renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM 690 Enduro R (2014)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Melizoy
Vloženo 4.5.2018
Aktualizováno 16.9.2019
Zobrazeno 3 828x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Jedna z nejlehčích, kterou jsem si upravil pro on/off svižné cestování

Více fotografii

Výška jezdce: 185 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
CCM GP 450 Adventure: cena, nedostupnost jetých motorek, jen 5tikvalt a asi mě odradil i nížší výkon motoru
Husqvarna 701 Enduro: cena, možná design předního světla, a absence otáčkoměru, který mám rád

První dojmy - první dojmy jsou vzdálené, mám jí skoro rok. Šel jsem do ní z 990 Adventure. Rozdíl skoro metrák k dobru, ale hrušky a jabka, jsou to naprosto odlišně zaměřené motorky, tak proč srovnávat.

Motorku bych doporučil pro - Charakter motoru je spíš na zábavu, než na klidné poprdávání nad volnoběhem. Je to prostě motorka pro svižné zatáčkovité výlety kombinace on/off, a má raději rychlost, než trialové pasáže, kde jí moc nesvědčí vysoká váha, dlouhá jednička a chabá ochrana motoru, která prostě nepočítá s tvrdými dopady na kmeny a šutry. Nižší zdvihy podvozku jsou asi výhodou na silnici, přesto je motorka vyšší, ale díky nízké váze se s ní snadno manipuluje a člověk hned nepadá při došlapech.

Doplňky na motorce -



Recenze

Kdekdo má přání mít co nejlehčí motorku se slušným podvozkem pro enduro a motorem, který má sílu a dlouhé servisní intervaly a přitom trochu jede i na silnici a dá se na tom ujet i kus po ose. Nic takového pro kombinaci silnice/off ve skutečnosti neexistuje. 690 je jedna z motorek, která je tomuto ideálu nejblíž, ale je třeba si jí dodělat. Škoda, že nemá podvozek z EXC, to by teprve byla legrace, ale těžko říct, co by to dělalo při ostrém brždění a ve větších rychlostech na silnici. K věci. Protože na off (spíš učení, než ježdění) používám EXC, tak 690 Enduro mám na výlety po ose silnice/šotolina, Protože mám náchylnou krční páteř na průvan, musel jsem vyřešit ochranu před větrem. 690 chci párkrát do roka vytáhnout z rodného Krušnohoří i dál a bez pléga to prostě nejde. Zkusil jsem origo štítek, ale popravdě je dost chabej. Na motorce mám kromě přestavby předku ještě akrapa s dB killerem, origo ktm držák bagáže a pohodlné sedlo z DDR výrobce Kahedo, blastry s výztuhou z power parts, a to je asi všechno. Nejsem velkej přítel ověšování motorek cingrlátkama, když fakt nejsou třeba. Na motorce střídam na mokré období gumy Pirelliu MT21 Rallycross, které jsej jezdil i dříve na X-Challenge a na 990Adv a v suchém období univerzály Metzeler Sahara Enduro3









Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
zdeno14
zdeno14 napsal 12.07.19 v 14:18 10b.

Ideální, krásný ... 10

Simitom
Simitom napsal 11.05.18 v 19:27 10b.

moc pěkný to máš.

spike-cz
spike-cz napsal 08.05.18 v 06:51 10b.

ricardos
ricardos napsal 07.05.18 v 23:53 9b.

Ahoj, koukám ,že nevíš na čem jezdit těžká nebo lehká a stejně vždy skončíš u lehké. Ono motorka je o tom projet vše aspoň u mně.Zitra tě chci vidět a pokecat u Globusu čau Rico.

martin935
martin935 napsal 07.05.18 v 21:51 10b.

Více komentářů



TOPlist