Španělský půlkruh aneb hory, doly, zatáčky
Text: Rajce2 | Zveřejněno: 5.3.2020 | Zobrazeno: 24 892x
Kapitoly článku
Španělským občanem
Od letošního (2019) března bydlím a pracuji v samém centru Španělska (45 km jižně od Madridu) a tudíž je motocíl jasný - využít toho, že člověk ušetří tisíce kilometrů i několik dní na "transit" z ČR a projezdit to tu, co se dá.
Takřka od prvního dne, co tu bydlím, jsme v kontaktu s bývalým pracovním kolegou (Jawařem) a postupně plánujeme nějaké to potkání na trase mezi Českými Budějovicemi a Madridem. Své plány jsme nakonec ustálili na datu 10.9.2019 a lokalitě někde kolem státu Andorra (tj. na pomezí španělských a francouzských hranic). Tímto mám nepsanou podmínku o přítomnosti značky Jawa v cestopisu splněnou :)
Mimochodem můj nový stroj, který jsem si zde pořídil, je postaven na takřka identických základech jako nová Jawa 350 Scrambler. Pokud tedy někdo uvažuje o pořízení podobného kafemlejnku a neví, zda se hodí i na delší trasy, nechť čte dál.
(Kurzívou budu psát informace, vztahující se ke Španělsku nebo poznámky ohledně motorky)
5.9., den 0, nabaleno: 40 l
Je večer a já mám konečně sbaleno. Jsem na svůj skromný balíček pyšný, zejména přesto, že jsem opět nestihl pořídit žádné moto kufry a ladně se sbalil do čtyřicetilitrové krosny, kterou mi nikdo z motorky neukradne, protože ji snadno odnesu na zádech (já vím, je to blbost, ale nějak si tu krosnu odůvodnit musim). Vymyšlené to všechno bylo dobře, ale při prvním testu uchycení si uvědomuji, že jsem zapomněl na jednu podstatnou veličinu a tou je hmotnost, nerovnoměrně rozložená hmotnost. Historie se opakuje a já jdu řešit, co se mnou na výlet nepojede.
Je již hodně po půlnoci, já jsem lehčí o soupravičku na vaření, spacák i stan, nelíbí se mi to, ale dneska už nemám sil, mé zítřejší já si s tím už nějak poradí.