renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Aprilia RS 125 (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Takheshi_Haka
Vloženo 14.1.2012
Aktualizováno 18.1.2017
Zobrazeno 4 608x
HODNOCENÍ PROFILU OD 14 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Miluju ji! Od 14-ti sem o ní snil a myslel na ni kudy sem chodil.Koupena 13.1.2012 Pátek 13. :D

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:DMOTO (Popůvky) - Tak jakože asi ok, akorát teda nevěděli borci, kolik těch kW tam reálně je :D

Výška jezdce: 187 cm

První dojmy - Hrozně blbě se mi to řídílo, ale zvykl sem si rychle.Jak to dostanete do ruky tak není problém. Zdechalo mi to, jakoby padalo do zatáček, ale to všecko je jen o zvyku. Dneka nic takovýho nepozoruju. Jsem maximálne spokojenej a zatím bych neměnil. Viva Italia

Motorku bych doporučil pro - Pro mlaďochy co se chtějí vyřádit a trošku vyjezdit.Je potreb mít nějaký ty závodní sklony. Nedoporučoval bych borcům, kterí nemaj o motorkách šajn, chce to před koupí a samotným ježděním trošku vědět o co tady půjde

Recenze

Takže mám najeto nějakých 8000km a myslím že už jí trochu znám. Je čas to zhodnotit.

Ta motorka je super. Naučil sem se na tom jezdit. Trvalo to, ale dneska přesně vím, kdy je potřeba podřadit, kdy si pomoct spojkou, jak moc za tu brzdu vzít atd... Hlavní poznatek: Motorem to nebrzdí - vůbec :D ale to se tak nějak od dvoutaktu očekává.

Nikdy mě nikde nenechala. Kazdej na dvoutakt nadává, že se to sere a kdesi cosi. Je potřeba kontrolovat olej, sem tam namazat řetaz a vyčistit přívěru, jinak bez problémů.

JÍZDA: Supersport jak řemen, váha na rukách, tvrdý sedlo, stupačky vysoko. V porovnání s YZF-R125 od Yamahy je to úplně jiná motorka. YZF-R je daleko pohodlnější. Sedíte víc vzpřímeně, ruce nejsou tak daleko v předu a supačky o poznání níž. Brzdy jsou měkčí a motor není takovej psychopat. Převodovka daleko přesnější. Dá se na tom jet víc na pohodku. RS je zase tak nějak víc RACING a vo tom to je. RS se posazem hodně podobala 1198 Kuby Smrže, na které jsem seděl kdysi dávno, když se jeětě v Brně jezdili Superbiky. Nění to teda zas takovej extrém :D ale ...

SPOLUJEZDEC: Tak s tím moc nepočítejte. Když se chce člověk pořádně povozit, musí jet sám. Ono 130 kg motorky není fakt moc a když za sebe posadíte vyyvinutější kočku s nějakýma 70kg je to sakra znát. Místo pod sedlém není zádný. Mám tam jen vestu a červený parkovačky na srazy :D Lékarničku vozím zastrčenou v kapotách u chladiče :D

SPOTŘEBA: Hlavní téma všech rýpalů. RS sem jezdil jak zavřenou, tak otevřenou a můžu proto srovnat. Zavřená spotřeba vycházela někde na 3,5 - 4 l na 100km. Otevřená je určitě víc, ale já to nějak neřeším. Když se jedu povozit nemíním se srat s nějakou spotřebou. Prostě vezmu plnou a zdar. Před další vyjížďkou nechám dát do plné a tak jezdím :D Jen je potřeba dát pozor na olej. Má kontrolku na hlavním panelu tak, že nejde přehlídnout. Je potreba jen sem tam doplnit. Jezdím na Mobil1 Racing 2T

SERVIS A PORUCHY: S motorkou nikdy nic nebylo, v servise byla jen na odmazání symbolu servisu :D Stejně by se jen měnil olej v převodovce, což si radši udělám sám. Proč nechat někodo šroubovat na mojí motorce, pokud nejde o brutus kterej doma nevyřeším ? Z poruch : občas vypadne kontakt na snímači přední brzdy jinka ok

OTEVÍRÁNÍ: Ze začátku sem žil s tím, že je otevřená, jenže jela úplně stejně, jako kámošovo YZF-R takže mi došlo, že není. Po dvou sezonach se teda rozhodlo, že by se mohla otevřít. Doma jsme vyměnili svíčku za tu, pro oteřenou verzi (NGK BR10EG), rozřezalo se koleno výfuku a vytáhl se druhej katalyzator ( jsou tam dva jeden hned za motorem a druhej taková velká trubka uprostřed kolena), zaslepil se přívod čistýho vzduchu do výfuku ( taková malá trubička taky skoro u motoru) no a pak šla k panu Vopatovi MV moto servis. V pohodě týpek, domluva ok, cena 1500Kč. Dal větší trysku, zvětšil sání, vyřadil elektronickej omezovač a naladil tak jak má být. Motorka jede znatelně líp, líp jde do otáček, rychlejc zase padá. Celkové se mi s tím teď jezdí líp. Znatelně se změnil i zvuk. Je takovej hutnější. Maximálka stejná (140mk/h ale to je fakt na krev), protože do převodů se nesahalo.

KDE SE MOTORKA CÍTÍ NEJLÉPE A KDE NAOPAK NE ? :D Dobrý no, tak samozřejmě na kvalitní klikaté silnici. Mám rád dlouhý táhlý zatáčky s velkým poloměrem. Napikaču jsou kostky :D Chtěl bych zkusit okruh, ale bojím se, že by mě tam borci na většícj motorkách sežrali :D Jezdím pravidelně na Rekord do Brna a dycky si dám na konci vláčku pár zatáček v rychlejším tempu, v loni to vyšlo na stadion a na těch 200m jsem se svezl líp, než za celou sezonu, ten pocit a povrch je fakt super !!!

KAM DÁL:Původní plán byl koupit RS rozjezdit se a pak v 18 R6, což jaksi nevyšlo, protože páni poslanci měli super nápad s novelou zákona o řidičácích a já sem svým datumem narození přesně trefil den, kdy zákon přišel v platnost (19/1). Takže plán B byla Kawa ER-6n jenže to zavrhl tata, prý je to hnusný, no je a není, ale dalo by se na tom něco pojezdit. Takže plán C: RS až do 21, to jsou dneska ještě dvě sezony, a pak R6 brutus, tak snad ;)

BIKE ME APRILIA !!!

Forza Vale!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
KarelZBR
KarelZBR napsal 05.08.16 v 14:32 10b.

Nejlepší model RS Když budeš chtít koukni na mojí http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=106299

Maty29
Maty29 napsal 17.07.15 v 18:52 6b.

Ahoj taky mám 2OO8 zavřenou a jede 152 tak se mi nezdá tech 140 otevřená jede 210 a mám dotaz jakej leješ převodovej olej já snima mám trochu problém že někdy klouže spojka

Felix007
Felix007 napsal 12.07.15 v 14:19

Fakt krása ať se ti dobře jezdí a máš fakt kliku že ji maš

lukasg
lukasg napsal 17.09.13 v 23:32 10b.

Popkos
Popkos napsal 23.08.13 v 00:39

Máš to pěkný Taky si plánuju pořídit 2T a jak jinak než RS :)

Více komentářů



TOPlist