Super, žádný problém, takto nakupuji běžně.
Předevčírem 22.8.2016 jsem si uvědomil, že mi stále nic nepřišlo, ani e-mail, ani zboží. Napsal jsem tedy na kontaktní e-mail, situaci popsal a poprosil je o sdělení, kde mohl nastat problém. Nikdo mi neodepsal. Včera jsem tedy volal na kontaktní telefon - poprvé mi to bylo vytípnuto a od té doby mi to 3x nikdo nezvedl během dne. Napsal jsem tedy SMS a opět je poprosil o sdělení informací. Stále žádná odpověď. Dnes jsem zkoušel volat znovu, ale bohužel opět bez výsledku.
Rád bych tedy touto formou varoval případné potencionální zákazníky, před tímto e-shopem. Nevím zda má někdo podobnou zkušenost nebo jsem smutná výjimka, ale ať se nenapálíte jako já. E-shop na mne takto vydělal přes 750,- Kč a já si musím do dvou týdnů koupit moto válec jinde, neboť ho nutně potřebuji do Jižní Ameriky...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Negativní zkušenost s e-shopem
gugo píše: na to existuje jednoducha metoda neplatit nic predem. A pokud po me nekdo chce prachy predem, prijde me ze to je neseriozni obchodnik a jdu pryc.
chápu. ale když nakupující zvolí platební metodu bankovním převodem (btw. to zakladatel vlákna nikde neuvedl), tak bys jakožto e-shop poslal něco zadarmo a čekal, že ti to někdo možná zaplatí?
osobně jsem nenarazil na e-shop, který by měl platební podmínku pouze platba předem. je to 1 z možností a je na zákazníkovi, co zvolí - dobírka, bank. převodem (předem), platební kartou (předem). tže dle mě má člověk vždy možnost volby.
nicméně z vlastní zkušenosti: zákazník si zvolí platbu bank. převodem, vystaví se mu faktura, zašle mailem. najdou se tací, kteří po pár dnech (bez provedení platby) volají - kde mám zboží? tak se mu vysvětlí: zvoleno bankovním převodem, čekáme na platbu. mnoho z nich se diví: to mám platit předem a věřit, že pošlete zboží?
moje odpověď: a my to máme poslat zdarma a věřit, že zaplatíte? následně 80% z takto se dotazujících opravdu zaplatí předem, samozřejmě pak dostane zboží. 20% chce změnit na dobírku.
tže vždy to má 2 pohledy.
jaká je větší pravděpodobnost:
e-shop bude riskovat kvůli "pár penězům" svoje jméno, že by neposlal?
nebo se najdou vyčůránci, kteří nezaplatí, když dostanou zadarmo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Negativní zkušenost s e-shopem
KawaSV píše: chápu. ale když nakupující zvolí platební metodu bankovním převodem (btw. to zakladatel vlákna nikde neuvedl), tak bys jakožto e-shop poslal něco zadarmo a čekal, že ti to někdo možná zaplatí?
osobně jsem nenarazil na e-shop, který by měl platební podmínku pouze platba předem. je to 1 z možností a je na zákazníkovi, co zvolí - dobírka, bank. převodem (předem), platební kartou (předem). tže dle mě má člověk vždy možnost volby.
nicméně z vlastní zkušenosti: zákazník si zvolí platbu bank. převodem, vystaví se mu faktura, zašle mailem. najdou se tací, kteří po pár dnech (bez provedení platby) volají - kde mám zboží? tak se mu vysvětlí: zvoleno bankovním převodem, čekáme na platbu. mnoho z nich se diví: to mám platit předem a věřit, že pošlete zboží?
moje odpověď: a my to máme poslat zdarma a věřit, že zaplatíte? následně 80% z takto se dotazujících opravdu zaplatí předem, samozřejmě pak dostane zboží. 20% chce změnit na dobírku.
tže vždy to má 2 pohledy.
jaká je větší pravděpodobnost:
e-shop bude riskovat kvůli "pár penězům" svoje jméno, že by neposlal?
nebo se najdou vyčůránci, kteří nezaplatí, když dostanou zadarmo?
Tak tak, samozřejmě je vždy více možností a již dlouho volím platbu předem...imho máš to i rychleji doma
KawaSV píše: chápu. ale když nakupující zvolí platební metodu bankovním převodem (btw. to zakladatel vlákna nikde neuvedl), tak bys jakožto e-shop poslal něco zadarmo a čekal, že ti to někdo možná zaplatí?
osobně jsem nenarazil na e-shop, který by měl platební podmínku pouze platba předem. je to 1 z možností a je na zákazníkovi, co zvolí - dobírka, bank. převodem (předem), platební kartou (předem). tže dle mě má člověk vždy možnost volby.
nicméně z vlastní zkušenosti: zákazník si zvolí platbu bank. převodem, vystaví se mu faktura, zašle mailem. najdou se tací, kteří po pár dnech (bez provedení platby) volají - kde mám zboží? tak se mu vysvětlí: zvoleno bankovním převodem, čekáme na platbu. mnoho z nich se diví: to mám platit předem a věřit, že pošlete zboží?
moje odpověď: a my to máme poslat zdarma a věřit, že zaplatíte? následně 80% z takto se dotazujících opravdu zaplatí předem, samozřejmě pak dostane zboží. 20% chce změnit na dobírku.
tže vždy to má 2 pohledy.
jaká je větší pravděpodobnost:
e-shop bude riskovat kvůli "pár penězům" svoje jméno, že by neposlal?
nebo se najdou vyčůránci, kteří nezaplatí, když dostanou zadarmo?
No jasne ma to dva pohledy. Ja treba delam repas / aftermarkt pistky do spojek a brzd a vetsinou je to polozka 600-1000 Kc , nesnasim neco posilat na dobirku takze to vetsinou poslu postou a rovnou jim pisu at poslou prachy na ucet. Jeste se me nestalo ze by nekdo nezaplatil .
Ale to jsou vetsinou lidi se kterejma jsem predtim mluvil alespon po telefonu.