renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Aprilia RS 125 (1995)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník hojkman
Vloženo 28.6.2010
Aktualizováno 28.6.2010
Zobrazeno 5 154x
HODNOCENÍ PROFILU OD 20 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Motorka neustále ve výstavbě... vzhledem k dalším motoaktivitám a jiným životním radostem to bohužel nejde tak rychle, jak bych si představoval.

Recenze

Už poměrně dlouho se blíží finále, ale to finále je bohužel to nejhorší... a to díky těm všem blbinkám, které jsem si vymyslel a které je nejsložitější zrealizovat.

Hlavní fotka vystihuje jak to cca bude vypadat, až s tím skončím... toto je jediný slušný úhel, ze kterého není vidět, co všechno chybí... :)

Zatím je ve stavu nepojízdném, takže commenty na nedotažený řetěz nebo chybějící zrcátka si můžete nechat od cesty.

Motor je až na detaily plnovýkonová serie. Věci navíc : Píst Woessner - dvoukroužek, karbonové planžety v sání, karburátor VHSB 34 mm, laděný výfuk Giannelli + koncovka, Iridiová zapalovací svíčka NGK a EGT sonda kvůli naladění. Zatím totiž jako celek neodladěno.

Podvozek dostal dozadu stavitelnou tlumicí a pružící jednotku Sachs-Boge, kde si můžete naklikat co chcete, když to umíte. Já to sice neumím, takže zatím tam je nějaký kompromis, ale myslím, že provoz ukáže, co to bude chtít.

Botky Dunlop. Vpředu je zatím historická Pirelli Dragon Evo, ale půjde tam asi Dunlop Qualifier.

Zrepasované brzdy, předek i zadek dostal oplétané hadice.

Elektrická síť je z modelu 03, protože jsem chtěl využít senzor sklopeného stojánku a současně ponechat kontrolku paliva. Palubní deska je obohacena o dvě kontrolky. Jedna by měla upozorňovat právě na sklopený stojánek, zatímco druhá bude mechanicky snímat otevření přívěry a tím kontrolovat její funkci. Tahle vychytávka je ale bohužel ještě ve vývoji a s tím senzorem stojánku se zatím taky peru... Stojan z roku 95 je bohužel jiný, než z roku 03.

Nový lak + polepy (ty jsem vytvářel v Corel Draw osobně podle fotek a poškozených originálů) + čirý krycí lak, kryt místo sedla - ten je ale možné alternativně vyměnit za celý stejně lakovaný plast se sedačkou i s madlem, jak je známý z některých modelů z let 97-98. Mám je prostě oba.. jeden má díry pro madlo a druhý ne. Je to sice zbytečný luxus, mít 2 ty zadní části, ale oddělat ten kryt od toho podsedlového plastu a namontovat sedlo je poměrně na dlouho, zatímco vyměnit celý zadek na 4 šroubech je prostě rychlejší.

Design podporuje trocha eloxovaných doplňků a pár karbonových dílů (koncovka výfuku, blatníky, ochrany kotníků, kryt řetězu a víčka od nádržek s brzdovou kapalinou). Kryty motoru lakovány, rám a vybrané díly vyleštěny. Zbytek už jsou krávoviny... :)

Motorka je vzhledem k malému využití stavěna spíše jako showbike.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
DXi13
DXi13 napsal 03.03.14 v 16:46

Super, musím to taky konečně Hojky vidět .

SpikeMT
SpikeMT napsal 23.05.11 v 19:53

Jak se říká ... "kovářova kobyla chodí bosa". Jsem zvědav až uvidím tuhle motorku naživo. Zatím jsem měl vždy tu čest v rozebraném stavu, protože se věnoval strojům jiných majitelů. Jinak jestli někdo máte dvoutaktní Aprilii, není v ČR člověk, kterej by vám jí dal líp dohromady, než Hojkman.

rambi
rambi napsal 14.09.10 v 08:43

Chlape ty se s tím teda ale sereš.. Dej to konečně na hromadu. Mezi tím jsi jistě udělal aspo 50 motorů jinejm a tvoje krasavice stále v nedbalkách. Ostudo.
Jinak to bude ale voňavka.
PS: jinak RS od tebe co jsme koupili před 3 lety neměla jediný problém dodnes. Velká pochvala. Jde ale už do světa aby si užil někdo další.

the_duck
the_duck napsal 06.09.10 v 13:19

dobře ty! a kdy se na tom přijedeš ukázat? dávam ti 10

Honza88
Honza88 napsal 12.08.10 v 20:38

Více komentářů



TOPlist