renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 600 (1997)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník TangoLima
Vloženo 23.7.2008
Aktualizováno 16.3.2011
Zobrazeno 4 457x
HODNOCENÍ PROFILU OD 14 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Suzuki GSX-R 600 Srad. Parádní obratnej stroj, možná až moc tvrdej podvozek na naše rozjeba*ý silnice, ale zátah ve všech otáčkách i zvuk je parádní.

Více fotografii

Výška jezdce: 187 cm

Recenze

Už na ní mam něco odjeto a jsem moc spokojenej. Po stopětadváce od Yamahy je to samozřejmě dost velkej skok, 114 koní, Dynojet, KN filtr, karbon-kevlar koncovka Viper, řetězovka DID, vzadu Dunlop D208, vepředu Michelin Pilot. Zvuk brutální, hlavně nad 8 tisíc je to jak přelet MIGu :) Ještě nějaký drobnosti shánim, ale celkově obrovská spokojenost.

Jinak po cestě se stokilovým spolujezdcem v zatáčkách Šumavy musím říct, že jsem čekal horší svezení. Podvozek reagoval výborně, motorka byla stále skvěle ovladatelná a při pohodové jízdě do 130 km/h spotřeba 5,5l. Milé překvapení na přetryskované moto, ale je vidět, že i s takovou spotřebou se dá jezdit.

Tak k 1.1.2010 po delší době update: Přidávam foto do galerie, aby se neřeklo + pár drobností: před koncem sezony nechal vyměnit kapaliny a na doporučení poprvé použil esterový olej od Motulu. Udělány nové svíčky, přebroušeny podložky ventilů a vše seřízeno a zkontrolováno. Příjemné překvapení bylo, že krom rutinních věcí nebylo co vyměňovat nebo repasovat, je vidět, že když je o motor postaráno, najede toho opravdu hodně. Sériové páčky vyměněny za červené zkrácené Titax. Kotouče měly vůle v nýtech, tak jsem rovnou sehnal za slušné peníze nové, bez vůlí a s větší tloušťkou. Pak už jen takové blbosti jako leštěné lešení místo stříbrého. V současné době přemýšlím, jestli nemám moto prodat, v papírech má 25 kW a to už nebudu moc dlouho potřebovat.

1.4.2010: Po zahájení sezony jsem nechal konečně vyměnit připravené kotouče a rovnou i brzdovku, která měla už mírně tmavší odstín. Kapacita baterky se mi zdála pofidérní už loni a po proměření mechanikem bylo jasné, že baterka bude muset výhledově být vyměněna. Co jsem ale nečekal bylo to, že mě nechala ve štychu hned při odjezdu od servismana po návštěve benzínky. Nebylo mi veselo, když jsem uslyšel smutný zvuk zkomírajícího startéru. Po chvíli se ale baterka naposled umoudřila a já nastartoval bez potupného tlačení.
O několik dní později jsem zašel koupit do jednoho z místních obchodů novou - šel jsem si sice původně pro Yuasu, ale vzhledem k tomu, že kvalita této značky je poslední dobou diskutabilní, jsem na této značce ani nijak zvlášť nelpěl. Nakonec jsem zvolil o něco málo dražší Exide, který byl v porovnání s Yuasou značně těžší. Mimojiné prodávající je taky biker a doporučil ji, takže doufám, že budu mít štěstí na kus (o ničem jiném to snad v dnešní době ani neni). V současné době se poohlížím po řetězovce a číhám na akce. Poté snad už bude vše téměř tip ťop.

P.S.: Zapomněl jsem to nakonci minulé sezony napsat, ale stala se mi taková nemilá věc: po jedné z posledních vyjížděk jsem šel do garáže poleštit a říkal jsem si, že budu jako Mr. Propper - dočista dočista. Sundal jsem tedy aerodynamický kryt, se kterým výlučně jezdím), abych si poradil i s jeho nejzáludnějším záhybem. Co čert nechtěl, vypadl mi z ruky a lak byl bohužel naprasklý. To mě samozřejmě velmi nasr**lo, protože jsem v tomhle ohledu trochu perfekcionista a na ten poškozený lak jsem se nemohl dívat. Takže k lakýrníkvi a polepáři pro nové "rychlé proužky". Co z toho vyplývá? Už na něm není to číslo 4, které se mi moc nelíbilo a není to moje oblíbené numero. Lakýra byl šikovný, barevný odstín je identický.

P.S.2: O prodeji motorky při cenách, za které se dnes prodávají už vůbec neuvažuji a SRAD zůstane pěkně doma (i kdybych na něm měl jezdit v důchodu pro rohlíky )

11.7.2010: Výměna řetězovky. Při nákupu nové jsem zvoli ČZ X-Ring 525 Premium. Ne, že by na tom záleželo, ale ta zlatá vypadá moc hezky. Je havně přesná, žádně chrastení ani jiné pazvuky. Od kluků jsem na tyhle řetězy slyšel jen samou chválu, tak doufám, že vydrží!

27.12.2010: Ježíšek mi přinesl K&N sadu pro údržbu vzducháče, Marushin čistič interiéru přilby a Tecmate OptiMate 6 chytrou nabíječku baterií. Vypadá to, že zima bude dlouhá a tak bude čas udělat pár věcí, který jsem právě na zimu nechával...

7.2.2010: I když jsem to neměl v plánu, rozhodl jsem se SRADa udat. Bude se mi stejskat, byla to super mašina.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
ZlomenyUcho
ZlomenyUcho napsal 14.01.13 v 10:43 10b.

Krasavice nádhernáááááá

Bfmv
Bfmv napsal 30.11.11 v 17:42

tie červené páčky by som si dal k obedu parada, 10b

Jacek_18
Jacek_18 napsal 05.07.11 v 18:56

Hh krásně rozmazlená .. Dávám jasných 10 bodíků ...

TangoLima
TangoLima napsal 09.02.11 v 08:37

Děkuju všem za komentáře, jsem rád, že se líbí i tenhle vzhledově netradiční, ale podle mně hodně zajímavej a hezkej SRAD. Už mi ale neříká pane, tak snad novýmu majiteli bude sloužit v pohodě.

shifty
shifty napsal 06.02.11 v 20:54

Opravdu krásný kousek za 10b škoda jen že ho prodáváš už teď a ne na konci sezony.

Více komentářů



TOPlist