Super, žádný problém, takto nakupuji běžně.
Předevčírem 22.8.2016 jsem si uvědomil, že mi stále nic nepřišlo, ani e-mail, ani zboží. Napsal jsem tedy na kontaktní e-mail, situaci popsal a poprosil je o sdělení, kde mohl nastat problém. Nikdo mi neodepsal. Včera jsem tedy volal na kontaktní telefon - poprvé mi to bylo vytípnuto a od té doby mi to 3x nikdo nezvedl během dne. Napsal jsem tedy SMS a opět je poprosil o sdělení informací. Stále žádná odpověď. Dnes jsem zkoušel volat znovu, ale bohužel opět bez výsledku.
Rád bych tedy touto formou varoval případné potencionální zákazníky, před tímto e-shopem. Nevím zda má někdo podobnou zkušenost nebo jsem smutná výjimka, ale ať se nenapálíte jako já. E-shop na mne takto vydělal přes 750,- Kč a já si musím do dvou týdnů koupit moto válec jinde, neboť ho nutně potřebuji do Jižní Ameriky...
1 reakcí na tento příspěvek Negativní zkušenost s e-shopem
Dobrý den,
děkujeme za trpělivost. Zboží bylo vyexpedováno. V pátek Vám bude doručováno.
S pozdravem / Best Regards
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Negativní zkušenost s e-shopem
Kafi píše: Asi tu někdo čte fórum....právě přišel mail:
Dobrý den,
děkujeme za trpělivost. Zboží bylo vyexpedováno. V pátek Vám bude doručováno.
S pozdravem / Best Regards