velký skútr s nízkými provozními náklady
Motorka koupena od FIRMA:PSMOTO67 (Břevnice) - Od pana Sobíška (PS MOTO67) jsem koupil již druhý motocykl (teda skutr :) )a maximální spokojenost.
Výška jezdce: 173 cm
První dojmy - V "kategorii 18kW" přijemný motor s rozumnou dynamikou. Výborné jízdní vlastnosti. Sedí v zatáčce - neplave. Pohodlná pozice + dobrá ochrana.
Motorku bych doporučil pro - vhodný na kratší i středně dlouhé cesty, klidně a pohodlně i ve 2. Cestovní rychlost 100 km/h není problém.
Doplňky na motorce - kuft GIVI 34 litrů
Recenze
Porovnávám s Forzou 250, kterou již mám 2 roky.
Motor je o poznání živější. Většinou se při lehkém zatížení drží okolo 6000 otáček (max točivý moment) a při přidání plynu se vytáčí k 7000 a výše a bez zaváhání přiměřeně zrychluje.
Podvozek se chová příjemně. Žádné plavání nebo uskakování v zatáčce. (Forza 250 je taky fajn , ale ne tak dobrá)
Ochrana jezdce je rozumná i se základním nízkým plexi. Nohy jsou dobře schované před větrem. Možná o chlup lépe než na Forza 250.
Celkově je pozice na skutru opravdu pohodlná a skutr se dobře ovládá i přes svojí hmotnost 190kg. (10kg proti F250 není znát)
Prostor pod sedlem je velký. Ale nepřijde mi větší nebo lépe využitelný než na Forza 250.
Co je horší než na Forza 250 : "vychytávky". Forza 300 (2014) nemá bezklíčové startování! , parkovací brzdu ani osvětlení prostru pod sedlem.
Parkovací brzda a světlo pod sedlem jsou to možná "drobnosti" , ale občas mohou chybět. Bezklíčové startování je naprostá "pecka" a chybí .. při každém startu :)
... a nastavení předpětí zadních pružin... zvláště ta vpravo vedle výfuku.. to radši nekomentovat ! Přijde mi, že se japonští inženýři byli učit u kolegů v NDR.
Vy\padá dobře,at' dobře slouží.