renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha FZ1 Fazer (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Juice84man
Vloženo 5.6.2022
Aktualizováno 2.8.2022
Zobrazeno 1 019x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Novější, silnější, rychlejší než FZS600.

Více fotografii

Motorka koupena od hendrik (Česká Lípa 6)

Výška jezdce: 186 cm

První dojmy - Musím si zvyknout na větší rychlost a zátah víc od spodu. Motorka ve výborném stavu a s pro mě známou historií. Nebylo nad čím přemýšlet.

Motorku bych doporučil pro - Tohle už není pro nezkušené jezdce. Myslím, že na tohle už musí mít majitel něco odježděno. A hlavně trošku rozumu. Je to bestie, která umí pokousat při neopatrném zacházení.

Doplňky na motorce - Vyhřívané gripy Oxford, kufr SW Motech, zalamovací stavitelné páčky Rutan, padáky, klín pod motorem, přešité sedlo řidiče i spolujezdce, Akrapovic koncovka výfuku, boční brašny Q-Bag, malý tankvak Givi, cestovní plexi s deflektorem MRA.

Recenze

Silný motor s dobrým zátahem už odspodu. Nemá ráda jízdu po městě, chce tahat.
Motor oproti FZS600 hrozně topí na nohy a do rozkroku. Jak řekl hendrik: "Na litru musíš jezdit rychle, aby to teplo nešlo na Tebe. ".
Pro moje ježdění obrovská výhoda ve výkonu a krouťáku, když jezdíme se ženou. FZS600 nestíhala a při předjíždění jsem musel trošku plánovat a hodně řadit. Tady neřeším. Vezmu za heft a letím.

Brzdy na můj vkus naopak oproti FZS600 asi ne ani slabší, ale prostě zabírají jinak. Přijde mi, že malinko víc musím zabrat za páčku, aby se zakously tak, jak na FZS600 stačilo centimetr pohybu na páčce. Možná to bude chtít nové desky a určitě na konci sezóny kapalinu. A snad dojde na ty pancéřové hadice.
EDIT 21.7.2022: Tak nakonec to bylo mnou. Teda stačilo si motorku po první vyjížďce nastavit podle sebe. Poloha ovládacích prvků je základ pro dobré ovládání. A popravdě nerozumím tomu, že to spousta lidí nedělá.

Ovladatelnost motorky je příkladná. I díky gumám Michelin Pilot Road 3. Perfektně drží stopu a zvládnou dobré náklony a rychlost.
EDIT 21.7.2022: Už ne... Gumy půjdou na konci sezony do koše a budu muset přezouvat.
Pro spolujezdce pohodlná pozice a díky gelovému sedlu pohodlná jízda, při které mi neklouže na záda.
EDIT 21.7.2022: Po několika delších vyjížďkách upravuj předchozí prohlášení. Sedlo gelové není. Pouze přešité, ale se molitanovou výplní. A moje kostnatá prd*l docela trpí. K motorce jsem dostal i originální sedla, takže ta půjdou na zimu k Rutanovi na přešití a hlavně tu gelovou výplň.

Úložného prostoru pod sedlem je fakt málo. A oproti FZS600 mám pocit, že tam nedám NIC. Zvykneme si a nějak tam ty svoje blbiny nacpu.
EDIT 21.7.2022: Vejde se akorát lékárna (i když docela velká a dovybavená pár věcmi navíc), multitool Leatherman OHT, klíč na předpětí zadní pružiny a pojistky. Toť vše. Ale do prostoru mezi podsedlovkou a kapotami se mi povedlo nacpat reflexní vestu a druhou termofolii.
Spotřeba no comment. Zatím nevím. Odhadem kolem 7l/100km.
EDIT 21.7.2022: Spotřeba měřená po několika delších jízdách je 6,5l/100km. Jsem spoko. Ještě teda pořád nevím, kolik si vezme, až se projedu někdy sám a hodně svižně. Ale to taky vyřešíme.

Servis a poruchy zatím žádný a protože znám historii posledních 12 let tak vím, že se nic neřešilo. Všechno jenom běžná údržba a spotřebák.
Motorka se nejlíp cítí v zatáčkách a rychlém tempu. Fakt nerada jezdí pomalu. A jezdit po městě 50km/h je utrpení jak pro ni, tak pro mě (teplo od motoru).

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
jansevera
jansevera napsal 08.06.22 v 19:40 10b.

Více komentářů



TOPlist