renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM 690 Enduro R (2017)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Plukovník
Vloženo 16.7.2023
Aktualizováno 23.7.2023
Zobrazeno 1 398x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Uz třetí KTM 690... takže vychytat všechny neduhy, a udělat ji na Rallye, Adventure...

Více fotografii

Motorka koupena od No asfalt

Výška jezdce: 192 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM 625 SXC: Vibrace

První dojmy - No co mám psát když uz je třetí? Cenově byla za dobrou cenu, chtělo to servis, a nějaký úpravy. Očekával jsem, že bude se mnou hodně dlouho, bo uz fakt není co kupovat, peníze byly, tak ji dodělám k obrazu svému, a hlavně se s ní naučit jezdit spíše vyšší otáčky.

Doplňky na motorce - Kompletní a nejnovější kit Rade Garage, takže krty motoru, kovaná zadni brzda, F5 novej kokpit, legální led světla, celá věž, přídavná nádrž, jinej airbox opět inovace f5 a snadno sundatelné, kryt zadního pístku brzdy,...no peněz jako sraček ale sluší jí to a funguje to. Vyhřívaný gripy, upravené sedlo, bo originální je tragédie,, nosiče kufrů, a hlavně vysokej a daleko lepší podvozek 275 mm předek i zadek z Husqvarna 701 2018 sice kritizovaný ale ta me o milión procent lepší 4CS . A hlavně bez úpravy rámu,atd. Vše se dá sundat , vrátit do původního stavu.

Recenze

Dlouho jsem zvažoval co si koupit. Svezl jsem se na DRZ 400, ale slabý a malý..no když mám 120 kilo a skoro 2 metry čemu se divím..ale vůbec ji nehaním, jenom jsem ji nechtěl zase uprvavovat. Dale jsem zvažoval KTM 625 sxc. Jede pekelně, stavba a podvozek je super, ale ten projev motoru, a vibrace mě nenadchly. Tím skončil poslední vodník, a tak jsem zkusil Yamaha TTR, která je taky malá, bez startéru, bez chladiče, jako dobrý, ale alespoň ten startér.. krosky uz fakt nechci, chci enduro, co projede offroad a dokáže trochu cestovat. U 690 mě sere jenom to, te spodní otáčky jsou sotva na rozjezd a výkon je až ve vyšších otáčkách, ale nyní uz se tím musím naučit a tečka. stejně všichni kolem mě mají 690 a 701, a já jim stále záviděl na XTZ ten výkon. Tak zase třetí. No ze to sežere zase peníze, jsem věděl, ale i tak jsem sháněl nejlepší rok 2016/2017, rozumné KM, slušnější servis, nějaké doplňky. Novější jsem nechtěl, ačkoliv vím že maji lepší podvozek. Takže motorka měla starý rallye Rade Garage, a původní podvozek. Nechal jsem udělat opravdu velkej servis, od rolen vahadel, kompletní údržba elektriky, nová baterka, nová řetězová sada do síly, kompletní údržba ložisek, kyvky, krku řízení, atd skoro za 35 tis, no bylo to potřeba. Dále jsem hned sundal obyč podvozek a dal tam rallye podvozek z Husky 701 rok 18 se zdvihem 275 mm a již odstraněnýmy neduhy tohoto modelu, a je kurva znát ze to jiná liga, celkem sranda za 20 tisíc a cena motorky je zase jinde než jsem chtěl. Ale jízda je fakt jiná. No a jako poslední třešničkou na dortu byla koupě doplňků na upgrade F5 a to jiná kapotáž, jinej filtr box, rallye široký stupačky a další píčovinky který jsem nutně potřeboval. A hlavně úprava sedla u sedláře, no je toho fakt dost. Nicméně, nyní se s tím da jet daleko, bez obav ze se něco posere, ze bude bolet prdel, a že to nezvládne rychle projet těžké pasáže. Je toho dost co bych psal, ale stejně je to report asi po roce vlastnictví. S tím cukanim ve spodních otáčkách jsem se smířil a s jinou řetězovou sadou uz je to mnohem lepší

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Simitom
Simitom napsal 23.07.23 v 05:43 10b.

S tím motorem mas naprostou pravdu Ale je to prostě ideální enduro cestovní stroj

Vladounreal
Vladounreal napsal 17.07.23 v 08:43 10b.

dobře vystižené, tak jen samou radost na cestách s ní draku

Více komentářů



TOPlist