renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 600 (1998)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Whistler
Vloženo 14.3.2009
Aktualizováno 6.7.2010
Zobrazeno 8 019x
HODNOCENÍ PROFILU OD 24 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.4

Popis motorky


GSX-R 600 srad "Brambora" klasickej supersport, plně v originálním stavu, je to krása

Více fotografii

Recenze

14. března 2009



Dneska jsem si ho dovezl domů. Podle papírů z bazaru je dovezen z Itálie, po prvním majiteli (Mauro Eginardi - 33let), stav tacho 30600km, osobně si myslím že je to reálný, není na něm ani škrábnutí, přepínače na řidítkách, gripy, kotníkovky, budíky, svody - všechno jako nový, bez škrábnutí, podle svodů to vypadá to že sradík ani jednou nejel v dešti.



Jedinej tunning od předchozího majitele je vyšší plexi (výborná věc, ale chtělo by to ještě o kousek větší, mám skoro dva metry - když nelehnu tak na budíky vidím jen skrz průhledné plexi) a přední "pseudokarbonovej" blatník, asi ho prodám a koupím z opravdovýho carbonu, ale na to je čas, bude třeba předně investovat jinam.



Oproti ZXR, co jsem měl předtím je to učiněnej zázrak. Ve srovnání se sradem mělo ZXRo vylítanej motor bez komprese a podvozek po smrti. Ve srovnání váhy je SRAdík pírko, manipulace na místě je oproti ZXR sranda (o 30kilo míň =D) Motorově i podvozkově je srad super, myslel jsem si o šestkách že nejedou a chyba lávky. Motor začíná tahat kolem 7tis RPM docela mohutně, v zátahu a zrychlení byla ZXR chcíplá vrána. sradovi stačí při normální "cestovní jízdě" (120-140+) točit mezi 7-9tis RPM na trojku, čtyřku. Zatím jsem pětku a šestku nepoužil :) Pod 5tis RPM je motor neochotný, nechce se mu, cuká, ale jede. Spojka je skvěle dávkovatelná. Hydraulikcká na ZXR fungovala jen jako ON/OFF, musel jsem se znova naučit spojkovat =). Tlumiče (protože mají houby najeto) fungují skvěle, pobírají i docela ošklivý díry, ZXR skákalo jak koza. Celkově mi k mojí postavě posez a ergonomie srada přijde hodně pohodlná, super sedlo. Všechny končetiny zapadnou kam mají =)



Servis co mě čeká bude přednostně výměna oleje za Castrol Pover 1 GPS, možná sradíkovi dopřeju i olejový filtr od KN. Další na řadě budou gumy, aspoň ta přední. Je sjetá na sračku (ta zadní taky, ale s tim se ještě dá žít). Budu muset koupit kryt řetězu, chybí. Taky nejspíš společně navštívíme servis, zdá se mi že je malinko slyšet rozvoďák. Ještě je třeba dopnou a namazat řetěz. Možná taky mrknu na brzdovku. Časem plánuju opletený brzdový hadičky.





15.března 2009



Dneska sme si se sradíkem užili trochu údržby, hodil jsem ho na stojan a vyčistil, namazal a dopnul řetězovku. Už je skoro v háji, ale bude tam muset ještě vydržet. Mrknul jsem pod krovku a světe div se, originální nářadí. Klíče docela bytelný, ne to bláto co dávají číňani k dirtbikům. Docela jsem se zapotil, než se mi povedlo oddělat sedlo pilota, drží ho dva šrouby a je třeba kraj sedla odehnout, aby se ke šroubům dalo dostat. Tohle pan Suzuki moc nedomyslel. Je to dost na houby. Hodil jsem si na šroubky křídlové matičky aby se příště vyndávaly líp. Jednou rukou držet odchlíplý roh sedla a druhou tam štrachat imbusem je napikaču. Umyl jsem si plexi a lihem odstranil zbytky izolepy, která držela papír s cenou v bazaru. Když už jsem měl v ruce líh, tak jsem preventivně odmastil všechny tři kotouče a ještě vyčistil koncovku výfuku od sazí. Jen tak ze zvědavosti jsem si povolil dva šroubky u krku řízení, které drží nádrž a odklopil. Fakt to funguje, nádrž drží na pantu, stačí odklopit(pochvala Suzuki) a něčím podepřít a máte krásný přístup k airboxu a karbíkům bez odpojování hadiček a jiných starostí. Motor je čistý, jako nový. Mrknul jsem taky na vzduchový filtr, je tam originál Suzuki. Po vyndání jsem zjistil že je plný vos a jiné havěti. Zatím na nový filtr nejsou finance tak jsem z něj hmyz vyhnal smetáčkem. Aspoň něco, než koupím nový. Pak už jen pár maličkostí. Namazal jsem vazelínou spínačku a nastavil páčky brzdy a spojky, byly otočené moc nahoru a po delší jízdě mě bolela levačka od spojkování v nepříjemném úhlu.



20.března 2009





Dneska jsem si konečně udělal čas a mrknul sradovi pod kapoty. Všechno čisťounký jedna báseň. Bylo málo chladící kapaliny tak jsem to dolil destilkou. Chystám se na výměnu oleje, tak jsem si očíhnul filtr a vypouštěcí šroub. Mrknul jsem taky na přední desky, už jsou skoro v háji, zbývá jim tak 1mm. Olej by měl dorazit příští týden. Musím to dát zas do kupy, v sobotu je první jarní vyjížďka, tak to musím mít v cajku. Snad nám počasí bude přát. Olej jsem koupil Motul 5100 ester, stáčenej, 185korun za litr. Původně tam měl přijít Castrol GPS, měl jsem ho v ZXRu a bez problému, ale pod vlivem názorů lidí tady z fóra zkusím ten Motul, stejně je to všechno na jedno brdo.Taky přišlo na řadu přidělání značky. Plastovej zacvakávací držák jsem vypustil a přidělal ji radši napevno. Jistota je jistota.



25. července 2009



dohromady už máme spolu najeto něco přes 2tkm, srad je super stoj, došlo na nové svíčky, přední desky + nová brzdovka Motul, taky nový vzduchový filtr, vypadá to že spotřeba klesla při normální jízdě ze 7l na 6l což je super B) uvidíme jak se to projeví v dlouhodobějším měřítku. Zatím jediný problém ktryý bylo třeba řešit byl chrastící rozvoďák, už je tam nový i s napínákem a vodící lištou, sradík byl v servise, kontrola ventilových vůlí a synchronizace karbeců. Už jen čekám až v pondělí dorazí jeté Bt002, nynější na sračku slejé, osm let staré Avony už mi nahánějí hrůzu



4. prosince 2009


dneska jsem (už konečně) motorku připravil k zimnímu spánku, vypustil karby, vytáhnul už na totáč mrtvou baterku a přikryl srada plachtou aby se na něj neprášilo. Od letošního jara jsme spolu najezdili skoro 5000km včetně jednoho výletu do Alp o prázdninách. Motka dostala nové brzdové desky, vzducháč, nový ContiRaceAttacky a hodně lásky a času :) na příští rok plánuju novou baterku, ta původní už to má za sebou, dál je v plánu řetězovka, už to má taky spočítaný, na další sezónu nový olej. Už dvakrát jsem měl sehnaný a domluvený chybějící kryt řetězu, ale nějak z toho vždycky sešlo, vždycky jsem zapaltil nějakou jinou důležitější věc nebo údržbu takže to vypadá že zůstane bez krytu :D od tý doby co Bramboru mám jsem do něj nainvestoval něco přes 17tkč, celý prázdniny jsem makal na to abych dal mášu do kupy a povyměňoval všechen spotřebák tak doufám že příští rok to už bude s minimálníma investicema a budem víc jezdit B)

7. června 2010


tak letos přišla nová baterka od VARTy a DID řetězovka. Dokonce i ten chybějící kryt řetězu jsem sehnal, ale nakonec nenasadil, protože bez něj se řetězovka líp udržuje. Na sezónu byly velké plány, ale kámoš, co spolu jezdíme, přišel na čas o papíry, takže jsem se rozhodnul že letošní sezónu na sportu sám jezdit nebudu, SRADíka jsem prodal uživateli "seccomk" a doufám že spolu budou jezdit bez nehody. Dnešním dnem usedám do sedla mojí kývačy 175/356 z roku 1958 na které strávím léto a budu šetřit na RSV 1000 Mille poněvadž hodlám zjistit co pravdy je na té opěvované kombinaci aprilie a Rotaxu V60° :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
pecik93
pecik93 napsal 16.01.13 v 12:15 10b.

Scooby24
Scooby24 napsal 15.12.10 v 21:16

krásnej,ať slouží

adahaya
adahaya napsal 16.03.10 v 09:17

krasavica a v tech nej barvach 10b jasnych,ale hlavne opatrne

waller
waller napsal 05.01.10 v 19:05

nice bike, je to prostě klasika taky jí mám a je to srdeční záležitost

aprilialibor
aprilialibor napsal 31.12.09 v 12:33

pěknej kousek,ale do supersporta ma daleko ,jinak davam 10 bodu

Více komentářů



TOPlist