renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Aprilia RS 125 (1993)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Djare
Vloženo 15.5.2008
Aktualizováno 28.12.2022
Zobrazeno 13 687x
HODNOCENÍ PROFILU OD 24 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.4

Popis motorky


Aprilia 125 RS EXtrema (Švýcarská verze) RV:1993 rotaX 123 Karburace:Phbh 28 RD
(Mě přivedla do hrobu už skoro tejden po koupi)

Více fotografii

Výška jezdce: 185 cm

První dojmy - Vypleskanej mladej kluk,kterej nic podobného doma do té doby nikdy neměl.

Recenze

Koupil jsem jí v květnu 2008 jelikož jsem neměl ještě řidičák tak sem s ní jezdil jen po vesnici na rovince 500m tam a 500m z5 . Všechno bylo v pohodě do tý doby než sem se jí podival pod sukni (pod nádrž).Uplně prvním krokem bylo že sem se chtěl podívat na přívěru,povolim šrouby a chci ji vyndat, nic nůž byl tak zakarbonovaný že sem ho tahal půl hodiny za pomoci wd spreje,který jsem na to zpotřeboval celý.Po ůspěšném vydolování sem přívěru odkarbonoval a nainstaloval z5.To peklo co se pak dělo nad 8tis se nedalo popsat.Jezdil jsem asi dva dny a začalo se ozývat divné klepání od motoru,řikám si že asi ložiska na klice,(je to 2t z GO motoru se muselo počítat ale už takhle brzo?:( ). Tak jsem tedy sundal motor z rámu a odvezl do místního servisu.Po dvou týdnech jsem se šel optat co bude vše potřeba nový .Bylo mi řečeno: ložiska na kliku,že popraskal magnet u zapalování a že jsou popraskaný lamely.Tak dobrý jelikož nejsem zrovna nejbohatší jal jsem se schánět díly sám z druhé ruky.Po dodání dílů jsem si myslel že bude tak do tejdne motor hotovej.Řikám si půlka prázdnin pohoda,akorát sem dodělával řidičák tak hned začnu jezdit no a ono furt nic a takhle furt nic až do posledního víkendu prázdnin poslední prázdninovou sobotu jsem si jel konečně pro motor,který jsem tam dával koncem května . Druhý den sem motor s pomocí kamarádů (kterým tímto chci poděkovat za minulou i nynější pomoc ) usadil do rámu a těšil se na první start .Hurá motor běží klape si na volnoběh trochu rozladěně ale po chvilce je v pravidelném rytmu,nechám to ohřát a půjdu to skusit.Ale co se nestalo!Nejde zmáčknout spojka,překontroluju nastavení spojky a vše cajk a opět spojka nejde zmáčnout,neumáčknul bych to snad ani hasákem skusíme to roztlačit třeba si to sedne,(to jediný mě v tu chvíli napadlo )roztlačili jsem to a z motoru bouchání jako kráva!, jako by z toho měla vyskočit rychloska. Nakládám celou motorku na vozík a vezu z5 do servisu.Tři týdny moto o5 v servise:(.Jdu se zeptat co s tim je a motorka je ve stejném stavu jako jsem ji tam přivezl to už sem nevydržel a odvezl si motorku zase z5 domů.V rozhořčeném a zoufalém stavu jsem se vrátil domů a přemýšlel co s tím,sundal jsem tedy dekl spojky sám a koukám jestly je tam opravdu vše a jestly tam není třeba něco co tam bejt nemá,nic jsem nenašel:(.Tak teď jsem byl už opravdu nahranej a napokraji všech sil :( Brouzdám na netu a najdu stránku Apriliatech.cz projíždim veškeré sekce a po shlédnutí si řikám že tehle kluk asi ví o čem píše.Na icq jsem měl kontak na kluka který taky vlastnil RS a tak jsem se zeptal jestly nemá kontakt.Poslal mi číslo a já se domluvil s Hojkmanem na nejbližší návštěvě u mě :)(Tímto bych chtěl poděkovat Béďovi který mi dal kontakt) vylíčil jsem hojkymu svůj vskutku zbědovaný příběh a šup byl začátek října a byl u mě. Po jeho příjezdu se teprve začali dít věci. Motor už jsem měl vyndaný,tak jsem ho nechal ať do něj nakoukne.Při rozebírání byl Ondra bombardován mnoha otázkami byl jsem zvědav naco je tohle a támhleto a on odpovídal co to šlo. :)Pak přišlo na rozlousknutí:vidím to jako dnes,hodlá se vytáhnout poslední šroub a na něm je spousta pilin,něco sem tušil,ale ondra už asi věděl co ho čeká po otevření a taky že jo.Začali padat zuby převodovky a pohled na zbytek osekaných kol byl vcelku až neůnosný..:( Ondra si tedy celý motor odvezl a postupně mne seznamoval s cenami a unikáty co ještě v motoru našel např.(gufera na klice přilepený silikonem,vrtulka vodní pumpy bez lopate,atd.) Motor dostal nová ložiska do celého převodového prostoru a kliku,novou převodovku,vodní pumpu,gufera, těsnící sadu,spojkový koš lamely,přítlačák ,ojnici ,píst, svíčku a magneto.Po 2-3 měsících schánění dílů bylo konečně vše potřebné sehnané a mohlo se začít skládat .Po pár dnech měl Ondra vše hotovo a chystal se vyrazit ke mě. Hojky dorazil a motor jsme daly do rámu.Vše řádně pozapojovali a přišel první start,kterého už jsem se docela bál.Ale naštěstí bylo vše v nejlepším pořádku.Motor přede jako kotě a jsem opravdu pyšnej na to že mám motor teď v té nejlepší kondici:).Podotýkám ŽE jsem:motorku koupil V květnu 2008 A první vyjížďku jsem MĚL V květnu 2009.V tuto chvíli mám najeto něco málo přes 3000km a motorka jede jak z praku:). ještě jednou bych chtěl poděkovat hojkmanovi,který strávil NAD motorem VÍC NEŽ dost času A odvedl vynikající práci.A taky nesmím zapomenout na:THE_ducka a schmitze kteří mi pomohly dost tenkrát a pomáhají dodnes děkuju kluci.



A taky díky za přečtení tohodle románu.Kdo jsi tohle neprožil nepochopí sice dlouhá doba čekání a peněženka vyschlá na dost dlouhou dobu,ale Rs vám to 100krát vrátí v pocitu z jízdy .

doporučuju servis apriliatech.CZ :)

PS:Spojka nešla zmáčknout kvůli chybějící podložce pod spojkovým košem kterou tam nedal pan servisák.

TWO stroke engine forever

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Popkos
Popkos napsal 29.11.12 v 18:32 10b.

dobrý počtení ať jezdí

lukyky
lukyky napsal 16.08.10 v 20:47

Kamo za tohle si zaslouzis 10b!! Četl sem tvoje VKVčka a ja bych to nervově nedal!

MisaV2
MisaV2 napsal 28.02.10 v 18:37

Kurva,to je příběh "Rodiný pouta" hadr Užij si sezonu 2010

TaTík
TaTík napsal 21.12.09 v 21:45

Zdar bejku,počítej s tim že sezona 2010 nám dá zabrat,musíme dát pořádný cesty

Fíša
Fíša napsal 16.10.09 v 15:49

zdravím draku, článek je opravdu k pláči! Věřím, čím jsi si musel projít, protože mě to samý potkalo taky a ta doba, to čekání na to, až se budeš moct konečně projet, to je opavdu hrozné. přeji hodně kilometrů bez nehod a at slouží RSko

Více komentářů



TOPlist