Španělský půlkruh aneb hory, doly, zatáčky

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Rajce2 (26) napsal 01.04.2020 v 15:28

Zdravim všechny a díky za komenty a zprávy. Za přecpanou galerii se ještě jednou omlouvám, neměl jsem už nervy to promazávat, abych náhodou nevymazal fotku, co jsem měl už vloženou v textu. No a textu je hodně prostě proto, že jsem ukecanej a když jedu sám, tak to pak vybliju do písmenek

Snad nás letos ten zkur*** koronáč brzo pustí, já jsem před ním utekl ze Španělska ve chvíli, kdy zavedli kompletní karanténu (tj. i zákaz vycházení/vyjíždění), naposledy jsem se projel a teď sedím doma v ČR a počítám kilometry, který jsem neuskutečnil...no nic, v tomhle "jedeme" bohužel všichni.

SV-DR (29) napsal 12.03.2020 v 17:49

Parádny výlet a pekne zdokumentovaný, miestami som to prežíval s tebou
Možno som aj tušil , že južania sú trocha bordelári ...
Takže SWM šlapala ako hodinky , scrambler z vysokým sedením na diaľnice nie je -to som trpel aj na SV650 Aj ja som zistil, že pri 130km/h začína vibrovať pravá stupačka; takže 110-120 a pohoda .

metal82 (30) napsal 12.03.2020 v 11:49

Ahoj, tak to na me kliklo, tak ze na cestopis jen mrknu a nejak me tvuj cestopis tak zaujal, ze jsem ho rovnou celej prelouskal. Diky za prijemne pocteni preji hodne hezkych zazitku pri najizdeni spanelskych km,.

Brukev (850) napsal 06.03.2020 v 11:59

Moc hezky se mi to četlo ... bylo to s nadhledem a na pohodu . Myslím že Španělsko je pro motocestovani hodně zajímavá oblast. (Škoda ze je to tak z ruky) Navíc ta dlouhá sezóna ... skoro ti závidím . Evidentně se toho nebojíš takže si počkám na další cestopis

truk (3) napsal 05.03.2020 v 15:03

Skvělej výlet . Jenom poznámku, když ti vypadne jeden magnet, měl bys údaje z tachometru násobit 1,33 (dělíme třemi podle stávajícího počtu magnetů a násobíme čtyřmi viz správný počet magnetů). Ale protože většina tachometrů proměřuje o 10% nahoru, tak ten tvůj výpočet je vlastně správně .

TomHorn (49) napsal 05.03.2020 v 12:23

Krásně napsaný cestopis a je dobře, že i pro Tebe to byl krásný zážitek.