renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki KLE 500 (2004)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník začalnakole
Vloženo 30.6.2016
Aktualizováno 2.11.2021
Zobrazeno 5 103x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.6

Popis motorky


Je to nejlehčí, spolehlivý a dvouválcový enduro za rozumný peníze.

Výška jezdce: 184 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda XL 650V Transalp: Je o trochu těžší.

První dojmy - První svezení u prodejce bylo v silném větru, ale motorka mi sedla vše se přez silné poryvy dalo zvládat. Zatáčky i proti jedoucí náklaďáky. Nadchlo mě to. Jo a ještě si pamatuju ten dojem z řazení, na první zkušenost kvalty i neutrál všechno šlo super.

Recenze

Scháněl jsem lehký enduro s nízkejma vibracema, takže odpadly jednoválce což mě mrzí, srdeční věc by byla SUZUKI DR, ale moje záda jsou proti.
Pak jsem hodně uvažoval o TRANSALPU , ale je ještě o trochu těžší.

Sem už trochu staršího data výroby, takže zkušenost je jak to bývalo :
JAWA MUSTANG skvělej stroječek co se na něm generace naučily jezdit, jak to bolí když se spadne v malejch rychlostech a hlavně ho jde opravit
Pak ČZ125 panelka.
Pak JAWA 350ka 638 ty jsem měl dvě, první jsem vrátil v záruce kvůli opakovaným vadám motoru a druhou mi naštěstí ukradli, měl jsem pojistku
a motorka byla jen 3 měsíce stará tak mi vrátili skoro celou cenu.
Hned jsem koupil 350ku 634 a tu mám pořád.
Jen s tou KLE 500 se to moc porovnávat nedá.
Ale svezl jsem se hodně na HONDĚ VIGOR, SUZUKI DR a YAMAZE XT.
Největší rozdíl je v rychlosti a pohodlí delší jízdy, vodou chlazená trochu těžší pětistovka je už skoro cestovní enduro, mám to na chalupu 150 km a proti jednoválci je to příjemnější, když tedy jde o to tu vzdálenost jen překonat.
Tyhle jednobuchy při ubrání docela hodně brzdí motorem a po přidání prudce zatáhnou, čekal jsem od KLEčky že to bude lepší, ale po synchronizaci karburátorů je to výrazně horší, taky je tím hlasitější řazení, dohánět to plynem mě docela zlobí, na žádnou závadu nemůžu přijít a uvažuju o tom že karburátory zase rozladím.
Proporčně bych řekl že je motorka pro postavu tak 180 cm, já mám 184 a dal bych si výš řidítka, což ještě nevím zda půjde protože na brýlích už jsou třmeny skloněné proti řidiči, taky poloha řadící páčky úplně neodpovídá posezu, ale to se možná upraví přečalouněním sedla na tvrdší a trochu vyžší.
Vzduch se mi přez originální plexi zvedá někam ke klíčním kostem, to mě překvapilo že je to docela v pohodě při jízdě s otevřeným hledím (v rozumný rychlosti samozřejmě), ale už sem i docela zmoknul, enduro bunda tu vodu zvládla a pod helmu na krk mi to nešlo. Trochu horší je studenej vzduch, při teplotě lehce nad nulou jsem to místo cítil i když jinde to bylo v pohodě.
A tak koumám nad vyžším plexi, kam až zvedne vzduch, protože podzim miluju.
Překvapila mě nádrž, kdybych se tam kouknul asi bych usmlouval cenu, vevnitř pořádná koroze, když jsem vypustil trochu benzínu a nechal usadit bylo rozhodnuto a nádrž jsem vylil kaučukem. Při tom jsem vyměnil těsnění a membránu v palivovém kohoutu který propouštěl. Motorka je dovezená z itálie a asi někde od moře, protože na rámu, držácích chladiče a podobně je sem tam lehká koroze.
To jsou zatím všechny vady toho mého kousku, takže mi dělá radost.
Celkově to hodnotím takhle:
Hezky se vodí v zatáčkách, se zvukem z originálního výfuku, otáčkovým motorem a šesti kvalty je svezení zábava.
A mušky co půjdou zkusím postupně vychytat.
Ještě mi tu chybí že motorka měla dle tachometru najeto jen 14 000 a já od koupě na podzim 2015 najel zatím jen 2 000.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
NXram
NXram napsal 08.07.16 v 17:54

Tahle KAWA je poměrně nedoceněná motorka, ale zase jde koupit za dobrý peníz
Chtěl jsem si ji také koupit , ale nakonec opět vyhrála KLR s jednobuchem. Kamarádovi ji doporučuji na běžné ježdění pořád a kdybych neměl doma tolik motorek, určitě bych si jí koupil

bolux
bolux napsal 07.07.16 v 09:36 10b.

Je to fakt slušnej stroj za dobrý prachy, jediný co mi fakt vadí hlavně v terénu je krouťák a pak světlost ale to se dá vyřešit, jinak ani cestování ve dvou s bagáží není žádný problém, dal sem i 100km po dálnici a při rychlosti 120 taky se to dalo přežít. Takže za 10

zzzmrzlinar
zzzmrzlinar napsal 05.07.16 v 09:40 8b.

KLEcku jsem mel.ze vsech sbych mottorek nejradeji. karbose by po naladeni rozhodne zadne veci zhorsovat nemeli, doporucuju kontrolu, muze byt praskla membrana, nebo neco podobneho, to se pak projevuje ruzne. KLE (a jel jsem na trech ruznych) by se.mela projevovat.naprosto hladdkou gradaci vykonu. od peti jede, maximum v osmi a pul, do 11 co ma otackometr cerveny pole uz jede furt stejne. ma padesat koni, s dilama z GPZ pak neco pres sedesat, poladena i petasedmdesat, ale to u endura nema zase tak cenu.

Radek2107
Radek2107 napsal 03.07.16 v 00:14

Také jsem si vybral KLE a rozhodně nelituji. Ať slouží.

pajapaja
pajapaja napsal 02.07.16 v 23:15 6b.

Více komentářů



TOPlist