za mě je ten hlavní rozdíl v tom, že na Transalpu se dá celkem slušně jezdit v terénu, kdežto na NC moc ne...
překvapuje mě, že se vůbec ptáš - při pohledu do databáze tvojich strojů si říkám, že bys moh mít s nezpevněnym povrchem dost zkušeností, abys odhad, jak se na něm bude vodit mašina 21"/17"/200mm vs 17"/17"/150mm...
Destroyer: končí kde? v EU skončily už před rokem...
Durand: v čem je rozdíl mezi NCX750 a Transalpem?
Škoda, že neudělají něco ve smyslu Transalpa xl 650 v...
Oleje opravdu7.8l? Neni to preklep?
Mě se líbí .. ale proč sakra tyhle motorky nemaj kardan .. už u CX to tenkrát dokázali a teď je to co .. drahý ?
...u oficialneho zastupcu KTM mi bolo oznamene ze modely 1090 koncia.
Hezkááá jeéééé
Hm, Honda se celkem vytahla, takhle na "papíře" to vypadá na krok správným směrem
Hlavně se mi líbí nový rozdělení rolí standart a adventure sports modelů, konečně někomu došlo, že kombinace delších zdvihů a větší nádrže je ve výsledku pro většinu uživatelů nesmyslná.
Je to krásavica
No vypadá už fakt dobře
existuje CRF450L Frankie s tím, že když se do něho dá jiná jednotka, má kolem 40 hp...
aby se EU nažrala a koza zůstala celá...
Kdyby místo navyšování objemu (což má stejně na svědomí nová euronorma) a dotykových displejů představili raději nový stroj středního objemu na zaplnění obrovské díry mezi CRF250L a CRF1000L...
Ale krásný ty nový modely jsou, o tom žádná
Showa EERa - elektronický podvozek...