PROFIL MOTORKY

KTM 690 Enduro R (2012)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Jejdapatník...
Vloženo 24.2.2019
Aktualizováno 26.4.2020
Zobrazeno 4 378x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 16 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
josip
josip napsal 14.03.19 v 21:15 10b.

690 nema kontrolu trakcie, max co ma tak antihop spojku. Mam 2013 - posledny rocnik bez ABS, jednosvieckova raketa...

foxdive
foxdive napsal 03.03.19 v 20:17

Ktm má tu trakci dobře udělanou že to člověk ani moc neregistrovaný
Já sem měl s 690 na cestě akorát problém cca od 140 s lehkým předkem a kmitáním řidítek při plné akceleraci, musel jsem tomu sedět na krku

Jejdapatník...
Jejdapatník... napsal 03.03.19 v 08:51

Zdar, ty kapoty jsou z plastu, aspoň myslím (radši ještě ověřím v garáži..).

Jo, máš pravdu, že jsem mluvil hlavně o kontrole trakce a ne o el. plynu jako takovém... Kontrola trakce mi do toho kecá v každé druhé zatáčce (Na 1190 R) a tam mi to nepřijde nijak nepříjemné.

Mimochodem - včera jsme na 690 R najel cca 60 - 70 km a podstatnou část na asfaltu a ani tam to není vůbec špatné... :)))

jaro27
jaro27 napsal 01.03.19 v 13:27

Jejdapatník: Budem povďačný za akékoľvek info a foto k danej nádrži + poprípade aj šusplech.

foxdive
foxdive napsal 01.03.19 v 13:01

Pro jindruM -poznal bys to lanko je v konstante ucukane u 690

foxdive
foxdive napsal 01.03.19 v 12:51

Ty si myslím pleteš kontrolu trakce ale mám taky teď 1190 adventure a že by mě do toho heftu něco kecalo tak nevím Teda, co na ruce to na motoru samo že s vyplou trakci
Myslím si že sis to akorát popletls ty systémy

JindraM
JindraM napsal 01.03.19 v 09:11

Já mám na 690 Enduro R s elektrickým plynem najeto 11 000 km a vyhovuje mně to, ale pravda mám ji jenom na silnici... a nevím jestli bych rozdíl poznal

Zpátky ke kapotám - jsou z plastu nebo z laminátu? Já jsem slyšel o praskání laminátových, ale netuším z čeho to zrovna Rally Raid vyrábí.

Jejdapatník...
Jejdapatník... napsal 28.02.19 v 21:28

Pro JindruM - kapota není popraskaná a myslím, že je to vymyšleno opravdu dobře. Je to chycené na takové matky v gumě a tím jak se přitahuje šroub se ta guma promačkává a zvětšuje průměr a tím je ta kapota zafixivaná = ta guma filtruje ty vibrace

Pro jaro27 - já koukal na tu nádrž jak z jara, jaro.. :) Tedy nemám další info, ale můžu ti to detailněji nafotit a mrknout jestli někde zespodu není třeba nějaká značka kdo to vyrobil, či nějaké číslo a pod.. pokud to pomůže. Myslím, že je i větší ten ochranný plech, kvůli té nádrži.

El.plyn... jsem ani netušil, že rozpoutám takovou debatu.. Pokud někomu vyhovuje el.plyn a říká, že je lepší, tak já s tím nemám problém. Já zase mluvím o sobě. Nemám srovnání s 690 s el. plynem, ale mám zkušenost s 1190 Adventure R (kterou mám doma) a světe div se tam říkám, že přestože mi do toho el. plyn kecá, tak mi to nevadí. Jezdím 95% po asfaltu a myslím, že mi ten el.plyn občas zachránil prdel. Ale u 690, kde chci lítat po loukách a lesích prostě chci lanko. Nedokážu si představit, že bych tam měl nějaký další filtr. Nicméně, kdo nezkusí nemůže posoudit - můžete namítnout. A přesto budu tvrdohlavej - u 690 to prostě nechci a basta. :) Proto jsem šel po rocích 12 nebo 13...

Jo a to vstřikování - oboje, jak karburátor, nebo vstřik má společné to, že člověk ovládá přívod vzduchu (pokud tam je lanko..), ne paliva. Karburátor přimíchává benzín podtlakem a proto se laboruje s tryskama a pod. aby se dosáhlo správného, nebo požadovaného poměru vzduchu a benzinu, jenže ten může být dobrý jen v užším průsečíku různých parametrů (otáček, zatížení..) a vstřik stříká dle různých čidel tak, aby poměr vzduchu a benzinu byl v optimu - právě při různých podmínkách různě. Proto se přešlo na vstřik, protože směs upravuje dle různých dalších podmínek, které karburace nemůže zvládnout (například i nadmořská výška a tím pádem řidší vzduch) a nebrzdí rychlost vzduchu při nasávání. Má to (pozitivní) vliv na výkon jeho průběh, krouťák, emise,... Dle mě, a opravte mě jestli to není pravda, vstřik nefitruje to co velí pravé zápěstí, ale naopak zajišťuje, aby odezva byla vždy ta nejlepší možná, což karburace nemůže zvládnout. Že právě vstřik (protože je řízen jednotkou) je to co otevírá cestu pro el. plyn a další elektronický fičury, je věc jiná...

Třeba tady se o tom píše: http://skoda.panda.cz/clanek.php?id=394

Sorry, jsem se rozepsal..

foxdive
foxdive napsal 28.02.19 v 20:11 10b.

El plyn je lepší než lankovy, měl sem obě verze u 690 a po drátě je fakt lepší, a jak píše kolega i u Lanka do toho keca rj

JindraM
JindraM napsal 28.02.19 v 10:19 10b.

Jak je na tom po terénním používání ta vysoká kapota, nepraská to? Nemyslím kvůli mlácení o zem, ale spíš vibrace a rázy z jízdy v terénu.
S tím názorem na elektronický plyn bych úplně nesouhlasil, pokud to nemáš přestavěné na karburátor tak ti do toho stále kecá vstřikování

jaro27
jaro27 napsal 28.02.19 v 07:26 7b.

Nemáš bližšie info k tej nádrži na vodu pred motorom?

SPIJKER
SPIJKER napsal 27.02.19 v 21:45 10b.

To bude radosti... uzivej

regristr
regristr napsal 26.02.19 v 19:32 10b.

Super strojovna...

barborino
barborino napsal 24.02.19 v 22:29 10b.

Nic víc už není, gratuluji.
Jasných deset.

Petr11372
Petr11372 napsal 24.02.19 v 18:02

Gratuluji, parádní kousek.

Forss
Forss napsal 24.02.19 v 15:25 10b.

Parádní výbavička pro ty co přesně ví co chtějí. Přeji vždy bezpečný dojezd domů ze sólo vyjížděk



TOPlist