Od té doby se model Forza 300 neustále vyvíjel, vždy si ale zachovával svou charakteristickou kombinaci sportovního a cestovního (GT) charakteru. V roce 2004 získal elektronicky řízenou převodovku s plynule měnitelným převodem Honda S MATIC CVT (Continuously Variable Transmission), systém Smart key na ochranu proti krádeži, úsporný systém elektronického vstřikování paliva PGM-FI a schránku pod sedlem s prostorem na dvě integrální helmy.
V roce 2005 pak přibyl protiblokovací systém ABS a v roce 2008 doplňky, jako audiosystém s reproduktory či inovovaná převodovka S MATIC (s režimem fázového automatického řazení) a kombinovaný brzdový systém s ABS. Další změna nastala v roce 2016, kdy model Forza 300 získal nové proporce, díky kterým jezdec i spolujezdec sedí hlouběji „ve stroji“, což jim zajišťuje naprostý komfort i při dálničních rychlostech.
V roce 2018 nastává představení inovovaného modelu Forza 300. Ten se vydává ve stopách svého úspěšného sourozence Forza 125 (kterého se v Evropě za 3 roky od jeho představení prodalo 30 000 kusů), a přestože si zachovává ty nejlepší atributy své „cestovní“ povahy, je nyní lehčí, menší a sportovnější.