Super, žádný problém, takto nakupuji běžně.
Předevčírem 22.8.2016 jsem si uvědomil, že mi stále nic nepřišlo, ani e-mail, ani zboží. Napsal jsem tedy na kontaktní e-mail, situaci popsal a poprosil je o sdělení, kde mohl nastat problém. Nikdo mi neodepsal. Včera jsem tedy volal na kontaktní telefon - poprvé mi to bylo vytípnuto a od té doby mi to 3x nikdo nezvedl během dne. Napsal jsem tedy SMS a opět je poprosil o sdělení informací. Stále žádná odpověď. Dnes jsem zkoušel volat znovu, ale bohužel opět bez výsledku.
Rád bych tedy touto formou varoval případné potencionální zákazníky, před tímto e-shopem. Nevím zda má někdo podobnou zkušenost nebo jsem smutná výjimka, ale ať se nenapálíte jako já. E-shop na mne takto vydělal přes 750,- Kč a já si musím do dvou týdnů koupit moto válec jinde, neboť ho nutně potřebuji do Jižní Ameriky...
4 reakcí na tento příspěvek Negativní zkušenost s e-shopem
1 reakcí na tento příspěvek Negativní zkušenost s e-shopem
To fakt nikde jinde neměli??
1 reakcí na tento příspěvek Negativní zkušenost s e-shopem
edit: rikaji tam tomu lodni pytel..nema to popruhy pro uchyceni na motorku >> gumicuk
Naposledy editováno 24.08.2016 16:40:35
1 reakcí na tento příspěvek Negativní zkušenost s e-shopem
Jarrinn píše: ten valec koupis ve sportissimu
edit: rikaji tam tomu lodni pytel..nema to popruhy pro uchyceni na motorku >> gumicuk
Jojo to vím, i v Bikerscrownu, jen za trošku jinou cenu a ne tak velký..objednával jsem 90l :) Ale díky
1 reakcí na tento příspěvek Negativní zkušenost s e-shopem
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Negativní zkušenost s e-shopem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Negativní zkušenost s e-shopem
Číkus píše: Thunder> Což zcela jistě zaručí, že v balíku bude to, co jsi objednal a že to bude v pořádku, že ano?
ale zaručí to že peníze nedostane ihned on a když v balíčku je loučka místo mobilu pošta mu je zatáhne a má smolíka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Negativní zkušenost s e-shopem
Číkus píše: Thunder> Což zcela jistě zaručí, že v balíku bude to, co jsi objednal a že to bude v pořádku, že ano?
tak určitě nezaručí, ale zatim se mi nestalo že by tam bylo něco jinýho...pokud víš něco lepšího než dobírku a neplatit předem, tak sem s tim...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Negativní zkušenost s e-shopem
BladeRider píše: ale zaručí to že peníze nedostane ihned on a když v balíčku je loučka místo mobilu pošta mu je zatáhne a má smolíka.
Prdlajs. Nedavno mi prislo rozbity zbozi zjevne neodpovidajici stavu "zbozi vystaveno, 100% stav, pred odeslanim zkontrolovano". Zacala anabaze, kdy se na me postupne vysral prodejce, coi i aukro. No prachy sem vyrazil zpatky. Potom co jsem zverejnil negativni komentar a po lzive verejne reakci prodejce. Jsem jen lakonicky odeslal mail s obsahem ze tento komentar mam zalohovany a protoze na emaily nereaguje predal sem vse svemu pravnikovi. Za 2 dny poslal prachy.
1 reakcí na tento příspěvek Negativní zkušenost s e-shopem
Dobrý den,
děkujeme za trpělivost. Zboží bylo vyexpedováno. V pátek Vám bude doručováno.
S pozdravem / Best Regards
Twister píše: Prdlajs. Nedavno mi prislo rozbity zbozi zjevne neodpovidajici stavu "zbozi vystaveno, 100% stav, pred odeslanim zkontrolovano". Zacala anabaze, kdy se na me postupne vysral prodejce, coi i aukro. No prachy sem vyrazil zpatky. Potom co jsem zverejnil negativni komentar a po lzive verejne reakci prodejce. Jsem jen lakonicky odeslal mail s obsahem ze tento komentar mam zalohovany a protoze na emaily nereaguje predal sem vse svemu pravnikovi. Za 2 dny poslal prachy.
To je jinej případ tam je jediná cesta nekupovat z pofidérních zdrojů. Pokud tě ale někdo podvede tak že pošle cihlu místo věci jdeš na policii a pak pošta koruny zadrží. Musí to bejt ale hned ne že si někdo vzpomene za 14 dní.
1 reakcí na tento příspěvek Negativní zkušenost s e-shopem
http://www.motovaky....s-bočním-plněním
Naposledy editováno 25.08.2016 11:19:59
fockewulf píše: máš objednávat u lidí, co to vyrábí a mají to otestované i drsných podmínkách
http://www.motovaky....-plněním [/quote]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Negativní zkušenost s e-shopem
gugo píše: na to existuje jednoducha metoda neplatit nic predem. A pokud po me nekdo chce prachy predem, prijde me ze to je neseriozni obchodnik a jdu pryc.
To je ale blbost, nemůžeš být paranoidní kvůli 1% podvodníků.
Na internetu nakupuju přes 10 let, skoro vždy platím předem (přece nebudu platit jako pitomec za dobírku...) a nikdy jsem neměl problém. Stačí si ten eshop trochu omrknout - většinou nakupuji v zavedených eshopech, které by si takový podvod nedovolily. Jen pokud bych čirou náhodou kupoval něco, co by měl pouze eshop, který vypadá jako podezřelá garážovka a existuje měsíc, asi bych ty peníze předem neposlal...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Negativní zkušenost s e-shopem
V CZ objednavam na dobirku tech 50 Kc me fakt nezabije. Zvlast treba z toho duvodu, ze kazdej eshop ma vse zazracne skladem, ale pak nejsou schopni to dodat ani do tydne. Takze kdyz to nemaj zaplaceny a nedodaj to v terminu kterej slibovali tak si to muzou strcit vis kam. Kdezto kdyz jim to zaplatis tak mas smulu a cekas nez ti to dodaj.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Negativní zkušenost s e-shopem
Kafi píše: Asi tu někdo čte fórum....právě přišel mail:
Dobrý den,
děkujeme za trpělivost. Zboží bylo vyexpedováno. V pátek Vám bude doručováno.
S pozdravem / Best Regards
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Negativní zkušenost s e-shopem
gugo píše: na to existuje jednoducha metoda neplatit nic predem. A pokud po me nekdo chce prachy predem, prijde me ze to je neseriozni obchodnik a jdu pryc.
chápu. ale když nakupující zvolí platební metodu bankovním převodem (btw. to zakladatel vlákna nikde neuvedl), tak bys jakožto e-shop poslal něco zadarmo a čekal, že ti to někdo možná zaplatí?
osobně jsem nenarazil na e-shop, který by měl platební podmínku pouze platba předem. je to 1 z možností a je na zákazníkovi, co zvolí - dobírka, bank. převodem (předem), platební kartou (předem). tže dle mě má člověk vždy možnost volby.
nicméně z vlastní zkušenosti: zákazník si zvolí platbu bank. převodem, vystaví se mu faktura, zašle mailem. najdou se tací, kteří po pár dnech (bez provedení platby) volají - kde mám zboží? tak se mu vysvětlí: zvoleno bankovním převodem, čekáme na platbu. mnoho z nich se diví: to mám platit předem a věřit, že pošlete zboží?
moje odpověď: a my to máme poslat zdarma a věřit, že zaplatíte? následně 80% z takto se dotazujících opravdu zaplatí předem, samozřejmě pak dostane zboží. 20% chce změnit na dobírku.
tže vždy to má 2 pohledy.
jaká je větší pravděpodobnost:
e-shop bude riskovat kvůli "pár penězům" svoje jméno, že by neposlal?
nebo se najdou vyčůránci, kteří nezaplatí, když dostanou zadarmo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Negativní zkušenost s e-shopem
KawaSV píše: chápu. ale když nakupující zvolí platební metodu bankovním převodem (btw. to zakladatel vlákna nikde neuvedl), tak bys jakožto e-shop poslal něco zadarmo a čekal, že ti to někdo možná zaplatí?
osobně jsem nenarazil na e-shop, který by měl platební podmínku pouze platba předem. je to 1 z možností a je na zákazníkovi, co zvolí - dobírka, bank. převodem (předem), platební kartou (předem). tže dle mě má člověk vždy možnost volby.
nicméně z vlastní zkušenosti: zákazník si zvolí platbu bank. převodem, vystaví se mu faktura, zašle mailem. najdou se tací, kteří po pár dnech (bez provedení platby) volají - kde mám zboží? tak se mu vysvětlí: zvoleno bankovním převodem, čekáme na platbu. mnoho z nich se diví: to mám platit předem a věřit, že pošlete zboží?
moje odpověď: a my to máme poslat zdarma a věřit, že zaplatíte? následně 80% z takto se dotazujících opravdu zaplatí předem, samozřejmě pak dostane zboží. 20% chce změnit na dobírku.
tže vždy to má 2 pohledy.
jaká je větší pravděpodobnost:
e-shop bude riskovat kvůli "pár penězům" svoje jméno, že by neposlal?
nebo se najdou vyčůránci, kteří nezaplatí, když dostanou zadarmo?
Tak tak, samozřejmě je vždy více možností a již dlouho volím platbu předem...imho máš to i rychleji doma
Kafi píše: Tak tak, samozřejmě je vždy více možností a již dlouho volím platbu předem...imho máš to i rychleji doma
nevim....platební kartou je to hned, pokud má eshop propojené automaticky párování plateb k dané objednávce, tak toto je nejrychlejší.
platba předem - ty zkurvený banky - někdy jim to trvá fakt 2 dny. dobírka je podle mě rychlejší, než platba předem, karta nejrychlejší.
ale ve finále záleží na tom, co je to za e-shop a zda reálně mají skladem, jak již výše zmínil BladeRider.
KawaSV píše: chápu. ale když nakupující zvolí platební metodu bankovním převodem (btw. to zakladatel vlákna nikde neuvedl), tak bys jakožto e-shop poslal něco zadarmo a čekal, že ti to někdo možná zaplatí?
osobně jsem nenarazil na e-shop, který by měl platební podmínku pouze platba předem. je to 1 z možností a je na zákazníkovi, co zvolí - dobírka, bank. převodem (předem), platební kartou (předem). tže dle mě má člověk vždy možnost volby.
nicméně z vlastní zkušenosti: zákazník si zvolí platbu bank. převodem, vystaví se mu faktura, zašle mailem. najdou se tací, kteří po pár dnech (bez provedení platby) volají - kde mám zboží? tak se mu vysvětlí: zvoleno bankovním převodem, čekáme na platbu. mnoho z nich se diví: to mám platit předem a věřit, že pošlete zboží?
moje odpověď: a my to máme poslat zdarma a věřit, že zaplatíte? následně 80% z takto se dotazujících opravdu zaplatí předem, samozřejmě pak dostane zboží. 20% chce změnit na dobírku.
tže vždy to má 2 pohledy.
jaká je větší pravděpodobnost:
e-shop bude riskovat kvůli "pár penězům" svoje jméno, že by neposlal?
nebo se najdou vyčůránci, kteří nezaplatí, když dostanou zadarmo?
No jasne ma to dva pohledy. Ja treba delam repas / aftermarkt pistky do spojek a brzd a vetsinou je to polozka 600-1000 Kc , nesnasim neco posilat na dobirku takze to vetsinou poslu postou a rovnou jim pisu at poslou prachy na ucet. Jeste se me nestalo ze by nekdo nezaplatil .
Ale to jsou vetsinou lidi se kterejma jsem predtim mluvil alespon po telefonu.