Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Proč ne.. krom variace na HD XL, potažmo dnešní kawí Vulkán i yamaží 950ku lze to pojmout i jako reedici vlastního bajku z 80.let., a rovnou dvou; Honďáci dělali zejména pro USA dvě 500ky Ascot -dvouvál VT a jednoválec FT, obojí inspirované flattrackem. Tohle je přitom i napůl mezi nima -dvouválec, ale motor v siluetě řaďáku + řetěz. Aneb "Sporster" v modelu VT 750S asi moc nevyšel, i když na rozdíl od téhle klasikomoderny je poctivý -budík, kola...už je čas, kdy standardní XL883 s dráty bez tuningu je prakticky nesehnatelný. To VT 750S ještě ano.
Začíná to být zajímavé...že by někdo už konečně zpracoval ten V4 z Crostourera do téhle podoby ? Samozřejmě v těch dospělejších dimenzích ??? Copak Hondě nechybí ten plynulej přechod ze stojatých válců k ležatým.
Ano - tohle je pěkná motorka do práce
Ta nádrž mi připomíná hrba na MZ 251, ale ta je hezčí než tohle. Chápu, že se musí vymejšlet notvary aby to bylo "jiný než předchozí" ale tohle je blé ble blé. Krásný mašiny se dělaly v devadesátkách až něco málo po 2000. Teda kromě novejch Indiánů a Goldwinga
Prosil bych nejakou motorku, co je vzduchem chlazena, nema propojene brzdy, nemusi mit ABS, ma nakopavacku, nema ASR a dalsi nepotrebnosti, je dobre udelana a je za rozumnou cenu. Kdyz ja tak rad scifi...
Honda, ale nielen ona, má veľmi dobrý cit pre to, čo trh žiada. Nosným prvkom trhu už dnes nie sú tí praví motorkári, čo chcú motorku, ale tí kvázi motorkári, čo chcú motorku pre motorku. Ľudia, čo majú na to, aby si kúpili motorku. Ako blondínka, čo má na to, aby si kúpila (podľa možnosti) čo najluxusnejšie auto. Nevedia ako to funguje, čo od toho očakávať, ako si užiť jazdu. Prvoradé je, aby to dobre vyzeralo, najlepšie aj pred rovnako (netechnicky vzdelanými) priateľmi.
Ale na druhej strane, motorkárov na Slovensku nie je nikdy dosť. Takže takýto počin od Hondy je aj z pohľadu slovenského motorkára chvályhodný.
Čo sa týka stroja - dokonalé spracovanie od Hondy.
seikos: ty jseš prostě typ člověka, pro kterého je vlastní zkroucený názor středobodem vesmíru a tudíž názory ostatních jsou chybné.
promin, jediný který tady mele pi_oviny, jseš ty
Hodně okopčená Kawa Vulcan S (650ccm) . Jen zadní odpružení na klasiku a digi budík, který se nehodí a slabší motor. Kawa je za cca 190 až 200 tis. Honda může konkurovat cenou a " A2 " kategorií. Vzhledem nikoliv.
bulldogbiker: jééé, ti gratuluji. Jste jediní dva lidé (ty a petrumr), kteří mají i v diskusích rovnou šedou barvu, jakože jejich příspěvky jsou v drtivé většině offtopic (rozmněj - melete píchoviny)
seikos,tak jasné,nie je to žiadny čoper.Ale len variácia na tému rozpočtový naháč.Akési pseudo retro,ktoré sa nám v poslednom čase snažia výrobcovia vnútiť. Tomu zodpovedá aj ten točivý motor,ktorý predsa chrlia vo veľkom. Ale nakoniec,prečo nie?Až na hnusný chladič,ale ten už akosi k pseudoretru patrí,že? Len ma mrzí,že nevyrábajú s tým motorom a za rovnakú cenu aj skutočné retro,niečo podobné cb 1100.
Trochu jak yamaha ale me se to libi a dokazu si na tom predstavit zacatecnika nebo holku co chce jezdit takhle ale jeste nema na H-D. za me palec nahoru.
Honda poslední dobou vyrábí stroje které nedokážu zařadit.Tohle je takový "kříženeček" Roadstera(rozuměj levného naháče) s "čoprem".Mám z toho sice takový rozpačitý dojem,ale proč ne?
Mě se celkem líbí až na ten odporný chladič..
Nevím co je to dnes za trend - uděláme pěknou motorku a dáme tam chladič o velikosti televize aby to bylo hnusný a dalo se to dobře urazit
Třeba u Shadowa ho vždycky Honda uměla schovat,ale tady by to asi bylo moc drahý
Ahoj, je docela hezká, ale nepíšou kolik bude asi stát
Proč ne.. krom variace na HD XL, potažmo dnešní kawí Vulkán i yamaží 950ku lze to pojmout i jako reedici vlastního bajku z 80.let., a rovnou dvou; Honďáci dělali zejména pro USA dvě 500ky Ascot -dvouvál VT a jednoválec FT, obojí inspirované flattrackem. Tohle je přitom i napůl mezi nima -dvouválec, ale motor v siluetě řaďáku + řetěz. Aneb "Sporster" v modelu VT 750S asi moc nevyšel, i když na rozdíl od téhle klasikomoderny je poctivý -budík, kola...už je čas, kdy standardní XL883 s dráty bez tuningu je prakticky nesehnatelný. To VT 750S ještě ano.
Začíná to být zajímavé...že by někdo už konečně zpracoval ten V4 z Crostourera do téhle podoby ? Samozřejmě v těch dospělejších dimenzích ??? Copak Hondě nechybí ten plynulej přechod ze stojatých válců k ležatým.
Ano - tohle je pěkná motorka do práce
Mě to přijde jako takovej bastard. Když už půllitr od Hondy, tk klasický CB.
Ta nádrž mi připomíná hrba na MZ 251, ale ta je hezčí než tohle. Chápu, že se musí vymejšlet notvary aby to bylo "jiný než předchozí" ale tohle je blé ble blé. Krásný mašiny se dělaly v devadesátkách až něco málo po 2000. Teda kromě novejch Indiánů a Goldwinga
Prosil bych nejakou motorku, co je vzduchem chlazena, nema propojene brzdy, nemusi mit ABS, ma nakopavacku, nema ASR a dalsi nepotrebnosti, je dobre udelana a je za rozumnou cenu. Kdyz ja tak rad scifi...
Myslel jsem, že to videjko bude o mašině...
Sprejery NEMÁM rád!
mně se to líbí a klidně si to představím na každý den. Tipuju cenu 165tkč.
Seikos- mám šedivou barvu, protože klikáš pořád na -.
Honda, ale nielen ona, má veľmi dobrý cit pre to, čo trh žiada. Nosným prvkom trhu už dnes nie sú tí praví motorkári, čo chcú motorku, ale tí kvázi motorkári, čo chcú motorku pre motorku. Ľudia, čo majú na to, aby si kúpili motorku. Ako blondínka, čo má na to, aby si kúpila (podľa možnosti) čo najluxusnejšie auto. Nevedia ako to funguje, čo od toho očakávať, ako si užiť jazdu. Prvoradé je, aby to dobre vyzeralo, najlepšie aj pred rovnako (netechnicky vzdelanými) priateľmi.
Ale na druhej strane, motorkárov na Slovensku nie je nikdy dosť. Takže takýto počin od Hondy je aj z pohľadu slovenského motorkára chvályhodný.
Čo sa týka stroja - dokonalé spracovanie od Hondy.
seikos: ty jseš prostě typ člověka, pro kterého je vlastní zkroucený názor středobodem vesmíru a tudíž názory ostatních jsou chybné.
promin, jediný který tady mele pi_oviny, jseš ty
5 písmen na popis stačí: HUMUS !
Hodně okopčená Kawa Vulcan S (650ccm) . Jen zadní odpružení na klasiku a digi budík, který se nehodí a slabší motor. Kawa je za cca 190 až 200 tis. Honda může konkurovat cenou a " A2 " kategorií. Vzhledem nikoliv.
ideální stroj pro "Dominiku na cestě" namísto trickera ;o))
No je to docela pěkný. Jen mi není jasný proč, když je to "retro", tam neudělá Honda alespoň falešný žebra. Na VT-čku to uměli.
Taky to byl vodnik...
Proc to netestuje nejaky normalne vysoky chlap a ne takove 186cm vysoke decko?
Anti jdeš do sebe,lépe hodnocení této hondy snad nejde napsat.
Mně se to líbí.
bulldogbiker: jééé, ti gratuluji. Jste jediní dva lidé (ty a petrumr), kteří mají i v diskusích rovnou šedou barvu, jakože jejich příspěvky jsou v drtivé většině offtopic (rozmněj - melete píchoviny)
seikos,tak jasné,nie je to žiadny čoper.Ale len variácia na tému rozpočtový naháč.Akési pseudo retro,ktoré sa nám v poslednom čase snažia výrobcovia vnútiť. Tomu zodpovedá aj ten točivý motor,ktorý predsa chrlia vo veľkom. Ale nakoniec,prečo nie?Až na hnusný chladič,ale ten už akosi k pseudoretru patrí,že? Len ma mrzí,že nevyrábajú s tým motorom a za rovnakú cenu aj skutočné retro,niečo podobné cb 1100.
Trochu jak yamaha ale me se to libi a dokazu si na tom predstavit zacatecnika nebo holku co chce jezdit takhle ale jeste nema na H-D. za me palec nahoru.
to je supernabídka z lídlu - za cenu indyckýho harleje - indočínskou hondu s kastlíkem místo zadního válce
fakt pěkná
Pro drobné holčiny perfektní, ne? Taky mně v hlavě probleskla silueta Yamahy Tricker.
Proč jen tam vidím starou Yamahu XV 535?
je to hnusný ,není to hnusný, je to hnusný ,není to hnusný...asi jó
Připomína mi Yamahu Tricker
Za mě Ano
Jednoduché čisté,no prostě Honda.
A možná že se to ve světě bude dobře a levně prodávat.
Je to dobré pro motorkáře a ne pro šašky co honí výkon.
Honda poslední dobou vyrábí stroje které nedokážu zařadit.Tohle je takový "kříženeček" Roadstera(rozuměj levného naháče) s "čoprem".Mám z toho sice takový rozpačitý dojem,ale proč ne?
Tak nevim, jestli za tohle máte konstruktéra pochválit, nebo vyrazit...
Mě se celkem líbí až na ten odporný chladič..
Nevím co je to dnes za trend - uděláme pěknou motorku a dáme tam chladič o velikosti televize aby to bylo hnusný a dalo se to dobře urazit
Třeba u Shadowa ho vždycky Honda uměla schovat,ale tady by to asi bylo moc drahý