globalmoto_kveten





Téma: suzamoto končí
 
23.12.2010 v 12:51
tak co říkáte na to že suzamoto končí

kopie dopisu pro zákazníky


Motorkáři zdraví motorkáře,




děkujeme všem našim zákazníkům, kolegům a přátelům za podporu.

Od počátku roku bude v našich prostorách sídlit společnost Moto prestige - importér a prodejce motocyklů a skútrů značek Husqvarna, MV Agusta, Cagiva, Moto Morini, Piaggio a Vespa, motocyklového oblečení Dainese a přileb AGV - jako dealer končíme svoji činnost.

Přejeme spoustu šťastných kilometrů!

Motorkáři motorkářům



PS Náš mechanik Jirka Veselý od ledna pracuje na Kladně v Moto plus.



Mějte se dobře!



Carlos

Anketa: co říkáte na to že suzamoto končí?
už bylo na čase
12%
7
nejak mě to netrápí
55%
32
je to veliká škoda
33%
19

1 reakcí na tento příspěvek suzamoto končí

2.1.2011 v 15:57 | Nahoru | #61
Je vidět že spouta lidí ani netuší jaký jsou marže, já říkám že dost malý a potom je těžký udržet jakejkoliv kamennej obchod/servis v chodu, internetový shopy jsou určitě levnější ale proč? takovej shop není problém řídit z notebooku a mezisklad mít v garáži, většina z e-shopů nemá ani nic víc než garáž protože zboží jen přeprodávaj. Má to oboje rub i líc ale bylo by smutný kdyžby nám tu zůstaly jen e-shopy. A v kamenných obchodech vás rozhodně neokrádají, v dnešní době je to spíš boj o přežití (nepočítám ty co slouží jako pračky peněz). A ještě něco k tématu, kamoš byl u dealera Hondy kupovat novýho Horneta, prý se na ně přišla podívat celá firma jestli je to vůbec možný že někdo kupuje novej stroj, výměnu oleje včetně materiálu má nastavenou za 1200kč!!! za to se to nedá udělat ani doma.

Naposledy editováno 02.01.2011 16:01:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzamoto končí

2.1.2011 v 18:16 | Nahoru | #62
Katana> v garaži ? e šop ? no ja tedy nevim jak kdo, byl sem se podivat v jednom e šopu na motorkové věci, spíše zaměřeni enduro motocross bylo to srovnatelně s obchodem bajkrskraun v brně myslim tim sklad piš bikers krown, dědinka netroufnu si řict kolik obyvatel, jestli kolem tisice ? tolik motorkovejch věci pohromadě jesem v životě nikde neviděl v normalnim obchodě, dam malej přiklad, vem si šecky motorkrosový motorky od roku 85 a jenom předni a zadni blatniky, v pěti barvach a vod každyho deset kusu, na to ti bude rodinej domek malo a o dalších dílech neni nutno mluvit neni každej e šop stejnej pro mě to bylo velike překvapeni, když si tam obědnam dil divil sem se, třeti den mě s tim poštěvačka otravovala u dveři

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzamoto končí

2.1.2011 v 18:40 | Nahoru | #63

pedal píše: Katana> v garaži ? e šop ? no ja tedy nevim jak kdo, byl sem se podivat v jednom e šopu na motorkové věci, spíše zaměřeni enduro motocross bylo to srovnatelně s obchodem bajkrskraun v brně myslim tim sklad piš bikers krown, dědinka netroufnu si řict kolik obyvatel, jestli kolem tisice ? tolik motorkovejch věci pohromadě jesem v životě nikde neviděl v normalnim obchodě, dam malej přiklad, vem si šecky motorkrosový motorky od roku 85 a jenom předni a zadni blatniky, v pěti barvach a vod každyho deset kusu, na to ti bude rodinej domek malo a o dalších dílech neni nutno mluvit neni každej e šop stejnej pro mě to bylo velike překvapeni, když si tam obědnam dil divil sem se, třeti den mě s tim poštěvačka otravovala u dveři

Proto píšu "většina z e-shopů nemá ani nic víc než garáž" Ty co mají takový sklady by se daly spočítat na jedné ruce možná i s useknutým malíčkem a prsteníčkem.

Naposledy editováno 02.01.2011 18:41:50

suzamoto končí

2.1.2011 v 18:59 | Nahoru | #64
...Pedále ty si demagog, nevíš nic o maržích dealerů Suzuki a ani žádnejch jinech prodejců auto/moto a meleš kraviny...

(reakce na) suzamoto končí

2.1.2011 v 19:26 | Nahoru | #65
Katana> no ale mysliš motorkové ? snad se bavime o motorkach , ja pravě po tom co sem viděl si dost dobře nedovedu představit že by měl někdo v garaži zboži, nebo že by ho překupoval

2 reakcí na tento příspěvek suzamoto končí

2.1.2011 v 19:31 | Nahoru | #66
Filous> no s prstu to necucam, ale když mysliš, jak sem řek o konkretnich věcech se nehodlam bavit, pepek dostal informaci a tim končim, debata je zbytečna, je mi volne za kolik si kdo co koupi, ale dobře se bavim moc dobře, na druhou stranu když to čtu co pišete tak se divim jak někdo muže krachovat

(reakce na) suzamoto končí

2.1.2011 v 21:17 | Nahoru | #67
pedal>
...jsi vtipnej, z prstu si informace necucáš a kde jsi k nim přišel říct nechceš...prostě se bavíš o něčem čemu nerozumíš a nic o tom nevíš, až budeš mít vlastní dealerství a nebo v něm budeš pracovat, tak potom rozumuj...kdyby to bylo jak ty píšeš, tak by všichni prosperovali, protože by vydělávali peněz jak želez...ale jak řiká pár ostatních, s tebou je to marný, marný, marný...

(reakce na) suzamoto končí

2.1.2011 v 21:31 | Nahoru | #68
Příteli Pedale, nikdy jsem Tě neviděl a znam Tě jen z těch píčovin co tu píšeš.
Nemám dost sil Tě tady o něčem přesvědčovat. Já v tom dělám druhým rokem, prodej vozidel je pro mne chlebem. Ty se mě snažíš přesvědčit o jakýchsi svých "nápadech" či teoriích které jsi buď vymyslel, nebo někde slyšel v hospodě.
Já tě nebudu poučovat... Ty se ani nezamyslíš nad tím co tu lidi píšou.
Opakuji, neznám Tě, ale jedno vím jistě. Ty neděláš v prodeji. Možná v nějakým autobazaru uklízíš nebo něco, ale nevíš o obchodu víc, než co jsi napsal. Což znamená nic.

nic :)

budu doufat, že když vyslovim slovo FAKTURA, nezamněníš to s FRAKTUROU lebky, která Ti asi bude bližší. Já u dokončeného obchodního případu dávám dohromady jak faktury vystavené na zákazníka, tak faktury od dodavatele (fabrika, či jiný suběkt, od kterého daný předmět kupuji a následně ho přeprodávám) dávám dohromady. Z toho plyne, že vím jaká je nákupní cena.

Snažím se to hodně zobecnit, prodávám kamiony, které stavím na míru, takže cenotvorba je čistě v rukou prodejce, to u motorek je samozřejmě jiné ale princip je stejný.

proto prosím už dál nepřispívej do diskuze.

teď Vážení ostatní: Na začátku čtu že dále se bude v budově prodávat Moto prestige - importér a prodejce motocyklů a skútrů značek Husqvarna, MV Agusta, Cagiva, Moto Morini, Piaggio a Vespa, motocyklového oblečení Dainese a přileb AGV
včetně těch přileb se jedná o celkem luxusní značky, nevyužili jen - třeba dobré nabídky - na odkoupení celkem zaběhnutého kšeftu, kam budou lidi jezdit ještě hodně dlouho. Co se týče garáží a tak... supr připraveného k prodeji motorek a kompletní servis. bla bla bla,
jenom si řikam jestli to suzamoto pustila fakt z důvodu krachu... třeba prostě majitel jen chytil dobrou příležitost a prostě s tim seknul...

2 reakcí na tento příspěvek suzamoto končí

5.1.2011 v 01:19 | Nahoru | #69
Škoda jich není. Nechal jsem si u nich dělat servis před dovolenou a než jsem dojel do Holešovic, tak mi blikal olej, protože jsem ho měl celý na nohách. Nedotažený víka motoru. Koupit olej, zajet na Újezd nad Lesy a vše v pohodě a za polovic ceny. Navíc byla máša v Suzamoto na běžnou kontrolu před delší cestou (kontrola oleje, naplnutí řetězu a jestli něco není před koncem - brzdy atd., jestli není potřeba seštělovat motor, prostě aby mě to na jihu Francie nevyšplouchlo, motorka rok 2004, bylo to v 2008) asi 5 dní (prý toho měli hodně) a vrátili ji zaje... - zasouloženou až hrůza, asi na tom svačili a průběžně to polívali olejem. Nevím, u auta se mi stávalo akorát u služební Schade, že mi vraceli auto zasviněné, všude jinde jsem ho dostal umyté. Ale to je právě to, že u nás jim ještě nedošlo, že spokojený zákazník se vrací a generuje kolikrát větší zisk než nově prodaná máša. A umýt mášu, nebo si tu práci minimálně po sobě zkontrolovat, to přece je za chvilku udělané, ale ve výsledku to udělá hodně. Přitom si nechali zaplatit testovací jízdu. No tak nevím, ze začátku jsem si říkal, že odlítává ten olej, kterým polili celý motor, ale už dole pod kopcem mi bylo jasné, že je něco špatně. Že by dělali testovky u nich na parkáči?

(reakce na) suzamoto končí

5.1.2011 v 13:31 | Nahoru | #70

lahab píše: Škoda jich není. Nechal jsem si u nich dělat servis před dovolenou a než jsem dojel do Holešovic, tak mi blikal olej, protože jsem ho měl celý na nohách. Nedotažený víka motoru.


Tohle je ale u servisů suzuki standart.Já jsem jel po první garančce a po nějaké době mi bylo divné že zatáčky projíždím nějak smykem.Pak jsem někde na chvíli zastavil,a když jsem viděl tu loužičku pod motorem,tak mi to dokáplo Podíval jsem se na zadní gumu,a byla celá zaprskaná od oleje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzamoto končí

5.1.2011 v 15:12 | Nahoru | #71
[quote=lahab]Škoda jich není. Nechal jsem si u nich dělat servis před dovolenou a než jsem dojel do Holešovic, tak mi blikal olej, protože jsem ho měl celý na nohách. Nedotažený víka motoru. quote]

Boha jeho,odkdy se při výměně oleje musí sundavat/povolovat víka motoru???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzamoto končí

5.1.2011 v 15:21 | Nahoru | #72
kawapepek> Jak bys to chtěl dělat ? Oddělám víko nakloním moto na stranu vyleju starej. Zadělám. Oddělám vanu otočim moto vzhuru nohama naleju novej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzamoto končí

5.1.2011 v 15:22 | Nahoru | #73

Robinsson píše: kawapepek> Jak bys to chtěl dělat ? Oddělám víko nakloním moto na stranu vyleju starej. Zadělám. Oddělám vanu otočim moto vzhuru nohama naleju novej.



taky dobry, ja sundavam valec a leju to pod pist, nemusim otacet motorku vzhuru nohama

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzamoto končí

5.1.2011 v 15:37 | Nahoru | #74
assassin> holt dvouvál s tím se tak nenadřeš . Já bych musel sundat vsechny 4 a kdo to tam má dávat zpátky. Tak radši otáčím.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzamoto končí

5.1.2011 v 16:46 | Nahoru | #75

Robinsson píše: assassin> holt dvouvál s tím se tak nenadřeš . Já bych musel sundat vsechny 4 a kdo to tam má dávat zpátky. Tak radši otáčím.



vy jste paka... proč tak složitě? Já tam leju olej výfukem. Jen je pak zapotřebí trochu pootočit motorem aby se to tam dostalo přes ventyly.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzamoto končí

5.1.2011 v 16:51 | Nahoru | #76
Bikefell> to teda nemáš velkou kompresi, ale tak zase géeso

(reakce na) suzamoto končí

5.1.2011 v 17:01 | Nahoru | #77

pedal píše: kawapepek> nediskutuj nema to smysl. ja tady nehodlam nic prozrazovat a z tve strany by bylo namístě kdyby si se taky na to vysral, pač to co řikaš je malinko mimo, takže nerozšiřuj bludy, jak si tu tvou motorku koupil a pokud si přesvědčenej že dobře jo to v pořadku, každej prodejce musi z něčeho žit, tak je nechme ať se snaži. vemme to tak že ty to maš v merku a ja sem trouba, vyhrals ceny sou vždy o dohodě a obchodník je šťastnej pokud se mu podaží zákazníka odrat vo co nejvic chechtaku a pokud je kupujicí spokojenej je to dvojnasobné vítězství



TY VOLE PEDÁLE TY SI NORMÁLNÍ KUŘČURÁK.....seš uplně mimo ve všem a kluci maj naopak pravdu ve všem....

suzamoto končí

5.1.2011 v 19:14 | Nahoru | #78
Vy ještě měníte olej??? Já na to seru...leju při každym tankování přímo do nádrže...jako na Jawce...Nějaký čtyřtakty...pchééé-si musí ten olej nějak poradit...

Kamarád je měkkej,pořád mění olej ikdyž mu říkám,že je to zbytečný...ale plní nový olej do motoru zásadně airboxem...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzamoto končí

5.1.2011 v 21:56 | Nahoru | #79

Bikefell píše: vy jste paka... proč tak složitě? Já tam leju olej výfukem. Jen je pak zapotřebí trochu pootočit motorem aby se to tam dostalo přes ventyly.



...ale musíš točit vobráceně, aby si to nasálo a neplivalo to zas zpátky...tos zapoměl říct

(reakce na) suzamoto končí

6.1.2011 v 13:46 | Nahoru | #80

Filous píše: ...ale musíš točit vobráceně, aby si to nasálo a neplivalo to zas zpátky...tos zapoměl říct



vydíte to vy ignoranti? Je jedinej kdo u toho přemýšlí. :D good.

(reakce na) suzamoto končí

6.1.2011 v 13:50 | Nahoru | #81

Stev píše: Bikefell> to teda nemáš velkou kompresi, ale tak zase géeso



moje komprese je tak veliká, že při poslední výměně oleje jsem vypustil jen omaštěný železný piliny.
říkal jsem si, že by je měl pochytat ten magnet na výpušťáku, jenže ten byl rozemletej taky :D tomu se říká pech.

1 reakcí na tento příspěvek suzamoto končí

6.1.2011 v 15:45 | Nahoru | #82
Save77-
Verčo, ještě neházej s Vrbovkou flintu do žita viz PM.

(reakce na) suzamoto končí

6.1.2011 v 17:46 | Nahoru | #83
zawist>Aááách!

2 reakcí na tento příspěvek suzamoto končí

7.1.2011 v 16:02 | Nahoru | #84
sledoval jsem chvíli vasi diskuzy o marzi ja koupil gsx650f za 146000 suzamoto i vrbovka mi to nabizelo za stejnou cenu rozhodl jsem se pro suza ani nevim proc
moto stalo puvodne 189 000 ja koupil k8 v unoru 2009 to znamena ze jsem dostal 43000 slevu motorka byla jejich odkoupena od suzuki to znamena za kdyby na ni meli marzi 10000 a me dali slevu 43000 tak 33000 na me prodelali takze museli prodat dalsi 4 motorky s marzi 8250 aby byli na nule a jestli jich prodal 33 za rok tak je to nejhorsi kseft na svete
myslim si tedy ze marze daleko vetsi na gsx 650f min 43000 pri prodeji za 189 00 jinak to nema cenu mam najeto 43000km tzn 7 servisek po 5000 za servis 35000 a to nikoho neuzivi ani se nedivim ze krachli a reknete kdo za dva roky najede 43000???

jinak servis nebyl dobrej muzu rict ze jsem byl nespokojenej nakonec jsem presel jinam
napr jsem si pujcil gsr 650 a ponastartzovani vytekl vsechen olej ven na na nohy :)

nechal jsem opravi sv 650 nejel jeden valec po mesici a pul a nekolika urgencich kdy to bude mi to vratili opraveny za 13000 ujel jsem 3 km a zase se to posralo nakonec mi to za 1500 opravili v mototechnoligi a tam ted jezdim

motorku nekdy umili nekdy ne asi podle nalady :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzamoto končí

7.1.2011 v 20:03 | Nahoru | #85
pycha> Nemáš pravdu....Za prvé u tvé motorky nikdo nikdy neřekl,že je na ni marže 10tis Kč...Já jsem jen přiznal,že je marže 10 tis na novou Fabii Easy za 199tis Kč...
Na tvou motorku bych tip marži cca 20 tis...To,že jsi ji kupoval od Suzamota neznamená,že ji koupili od Suzuki ČR už před rokem...Mohli ji koupit později na sklad za již zvýhodněnou cenu od Suzuki Čr...Dále oni jako dealer mají povinnost mít na showroomu průřez celým sortimentem,takže nějaké motorky jsou povinní nakoupit,ale taky mají některé jen zapůjčené a v případě prodeje v jiném dealerství by měli tento stroj pokud není skladem uvolnit jinému dealerovi...
Takže ikdyž jsi ji koupil jako loňský model není zákonité,že na ni projeli,protože plánovači prodejů od Suzuki,když vidí,že některých modelů je skladem poměrně hodně musí polevnit cenu odkupu pro dealerství,aby s příchodem nových modelů měli vůbec kam tyto nové stroje uskladnit..
Je to složitější,než si myslíš... bohužel prodeje nových strojů-to není jako 5+5=10 ale je to něco jako 2+7+3-8+6=10...Prostě ty okolnosti neznáš a nevidíš do toho..takže tvoje úvahy jsou zcestné...

PS.: Proboha jak ti(nebo ostatním co sem psali) mohl po nastartování po výměně oleje? bo co ti na tom dělali vytéct olej...Boha jeho,když měním olej,tak odšroubuju výpusťák,vyleju olej,vyšroubuju filtr,nechám vykapat,našroubuju nový filtr,utáhnu výpusťák a plnícím otvorem naleju new olej a zavíčkuju (utáhnu) plnící otvor...Pokud by tam byla netěsnost,(něco nedotaženo)tak to bude téct hned ne až po nastartování motoru!!!! Nezastávám se jich,ale napište,co vám na motorce dělali,než budete někoho pošpiňovat...

Edit.: chyby,jak jsem psal rychle,páč jsem se neudržel rychle neodpovědět ...

Jo a taky si opravte chyby...pár lidí tu fakt neumí česky...

Naposledy editováno 07.01.2011 20:09:58

(reakce na) suzamoto končí

7.1.2011 v 20:28 | Nahoru | #86
pycha> je to takhle, Suzuki má nějakej ofic. ceník, kde třeba tvoje GSX650F stojí 189t., prodejci dají marži řekněme 20%, jenže za ceníkovou cenu je to absolutně neprodejný a nikdy se nepodaří nikomu to za ty parachy prodat, takže pokud se bavíme o REÁLNÉ marži, je do 10t. za moto do 200t. více ani boha.
Pokud se blíží konec roku, dá zastoupení ještě další slevu na výprodejové modely danného roku. Ale to musí udělat i ten prodejce aby to prodal, takže zase se cena sníží ....
Snad to chápeš .. znám dobře kluky z Moravamotors (Honda) a můj kámoš je David Žitník Ži+Ži (Yamaha) takže vím jak to je .. prostě za ofic ceníkovou cenu neprodáš nikdy nic ...

1 reakcí na tento příspěvek suzamoto končí

7.1.2011 v 20:42 | Nahoru | #87
Jinak ZX-10R model 2008 když přišla na trh na jaře 2008,tak stála u autorizovaných dealerů okolo 369 900 Kč...Loni na jaře(jaro 2010) mi nabízel Havrda ten samý nový stroj(model 2008) za 249 tis Kč...S tím,že ještě by šlo 5 tis dolu...Takže podle vaší logiky je marže na tento stroj víc než 120 tis Kč?? Trochu blbost ne???

Naposledy editováno 07.01.2011 20:57:34

(reakce na) suzamoto končí

8.1.2011 v 18:24 | Nahoru | #88
kawapepek> Pedala už jsem tu dlouho nečetl :D :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzamoto končí

9.1.2011 v 00:00 | Nahoru | #89
kawapepek> pujcoval jsem si predvadecku takze opravdu nevim co s ni delali pak mi pujcili jinou

(reakce na) suzamoto končí

9.1.2011 v 10:05 | Nahoru | #90
kawapepek:Mě napadá nedotaženej filtr, to by začalo téct až po natočení.

Naposledy editováno 09.01.2011 10:20:30
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist