Super, žádný problém, takto nakupuji běžně.
Předevčírem 22.8.2016 jsem si uvědomil, že mi stále nic nepřišlo, ani e-mail, ani zboží. Napsal jsem tedy na kontaktní e-mail, situaci popsal a poprosil je o sdělení, kde mohl nastat problém. Nikdo mi neodepsal. Včera jsem tedy volal na kontaktní telefon - poprvé mi to bylo vytípnuto a od té doby mi to 3x nikdo nezvedl během dne. Napsal jsem tedy SMS a opět je poprosil o sdělení informací. Stále žádná odpověď. Dnes jsem zkoušel volat znovu, ale bohužel opět bez výsledku.
Rád bych tedy touto formou varoval případné potencionální zákazníky, před tímto e-shopem. Nevím zda má někdo podobnou zkušenost nebo jsem smutná výjimka, ale ať se nenapálíte jako já. E-shop na mne takto vydělal přes 750,- Kč a já si musím do dvou týdnů koupit moto válec jinde, neboť ho nutně potřebuji do Jižní Ameriky...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Negativní zkušenost s e-shopem
Číkus píše: Thunder> Což zcela jistě zaručí, že v balíku bude to, co jsi objednal a že to bude v pořádku, že ano?
ale zaručí to že peníze nedostane ihned on a když v balíčku je loučka místo mobilu pošta mu je zatáhne a má smolíka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Negativní zkušenost s e-shopem
BladeRider píše: ale zaručí to že peníze nedostane ihned on a když v balíčku je loučka místo mobilu pošta mu je zatáhne a má smolíka.
Prdlajs. Nedavno mi prislo rozbity zbozi zjevne neodpovidajici stavu "zbozi vystaveno, 100% stav, pred odeslanim zkontrolovano". Zacala anabaze, kdy se na me postupne vysral prodejce, coi i aukro. No prachy sem vyrazil zpatky. Potom co jsem zverejnil negativni komentar a po lzive verejne reakci prodejce. Jsem jen lakonicky odeslal mail s obsahem ze tento komentar mam zalohovany a protoze na emaily nereaguje predal sem vse svemu pravnikovi. Za 2 dny poslal prachy.